Lokalizácia
Formulár sa odosiela
DE ma 19 % DPH, znizena sadzba 7 % (u nas 10 %) na potraviny. V EU ide DPH tomu statu, kam ide tovar.
Zobraziť komentár 11.11.2022 - 13:54:49
00
Nejaky typ ako vratit do bikediscount? Potrebujem tam vratit tretry. Na poste pytaju 21€ a BD sa k tomu postavil takto:

Dear Customer,
You can find the return form in your customer account under "Returns". As we do not offer free return shipping from Slovakia, you are responsible for the return shipping costs.
When your return arrives for processing, you will be informed in a separate email.
Zobraziť komentár 09.12.2022 - 18:59:42
00
Platil si Paypalom?
Oni ti preplatia naklady na vratenie. Aspon to tak bolo, neviem ako teraz ale par krat som to vyuzil.
Zobraziť komentár 09.12.2022 - 19:16:35
00
„Od 27. novembra 2022 už PayPal nebude poskytovať bezplatné štítky na vrátenie tovaru ani nebude akceptovať žiadosti o preplatenie nákladov na vrátenie. Všetky oprávnené žiadosti odošlite pred týmto dátumom, aby ste sa uistili, že budú prijaté a skontrolované ako zvyčajne. “
Zobraziť komentár 09.12.2022 - 19:21:40
00
áno, paypal už zrušil refundáciu poštovného na vrátenie tovaru....
Zobraziť komentár 09.12.2022 - 19:39:21
00
Skús cez Zaslat.sk. Vyšla ma tak doprava do Bike-discount nejakých 10€.
Zobraziť komentár 09.12.2022 - 22:12:42
00
Skusim. Thx. Platil som kartou
Zobraziť komentár 09.12.2022 - 22:28:21
00
arrow_leftHack3r napísal:
„Od 27. novembra 2022 už PayPal nebude poskytovať bezplatné štítky na vrátenie tovaru ani nebude akceptovať žiadosti o preplatenie nákladov na vrátenie. Všetky oprávnené žiadosti odošlite pred týmto dátumom, aby ste sa uistili, že budú prijaté a skontrolované ako zvyčajne. “


iba sa chcem uistit , ked sa jedna o reklamaciu, nemozem predsa znasat naklady za dopravu naspat ja.
Zobraziť komentár 09.12.2022 - 23:58:20
00
prečo nie?
Zobraziť komentár 10.12.2022 - 01:29:51
00
V pripade opravnenej reklamacie ti vratia plnu sumu objednavky aj s postovnym.
Mas pravo si uplatnit naklady na reklamaciu, ale predavajuci nema povinnost ti ich vyplatit. Tak je to u nas, neviem ako to je v DE.
Navyse casto je to u nas tak, ze mas moznost poslat bezplatne vec do servisu - velke znacky (napr. Philips) maju zadarmo zvoz cez kurierov. Tym padom ta predajca rovno odkaze na servisne stredisko, ked nechces platit postovne.
Zobraziť komentár 10.12.2022 - 07:39:46
00
Furt to ti nemcuri menia, ja som ešte v júli vracal zle vybratu veľkosť tretier na ich náklady, ale vcul už idú na nich iba reklamačné vratky, ak to celé chápem správne ... https://support.bike-discount.de/en/support/solutions/articles/7000057463-do-i-have-to-pay-the-return-shipping-costs-
Zobraziť komentár 10.12.2022 - 07:51:07
00
A niekedy ani to nechcu.
https://www.mtbiker.sk/forum/post1430681.html#p1430681

martin15 Pri reklamacii urcite poziadaj o vygenerovanie navratky.
Zobraziť komentár 10.12.2022 - 08:25:27
00
Uz niekomu fungoval best price inquiry? Ako dlho to trvalo kym sa cena premietla resp. boli ste nejak notifikovani?
Zobraziť komentár 02.01.2023 - 21:45:49
00
Na druhy den mi prisiel email
Zobraziť komentár 02.01.2023 - 21:49:43
10
arrow_leftivast napísal:
Furt to ti nemcuri menia, ja som ešte v júli vracal zle vybratu veľkosť tretier na ich náklady, ale vcul už idú na nich iba reklamačné vratky, ak to celé chápem správne ... https://support.bike-discount.de/en/support/solutions/articles/7000057463-do-i-have-to-pay-the-return-shipping-costs-


Ale za toto si mozeme sami. Co mam info, tak BD zrusil bezplatne vratky kvoli tomu, ze prave zo Slovenska mali najvacsie percento ( na pocet objednavok ) ziadosti o bezplatne vratenie...a asi sa im to uz neoplatilo dotovat. Ak si dobre pamatam, v case ked to fungovalo tu boli bezne rady typu "ved kup viac cisiel ( napr ) tretier a ktore nesadnu zadarmo vrat..."
Zobraziť komentár 02.01.2023 - 23:32:37
03

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up