chcem sa opýtať ake plášte by ste mi odporučili na Meridu TFS 300 s ktorou jazdim XC, 60% cesta a 40% lahsi teren? viac -menej tvrdý a suchy povrch, a nech to ma cim nizsi valivý odpor aby som to mohol vypeckovat na asfalte aj bez prilisneho tlacenia na pedal. dik
Rekon Race je výrazně decentnější plášť.
To samé Racing Ray.
To Barzo ano.
A při provozním tlaku 25PSI (ale dost lidi jezdí spis 20PSI ) tam mas rozdíl kolik 0,5W….? A Rekon Race je při tomto tlaku tak o 1W horší.
Ty vyšší tlaky tě v podstatě nemusí vůbec zajímat. Hlavně když se podíváš na průběh té křivky bude ti jasný ze kolem 20PSI bude FT stejný jako Barzo a RR bude podstatneji horší.
Jediný v reálu rychlejší je Rey ale to není takový ,,drapak” má hodně sníženou středovou část.
Mám nové FT a oproti starým jedou stejně, ale na blátě jsou výrazně schopnější.
...skus si tam na tej stranke porovnat aj "Knob Height" jednotlivych plastov co spominas... horepopisane dojmy su trochu v rozpore s faktami. Ray ma po celej sirke behuna co sa tyka vysky dezenu navrch nad Fast Trakom, este aj Racing Ralph ma iba o malo nizsi dezen v strede ale podstatne vyssi na krajoch...
Z mojej skúsenosti s Ralph/Ray29x2. 35 2020 je v ich prípade výška štuplov naozaj nepodstatná, prejav tých plášťov je taký zvláštny, nikdy som nevedel kedy ustrelia-nenaučil som sa ich predvídať hoc som laboroval s ich tlakmi horedole. Sám som ich potom nahradil Ardentrace2.35/Aspen 2.4wt. V porovnaní S Raplh/Ray kľudne verím že Fasttrack môže pocitovo lepšie držať hoc pri nižšom dezéne.
Aktuálne jazdím na Ghost Lector Essential 2021 obyčajné Schwalbe Racing Ralph 2,25". Chcem prechádzať na bezdušový systém. Rovnako tak hľadám trochu lepšiu priľnavosť v teréne. Nejazdím žiadny extrém skôr vyjazdené lesné cesty či chodníčky. Určite bude z toho veľa asfaltu kde nechcem stratiť rýchlosť. Vybral som si dopredu Schwalbe Racing Ray Speedgrip Super Ground 2,35" a dozadu Racing Ralph Speed Super Ground 2,35". Prípadne uvažujem nad Maxxis tiež 2,35" dopredu Ardent Race a dozadu IKON. Vie mi poradiť či je Schwalbe dobrá voľba alebo odporučíte niečo iné? Mám 80kg a 179cm a ide to na HT Ghost Lector Essential 2021.
ray/ralph v tej kombinacii som jazdil a je to skvele univerzalne kombo. na tvoje ucely uplne dostatocna prilnavost aj odolnost a hlavne su oproti ostatnym spominanim rychlejsie.
ardent race v tom istom rozmere bude realne uzsi ako ikon. na to co pises by som zvazil aspen 2,4 dozadu a ikon 2,35 predok. aspen je 2C a ikon je 3C zmes. v predu vydrzi pomerne dlho, 2,35 ma vzor pomerne hruby. ale kludne by som skusil aj tie schwalbe. pirelli robi teraz celkom zaujimave 2,4" plaste a za zvazenie stoji aj tufo - to len keby nebolo dostupne co chces tak na vyber je
Maxxis Detonator 27,5*1,5".
Dnes som objavil taketo 3 bubliny. Mechanicke poskodenie tam nevidno. Plast mam asi 10 mesiacov ako bezdusovy. Max tlak na plasti je 5,5 bar. Ja som fukal do max 4,5 bar.
Videl som tu uz nejake plaste, co bublali, nepamatam znacku, toto je oproti tomu
sice nic, no teraz som zneistel, ci mi to nestreli volakde na ceste.
Ed.prave som zistil, ze bubliny su maksie ako zbytok behuna, takze realne je mozne teraz bez problemov pichnut to na posypovych kamienkoch. Ak by to roztrhlo, tak som v r...
Este mi napadlo to zvnutra podlepit, ale je tu realna moznost, ze sa zacnu tvorit dalsie bubliny.
Pravdupovediac rozmyslam nad inymi plastami, co maju mierne drapaciky v sirke do 1,75, no v 27,5" akosi nic nieje.
normalne do toho pichni ihlou akoby si siel prepichnut otlak. je tam vzduch medzi vrstvami. stava sa mi to pravidelne ale teda plast ma vtedy uz dost za sebou. prepichnem a este v pohode dojazdim.
mam pocit ze sa to deje na miestach kde plast dostal ranu. ale takto skoro to bude asi problem rovno z vyroby.
