Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ak sa moja malickost moze prihovorit, tak ten zakaz v Narodnom parku DONAU-AU akceptujte!!! Pisem to tu opakovane, dost to zbytocne nasiera vsetkych...
Makke, alebo ticho tolerovane zakazy v lesoch ci popri Dunaji nebudem komentovat, no porusovanie zakazu v Narodnom parku moze vyvolat nechcenu reakciu aj na ine oblasti.
Zobraziť komentár 07.03.2023 - 11:21:48
010
Ze tak neagitujes v teme MK za to aby sa nejazdilo v chko, PR a pod.napr Zaruby 😉
Zobraziť komentár 07.03.2023 - 12:18:33
02
arrow_leftllubik napísal:
"Useky s fialovym krizikom su vraj zakazane pre biky"
Ale len pri danom zvecseni, ked mapu zvecsim, kriziky zmiznu, teda aj zakaz :-) :-) :-)


Ked ta hodia aj s bikom do Dunaja tak sa nam prid pochvalit =))
Zobraziť komentár 07.03.2023 - 14:48:17
00
arrow_leftdxdexter napísal:
Je to asi tak ako pise Dudo, cize ten usek by mal byt prejazdny.


Ja si tiez myslim, ze usek je na bicykli prejazdny a to z troch dovodov:
Samotni rakusaci tam chodia na autach k tymto svojim rybarskym chatkam https://goo.gl/maps/ZJduWWTvq8AJvS4H8
Potom na urovni Wolfsthalu je rampa, kde je "normalna" znacka zakaz vjazdu (bod 2 ako pisal Red1)
A potom, naco by bola pri znacke Treppelweg dodatkova znacka Fahrverbot..., ked uz dalsie tri znacky zakazuju jazdit cyklistom, krasokorcliarom a vsetkym motorovym vozidlam? Komu by este zakazovali jazdit za zleho pocasia?
Zobraziť komentár 09.03.2023 - 19:45:54
01
arrow_leftTNM napísal:
Ja si tiez myslim, ze usek je na bicykli prejazdny a to z troch dovodov:
Samotni rakusaci tam chodia na autach k tymto svojim rybarskym chatkam https://goo.gl/maps/ZJduWWTvq8AJvS4H8
Potom na urovni Wolfsthalu je rampa, kde je "normalna" znacka zakaz vjazdu (bod 2 ako pisal Red1)
A potom, naco by bola pri znacke Treppelweg dodatkova znacka Fahrverbot..., ked uz dalsie tri znacky zakazuju jazdit cyklistom, krasokorcliarom a vsetkym motorovym vozidlam? Komu by este zakazovali jazdit za zleho pocasia?

No musim sa priznat, ze tejto argumentacii vobec nechapem: vjazdy od hranicnecho prechodu Berg a kruhoveho objazdu maju pochopitelne na zakazovej znacke vynimky pre miestnych "obyvatelov" (obsluhu). Co sa tyka zakazu vjazdu pre vsetky motorove vozidla priamo na Treppelweg znacke, ta obsahuje tiez vynimku pre "povolanych" (ausgenomen berechtige) - takze uplny fahrverbot za zleho pocasia vyznam ma = zakazuje vjazd aj tym, ktori tam maju povolenie na vjazd (t.j. asi tym rybarom/chatarom).
Zobraziť komentár 09.03.2023 - 21:38:08
02
Akože strasne ma irituje, že na Račianskej ulici akože spravili cyklochodník v dĺžke asi 1km....Od Lightparku po Peknú cestu. Aký to má zmysel? Akurát auta na teba vytrubuju, že choď na chodník ty" ko..t"...A ešte k tomu na nom veselo parkuju auta. A ty len kluckujes medzi nimi. A ked ideš na biku , tak len čakáš, kedy naberies niekoho kto vychádza zo svojho domu na chodník a ani sa nepozrie ....Tu tabuľu "cyklochodník" by mali dať radšej preč. Nerád po ňom chodím a keď idem tade na cestáku, tak idem radšej po ceste, akurát už len čakám, ktorý z vodičov má pocastuje nadávkou....Fakt super počin.....Poslednú dobu sa to stáva akosi často.
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 07:15:12
05
Existuje normálne spojenie s Vajnor kde sa napojim na cyklotrasu medzi Ivanku a Jurom?
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 07:38:10
00
Vajnorská hrádza, čo je vlastne ulica Na doline v extraviláne ... Proste po nej pôjdeš smerom ku Karpatom a vypluje ťa na cyklotrase ... akurát odkedy je tam mrdnuta diaľnica tak sa namiesto rovnej cestičky pomotas hore dole ...
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 07:48:19
01
takto nejako...
https://sk.mapy.cz/s/kokafafonu
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 11:08:25
02
Dnes som isiel od šenkvíc na modru
https://mapy.cz/s/jovepebozu a pribudol tam cca 550 metrový úsek fajnovej asfaltovej cyklotrasy, ukončené je to tak, akoby bolo v pláne pokračovať dalej... je niekde info?

