Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ty máš teda dobrú škálu bicykla ktorý chceš. Tak nakoniec tie cube 2022 budu mat 750wh baterky tak to sa už oplatí kúpit len kedy ho zoženiem:)
Zobraziť komentár 31.08.2021 - 15:45:11
00
Ono to je preto lebo povodne som mal rozpočet tak 3500 EUR, išiel som po Cube Pro. Potom som objavil CTM, s podobnými komponentami len iným motorom. A za výrazne nižšiu cenu. Ten Race som tam dal hlavne preto, lebo už má komponenty, čo by som chcel - hoci cena vyššia ako môj rozpočet.
Ešteže tie bicykle nie sú aktualne dostupné, môžem šetriť ďalej :) a skôr k tomu Race…
Zobraziť komentár 31.08.2021 - 15:53:32
01
Ja som celkom spokojný s tým co Bosch dal von, uvidíme v reale aké to bude.
Zobraziť komentár 31.08.2021 - 16:46:56
01
No ake... drahe
Zobraziť komentár 31.08.2021 - 17:41:54
02
Kapacita baterie moze byt rovnaka (Wh) ale zalezi na Ah pri tych 48V pohonoch. Tiez by si nemal zvysovat vykon ( vacsie napatie, rovnaky prud), je tam to obmedzenie priemernych 250W poslednych 30min.

No som zvedavy na 48V, ono to je treba iba na vyssie otacky motora.
Zobraziť komentár 02.09.2021 - 02:17:12
00
To je riadny vývoj od Boschu :D Hlavne tie aku...
Same technology: the Powertube 750 employs the same cells as the 625 model, only more of them. This increases both the weight and capacity by around 20% compared to the PowerTube 625.
Zobraziť komentár 02.09.2021 - 07:27:49
01
Áno, váha baterky šla na 4,4 kg
Zobraziť komentár 02.09.2021 - 08:24:05
00
myslite si ze casom vyrobia ajj tie 750 ktore budu zamenitelne za terajsie 625 ? plug and play?
Zobraziť komentár 02.09.2021 - 09:19:24
00
podla mna to tam neni kde napchat. velkost 18650 je dana samotnym formatom clanku. +20% kapacity by znamenalo, že musis pouzit clanky s 20% vyššou kapacitou.

dnes je tam 36V 10s5p bateria. cize 50 clankov. kapacita clanku je niekde na urovni 3,5Ah. +20% by znamenalo, že by sme museli mať 18650 clanok s kapacitou 4,2Ah. a to som zatial videl len na technickom liste k 18650 clanku z alibaby za dolar. :D Cize nemame.

druha vec je, že keby som bol CEO Boschu tak to nedovolim :) cisto z biznis dôvodov.
Zobraziť komentár 02.09.2021 - 09:41:45
01
kupovat stale nove a nove?
Zobraziť komentár 02.09.2021 - 10:52:06
00
Tak hlavne nový “smart systém” asi nieje kompatibilný so starým. Batéria má aj nový konektor pre uchytenie v ráme (ak som správne pochopil z videa na YouTube) plus aj nabíjačka má nový konektor. Iná app do telefónu.
Zobraziť komentár 02.09.2021 - 10:54:55
01
arrow_leftvalecek napísal:
kupovat stale nove a nove?


Tak ono žiadna značka ebajkov (pokiaľ viem) Ti neumožňuje pri integrovanej batérii upgrade na väčšiu kapacitu - jednoducho to neumožňuje konštrukcia rámu... Jediné, čo je možné, je downgrade na nižšiu (Yamaha má rovnaký rozmer pri 500Wh a 400Wh, a pri Boschi sa to dá z 625Wh na 500Wh pomocou dištančného adaptéra), ale kto by to už robil... :-) Pri rámovkách to firma E-bike Vision umožňuje bez posunutia konzol až na 745Wh Yamaha/Bosch, ale tie baterky sú/boli značne nespoľahlivé...
Zobraziť komentár 02.09.2021 - 11:05:10
00
Kellys mal kedysi integrovane 500vky ktore sa dali vymenit za 630tky. Ale to bolo asi skor tak ze ram aj baterku robili rovno na 630wh a 500wh verzie mali len menej clankov v battery case. Nove 725tky su asi uplne nieco ine
Zobraziť komentár 02.09.2021 - 11:24:32
00
Jo, davali kedysi smejdove clanky, tak stacilo upgrejdovat na lepsie, 3.5Ah.
Na tych 750Wh sa dostanu iba pridanim dalsej paralelnej vetvy, cize dalsich 10 clankov navyse (+0.5 kg). Alebo 50 x 21700, ale to uz je dost velky objem.

A na LiPolky neverim ze prejdu, maju horsiu hustotu energie na kg a na liter. To je pre modelarov, co potrebuju mega prud z jedneho clanku.
Zobraziť komentár 02.09.2021 - 12:05:52
00
arrow_leftskynet napísal:
To je riadny vývoj od Boschu :D Hlavne tie aku...
Same technology: the Powertube 750 employs the same cells as the 625 model, only more of them. This increases both the weight and capacity by around 20% compared to the PowerTube 625.

Tak to je tedy zklamání. A já doufal, že u baterií aspoň doženou konkurenci a baterie tak už nebude nevýhodou u Bosche a ono pořád ne.
Přitom když se chce, tak to jde a může být 750Wh baterka s 21700 články a 3,55kg (a to navíc u řešení, kdy baterka je součástí vnější části spodní rámové trubky a tedy část baterky musí mít tomu uzpůsobený povrch).
Zobraziť komentár 02.09.2021 - 12:10:32
00
keyboard_arrow_up