Tiež si myslím. Nevidel som ako cyklista alebo vodič nikdy tak silnú zadnú blikačku, aby ma nejako vyrušovala. Naopak 99% je takých, že cez deň sú úplne zbytočné. Ja vozím Bontrager Flare RT. Po tme a väčšinu dňa používam v režime All Day Flash (50% výkonu). Som to testoval a vidieť ju fakt parádne. Pár cyklistov sa ma pýtalo, či to je radar. Ale žiadny vodič mi netrúbil, že svietim ako kkt. A žiadny z kolegov keď jazdím do práce sa nesťažovali, že ich oslepujem.
Tak je lepšie ak ma vodič registruje a hoci by cykloz***** najradšej zrazil, uvedomujúc si následky radšej ho obíde, ako by ho mal nevidieť a zraziť a možno doživotne niesť následky. Dobrá blikačka je win win pre obe strany. Mňa fakt nikdy žiadne cyklistické zadné svetlo nikdy neoslepilo. Možno také existuje. Ale je to zanedbateľné promile.
Btw, mňa ale ani nijako nevyrušujú predné hmlovky. Zadné hmlovky tiež viem predýchať aj keď nie sú potrebné. Jediné čo mi vadí sú zle nastavené xenóny. Som dosť tolerantný.
K mojmu komentu, ja nevravim, ze by mi vadilo osvetlovanie 515 ako vodicovi, ale ked idem na biku za niekym, kto ho ma tiez, je to zrejme okuliarmi a sklami, ale jednoducho je to tak, ak idem za 515tkou vidim prd makovy, iba cervenu stenu.
Nuž ale keď ideš s kámošmi v skupine a vypaľuje ti oči, tak mu to snáď povieš. Ja jazdím sám. A som hlavne vodič. Takže je mi fuk, ako vidí svetlo cyklista v skupine. Chcem vidieť cyklistu na ceste a nevyrušuje ma, že má viditeľné svetlo.
Ono je to trochu ako s hmlovkami na aute. Mat ich zapnute "pre istotu" cez den v dazdi moze byt kontraproduktivne.
Cez vikend som stretol v polosere dva protiiduce biele stroboskopy na traily nasmerovane mne do oci. Veru to bolo nebezpecnejsie ako bez.
Zadne ma trapi menej ako predne. (Neviem, ci je to tiez ten uzasny Garmin)
Nuž ale keď ideš s kámošmi v skupine a vypaľuje ti oči, tak mu to snáď povieš. Ja jazdím sám. A som hlavne vodič. Takže je mi fuk, ako vidí svetlo cyklista v skupine. Chcem vidieť cyklistu na ceste a nevyrušuje ma, že má viditeľné svetlo.
Samozrejme, ze to tak riesime, len to potom nejako neguje peloton mode.
A pritom by stacilo dat tam este jednu intenzitu pre mna za mna "eko". A nech ma nie je vidiet na 1,5km ale na 500metrov.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
About eleven
extrem je vyberat si len medzi extremom a nicim
to je zas debata
Btw, mňa ale ani nijako nevyrušujú predné hmlovky. Zadné hmlovky tiež viem predýchať aj keď nie sú potrebné. Jediné čo mi vadí sú zle nastavené xenóny. Som dosť tolerantný.
Cez vikend som stretol v polosere dva protiiduce biele stroboskopy na traily nasmerovane mne do oci. Veru to bolo nebezpecnejsie ako bez.
Zadne ma trapi menej ako predne. (Neviem, ci je to tiez ten uzasny Garmin)
Rovnako ako jazdia poniektori v noci na dennom svieteni alebo v dazdi na dennom svieteni…
Tak rovnako sa najdu blbci co v dazdi / miernej hmle zapnu hmlovky a neriesia…
Pritom kua ak vidim auto pred sebou / za sebou tak hmlovku vypinam lebo ocividne vidi aj ono mna a nema zmysel mu vypalovat oci…
Samozrejme, ze to tak riesime, len to potom nejako neguje peloton mode.
A pritom by stacilo dat tam este jednu intenzitu pre mna za mna "eko". A nech ma nie je vidiet na 1,5km ale na 500metrov.
no Jupiter ich ma nasobne viac (mozes aj umocnit)
4 su len tie hlavne ako napisal Hack3r