Prílohy:

20230312_100124~2.jpg
20230312_100124~2.jpg 299.86 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 12.03.2023 - 12:56:18
01
dobremag:
malo by to byt finalne takto: https://sk.mapy.cz/turisticka?planovani-trasy&rc=97RorxOqfGbR-mKt&rs=&rs=osm&ri=17.346281558275223%2C48.30856382846832&ri=1005365161&mrp=%7B%22c%22%3A121%7D&xc=%5B%5D&rwp=1%3B97R86xOr9JC1gfffQohr0eyvgwLfR7fSpf6jFMfMDhDzfHjhcQ&x=17.3004746&y=48.3266603&z=13
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 13:21:30
34
arrow_leftLaco Findl napísal:
myslím že skôr takto https://sk.mapy.cz/turisticka?planovani-trasy&rc=97RorxOqfG3OcjNLfT.hdM35yhUV&rs=&rs=coor&rs=coor&rs=osm&ri=17.346281558275223%2C48.30856382846832&ri=&ri=&ri=1005365161&mrp=%7B%22c%22%3A121%7D&xc=%5B%5D&x=17.3220825&y=48.3259897&z=16
aj tu je otom niečo https://bratislavskykraj.sk/cyklotrasa-modra-senkvice-dostala-zelenu/
ešte ma ktomu trocha zaujal komentár mesta Modra teraz neviem asfalt alebo to bude ako na fotke? že trochu asfalt trochu všetko? :-D
Dobrý deň, dĺžka trasy cyklocesty je 4 962 m a vedie po existujúcich asfaltových komunikáciách aj poľných cestách. Povrch bude vhodný pre korčule s výnimkou približne 400 m úseku, ktorý musíme kvôli umiestneniu plynového potrubia vysypať štrkodrvou.
Zobraziť komentár 12.03.2023 - 20:25:47
01
Bude tam 500 m makadamu. Vraj pod tým ide infraštruktúra, kde nemôže byť pevný povrch nad tým. Začínam mať pocit, že budovanie cyklociest v kraji je jeden veľký paškvil. Pri letisku bude šotolina, lebo vraj tam tiež nemôže byť pevný povrch. Hlavne, že okolo celého letiska ide betónka. Tu zase nejaké plynové potrubie. Zaujímavé, že okresné cesty pod ktorými prechádzajú rovnaké IS sa nezmenia na viacerých úsekoch na makadamové.
Ak je problém v pevnej dráhe, tak to mohli preklenúť drevenou plochou na koloch ako sú chodníčky v rašeliniskách a mokradiach. Alebo tam položiť rozoberateľné gumové pláty v nejakých oceľových rámoch ak im ide aj o nosnosť na povrchu.
Zobraziť komentár 13.03.2023 - 09:30:31
02
JOLI, ak bude mlatový povrch dobre spravený, tak s ním nie je problém. Je to častý povrch aj vo vyspelejších cyklistických regiónoch, ako je BSK a funguje bez problémov.
Zobraziť komentár 13.03.2023 - 09:37:09
02
Vo vyspelejších krajinách vedia to mláto aj udržiavať. Tu je problém zaviesť to najzákladnejšie a to pravidelné kosenie JuRaVi aby sa človek nemusel dovolávať nápravy a nemal znížený prejazdný profil po tejto cykloceste o 50%, kvôli pralesu, ktorý tam vždy nechajú vyrásť. O tom skvelom rozhodnutí použiť tam betónový povrch je už len taká čerešnička. Tie opravy sú tak odfláknuté, že to praská, drolí sa. Nie tak starý povrch má neskutočné vady, a tých neodborných odfláknutých lokálnych opráv tam len pribúda.
Zobraziť komentár 13.03.2023 - 09:43:04
03
keyboard_arrow_up