Super, otlaky su prec Dakujem.
10 mesiacov je skoro? cca 3500km ma najazdene na zadnom kolese, jazdim na nom aj v terene. Samozrejme v ramci moznosti hladkych gum, rany isto podostaval. ale kedze boli bubliny na plasti na rovnakej strane a na presne rovnakych castiach dezenu, tak vyrobny proces v tom bude urcitre hrat svoju ulohu.
Pridavam zrovnanie merani Pirelli a Vittorie na 25 mm.
Na zimu som sa vybavil Pirelli XC RC / XC R 29x2.20. Chystam bajk na sezonu a obuvam spat combo Vittoria Barzo/Mezcal s tym rozdielom ze davam oproti predoslej sezone z 2.25 na 2.35.
Na rafku 25 su Vittorie 2.35 uzsie ako Pirelli 2.20.
S oboma plastami mam vynikajucu skusenost a maju dost rozdielne vlastnosti. Verim, ze Vittorie si este sadnu, meranie u nich je zatial bez zatazenia.
Stredný behúň má nový max. do 4 mm. sú to XC trailovky.
Hlavný rozdiel ale nieje len vo výške vzorku, ale hlavne v zmesi. To na oboch pláštov robí úplne iné jazdenie. Kým Vittorie sa necítia úplne najlepšie v blatistíych a zimných podmienkach, Pirelli tu dominujú, sneh, blato, vlhko, krásny a istý grip. Vittorie sú celkovo rýchlejšie plášte. V suchu a na tvrdých povrchoch sú viac ako doma a lepšie sa správajú v nižších tlakoch. Pirelli sú lepivé, priľnavé a sebavedomé v rôznych podmienkach, ale pýtajú aj o niečo vyšši tlak, čím sa stávajú menej pohodlné a majú nižšiu životnosť..
Ď.
Mam vzadu 2.25 barzo, chcel som dopredu barzo 2.35, ale nakoniec som dal contik cross king 2.3 blackchili... A cas ukaze ci je to dobra volba... Proti nobby nic co som tam mal, mi zatial pride v snehu horsi... Teraz ma trocha hneva to barzo 2.35, ma dost vacsie knoby nez som cakal 🤣🤣🤣
Ď.
Mam vzadu 2.25 barzo, chcel som dopredu barzo 2.35, ale nakoniec som dal contik cross king 2.3 blackchili... A cas ukaze ci je to dobra volba... Proti nobby nic co som tam mal, mi zatial pride v snehu horsi... Teraz ma trocha hneva to barzo 2.35, ma dost vacsie knoby nez som cakal 🤣🤣🤣
Urcite je ta vaha citit... bol som zmiereny z cca 750g vahou, contik prisiel na prekvapenie 670 gramovy..😀💪🏻💪🏻
Zato na jesen barzo 2,25 prislo ako nas hlavny hygienik.. 747g...
Urcite je ta vaha citit... bol som zmiereny z cca 750g vahou, contik prisiel na prekvapenie 670 gramovy..😀💪🏻💪🏻
Zato na jesen barzo 2,25 prislo ako nas hlavny hygienik.. 747g...
... To na oboch pláštov robí úplne iné jazdenie. Kým Vittorie sa necítia úplne najlepšie v blatistíych a zimných podmienkach, Pirelli tu dominujú, sneh, blato, vlhko, krásny a istý grip. Vittorie sú celkovo rýchlejšie plášte. V suchu a na tvrdých povrchoch sú viac ako doma a lepšie sa správajú v nižších tlakoch. Pirelli sú lepivé, priľnavé a sebavedomé v rôznych podmienkach, ale pýtajú aj o niečo vyšši tlak, čím sa stávajú menej pohodlné a majú nižšiu životnosť..
Zaujímavé ako to majú podelené naprieč segmentami. Tiež striedam Pirelli aj Vittoriu síce agresívnejšie modeli Enduro S a Mazza no môžem povedať ze pozorujem presne opačné spravanie
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
To samé Racing Ray.
To Barzo ano.
A při provozním tlaku 25PSI (ale dost lidi jezdí spis 20PSI ) tam mas rozdíl kolik 0,5W….? A Rekon Race je při tomto tlaku tak o 1W horší.
Ty vyšší tlaky tě v podstatě nemusí vůbec zajímat. Hlavně když se podíváš na průběh té křivky bude ti jasný ze kolem 20PSI bude FT stejný jako Barzo a RR bude podstatneji horší.
Jediný v reálu rychlejší je Rey ale to není takový ,,drapak” má hodně sníženou středovou část.
Mám nové FT a oproti starým jedou stejně, ale na blátě jsou výrazně schopnější.
