Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ake brzdy funguju lepsie v zime aj pri nizkej teplote? Mechanicke kotucove alebo hydraulicke?
Zobraziť komentár 18.04.2022 - 15:37:35
00
Funkčné, správne servisované brzdy majú fungovať aj pri nízkej teplote. No a hydraulické sú pochopiteľne lepšie, účinnejšie. Čiže hydraulika.
Mám SRAM :P :rofl: :rofl: :rofl:
Zobraziť komentár 18.04.2022 - 15:44:35
00
OK, vdaka za odpoved. Zvyknem totiz jazdit celorocne :) a doposial mam vyskusane len V brzdy.
Zobraziť komentár 18.04.2022 - 16:19:19
00
v-cka su to najhorsie co moze byt v zime - ked sa ti na zohriaty rafik dostane sneh a zamrzne na nom.
jazdil som aj mechaniky a niekolko hydraulik. mechanika mala problem v mraze s tuhnutim lanka v bovdene, inak si na ine problemy ani nepamatam. kazdopadne mechanicke kotucovky su da sa povedat"mrtve". svoj maly navrat zazili s prichodom gravelu ale uz aj tam aj na ceste sa vo velkom pouziva hydraulika
hydraulika s mineralnym olejom od shimana v zime tuhne a robi si co chce, da sa povedat ze chod paky je nepredvidatelny a clovek nevie kedy to zacne brzdit. magura s olejom vraj to tak citelne nema. brzdova kvapalina je na zimu najlepsia - chod paky je celorocne rovnaky ale vraj to vela ludom do domu nesmie. brzdovu pouziva z tych beznych brzd napr. sram.
Zobraziť komentár 18.04.2022 - 16:34:04
00
Pouziva ako pouziva. Ja mam mechaniku na graveli lebo mam aj paky na mechaniku. Hydr sada je draha ako prasa a dat 500 eur za upgrade na hydr sa mi nechce. Zas taky rozdiel to nie je resp netreba.
Zobraziť komentár 19.04.2022 - 12:19:25
00