...skus si tam na tej stranke porovnat aj "Knob Height" jednotlivych plastov co spominas... horepopisane dojmy su trochu v rozpore s faktami. Ray ma po celej sirke behuna co sa tyka vysky dezenu navrch nad Fast Trakom, este aj Racing Ralph ma iba o malo nizsi dezen v strede ale podstatne vyssi na krajoch...
https://www.mtbiker.sk/forum/post1799452.html#p1799452
pri udávanej šírke 2,25 sú to slušné balóny,na ráfiku inner 30 mm majú šírku 62 mm,aj pomer cena/kvalita je fajn,ak plánuješ hlavne lesné cesty a zvážnice+asfalt,dopredu aj dozadu daj XR 12 a vybavené-práve pozerám,sú teraz za ešte nižšiu cenu,ako pred pár týždňami:
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/29/tufo-tubeless-ready-xc12-tr-29x2-25-650g-plast-kevlar.html
-12% TUFO XC12 29x2.35" plášť, TR sg, kevlar, béžová
45,99 € -12%
MOC 63,99 €Dnes som objavil taketo 3 bubliny. Mechanicke poskodenie tam nevidno. Plast mam asi 10 mesiacov ako bezdusovy. Max tlak na plasti je 5,5 bar. Ja som fukal do max 4,5 bar.
Videl som tu uz nejake plaste, co bublali, nepamatam znacku, toto je oproti tomu
sice nic, no teraz som zneistel, ci mi to nestreli volakde na ceste.
Ed.prave som zistil, ze bubliny su maksie ako zbytok behuna, takze realne je mozne teraz bez problemov pichnut to na posypovych kamienkoch. Ak by to roztrhlo, tak som v r...
Este mi napadlo to zvnutra podlepit, ale je tu realna moznost, ze sa zacnu tvorit dalsie bubliny.
Pravdupovediac rozmyslam nad inymi plastami, co maju mierne drapaciky v sirke do 1,75, no v 27,5" akosi nic nieje.
mam pocit ze sa to deje na miestach kde plast dostal ranu. ale takto skoro to bude asi problem rovno z vyroby.
10 mesiacov je skoro? cca 3500km ma najazdene na zadnom kolese, jazdim na nom aj v terene. Samozrejme v ramci moznosti hladkych gum, rany isto podostaval. ale kedze boli bubliny na plasti na rovnakej strane a na presne rovnakych castiach dezenu, tak vyrobny proces v tom bude urcitre hrat svoju ulohu.
Na zimu som sa vybavil Pirelli XC RC / XC R 29x2.20. Chystam bajk na sezonu a obuvam spat combo Vittoria Barzo/Mezcal s tym rozdielom ze davam oproti predoslej sezone z 2.25 na 2.35.
Na rafku 25 su Vittorie 2.35 uzsie ako Pirelli 2.20.
S oboma plastami mam vynikajucu skusenost a maju dost rozdielne vlastnosti. Verim, ze Vittorie si este sadnu, meranie u nich je zatial bez zatazenia.
Hlavný rozdiel ale nieje len vo výške vzorku, ale hlavne v zmesi. To na oboch pláštov robí úplne iné jazdenie. Kým Vittorie sa necítia úplne najlepšie v blatistíych a zimných podmienkach, Pirelli tu dominujú, sneh, blato, vlhko, krásny a istý grip. Vittorie sú celkovo rýchlejšie plášte. V suchu a na tvrdých povrchoch sú viac ako doma a lepšie sa správajú v nižších tlakoch. Pirelli sú lepivé, priľnavé a sebavedomé v rôznych podmienkach, ale pýtajú aj o niečo vyšši tlak, čím sa stávajú menej pohodlné a majú nižšiu životnosť..
Mam vzadu 2.25 barzo, chcel som dopredu barzo 2.35, ale nakoniec som dal contik cross king 2.3 blackchili... A cas ukaze ci je to dobra volba... Proti nobby nic co som tam mal, mi zatial pride v snehu horsi... Teraz ma trocha hneva to barzo 2.35, ma dost vacsie knoby nez som cakal 🤣🤣🤣
Inak mam doma este cca. 3 mesiace jazdene kombo Barzo/Mezcal III, 29 x 2.25, ak by mal niekto zaujem.
Mam vzadu 2.25 barzo, chcel som dopredu barzo 2.35, ale nakoniec som dal contik cross king 2.3 blackchili... A cas ukaze ci je to dobra volba... Proti nobby nic co som tam mal, mi zatial pride v snehu horsi... Teraz ma trocha hneva to barzo 2.35, ma dost vacsie knoby nez som cakal 🤣🤣🤣
Zato na jesen barzo 2,25 prislo ako nas hlavny hygienik.. 747g...
Daj na bazar, kukneme 😀
Zato na jesen barzo 2,25 prislo ako nas hlavny hygienik.. 747g...
Daj na bazar, kukneme 😀
Zaujímavé ako to majú podelené naprieč segmentami. Tiež striedam Pirelli aj Vittoriu síce agresívnejšie modeli Enduro S a Mazza no môžem povedať ze pozorujem presne opačné spravanie