Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Zoidgberg eagle f1 supersport ( nerozpisoval som vely nazov) je rovnaká topka ako ps4. Tieto gumy sice niesu stavané na výdrž, no michelin v jednej veci dokáže vždy ostatným naložiť a to je výdrž. Inak goodyear skvelý vyber,nemen ak si spokojný.
Pre porovnanie - michelin energy saver 60 tisíc.
Conti eko contact 30 tisíc. Rovnaká trieda 100% nizsia životnosť.
Zobraziť komentár 29.03.2023 - 18:05:55
00
arrow_leftflyte napísal:
Taki, co stale ziju v dobe zaslej slavy znacky. Taki, co maju pristup "moj dedo mal Skodovku, tatko tiez, cela siroka rodina rovnako. Mne Hyundai (dopln si akukolvek inu znacku) do garaze nesmie".

A Barum or34 budú dediť pravnucata. 😂 Škodofkáá, vlhký sen Československého chalupáře.
Zobraziť komentár 29.03.2023 - 19:49:11
00
Goodyear Eagle Asymmetric 2 som mal a po zjazdeni su na ich mieste aktualne 5ky. Pre druhe auto sa bohuzial nerobila 5ka v mojom rozmere (Bola na vyber 3ka), ale padlo vhod ked vysla nova Asymmetric 6, tak som mal hadam jedny z prvych na SVK. Vsetko vyborne gumy.
Zobraziť komentár 29.03.2023 - 20:55:48
00
arrow_leftvalecek napísal:
Zoidgberg eagle f1 supersport ( nerozpisoval som vely nazov) je rovnaká topka ako ps4. Tieto gumy sice niesu stavané na výdrž, no michelin v jednej veci dokáže vždy ostatným naložiť a to je výdrž. Inak goodyear skvelý vyber,nemen ak si spokojný.
Pre porovnanie - michelin energy saver 60 tisíc.
Conti eko contact 30 tisíc. Rovnaká trieda 100% nizsia životnosť.
jazdim Continental,
Goodyear a Michelin a nepstrehol som pri letnych ani u jednej znacky, ze by bol pri 30tis zjazdeny dezen, ani zdaleka.

Micheliny zvykli byt topka co sa tyka zivotnosti, ale teraz napr u celorociek Crossclimate2 (ktore vyhravaju testy) maju podpriemerny najazd. Cize by som vzdy pozeral konkretne modely.

V minulosti som preferoval GoodYear, teraz Conti najma u zimnych a Michelin u celorociek. Ale u letnych samozrejme nie EcoContact :)
Zobraziť komentár 29.03.2023 - 22:27:37
00
Letne Micheliny (okrem vyslovene sportovych modelov) mali uz oddavna extremne dlhu zivotnost vdaka tvrdej zmesi. To je cele ich tajomstvo.
Druha strana toho je, ze na vode to po par rokoch drzi asi ako hokejovy puk.
Zobraziť komentár 29.03.2023 - 23:12:55
02
Pravda. Mal som na predošlom Nissane Almera letné Michelin Energy Savery , dezén hádam po 6 rokoch úplne na pohodu ale ako to šlo po mokrej ceste to bol riadny hazard.
Zobraziť komentár 30.03.2023 - 07:11:34
02
To som jediný, čo má na aute zimné pneumatiky Nankang a letné Toyo Proxes TR1? 😀 Inak je celkom problém zohnať rovnakú sadu pneumatík na moje auto, keďže dopredu ide 185/55 R15 a dozadu 205/50 R15 a musí to mať rýchlostný index V (240 km/h) auto nemá šancu to vytiahnuť, keďže maximálka je 193km/h, podľa mňa by kľudne stačilo aj H (210km/h), ale čo človek narobí, keď výrobca to tak napísal. Pre 16 palcové pneumatiky dokonca je W (270km/h).
Zobraziť komentár 30.03.2023 - 08:47:35
00
Predné podľa výrobcu 185/55 R15 83V a zadné 205/50 R15 85V. Keď som to pred 3 rokmi kupoval, tak som 6 hodín hľadal na internete. Aj tak sa mi nepodarilo dodržať Pri zimných som sa na to vybodol, dal som všade Nankang Winter Activa SV-3 XL 185/55 R15 86H. Predné letné 185/55 R15 82V - Toyo - PROXES TR1, zadné 205/50 R15 89V - Toyo - PROXES TR1 XL. Auto má motor vzadu, zosilnená bočnica je fajn. Pohotovostná hmotnosť 1060kg, max. dovolená 1320kg.

Hmotnostný index:
82 - 475kg
83 - 487kg
85 - 515kg
86 - 530kg
89 - 580kg

Celkovo som mal pocit, že výber 15 palcovych pneu sa dosť scvrkol. Kupovať R14 na Saxo 1.6 VTS bol tiež boj. Pôvodne som chcel Nankang NS2, mali veľmi dobré recenzia, druhá možnosť bola tie Toyo Proxes TR1. Potom na fóre odporúčali ešte nejaké semislicky Advan a Nankang, ale do toho sa mi veľmi nechcelo ísť, keďže moje prvé auto so zadným náhonom a nevedel som čo od toho čakať za mokra.
Zobraziť komentár 30.03.2023 - 09:25:08
00
gúm je dosť ,trebárs od jedného hráča

Prílohy:

image001.png
image001.png 20.42 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 30.03.2023 - 09:38:21
00
Matadory a Barumy sme mali na 5 rodinných autách, Fiat Regata 1.9D, Mitsubishi Galant 1.8 Turbo Diesel z 1989, VW Vento 1996, Hyundai Elantra 2004 1 a Nissan Almera Tino. Na také to otcove posúvanie sa po meste ešte ok, pohodová jazdička, máme čas, ale inak už aj otec prešiel na iné, keďže nebol spokojný. V robote tiež jazdí na Matodoroch či Barumoch.
Zobraziť komentár 30.03.2023 - 09:54:42
00
arrow_leftJano1987 napísal:
keďže dopredu ide 185/55 R15 a dozadu 205/50 R15

To mas co za exota? Dvojrozmery obvykle pouzivali/ju len BMW a Mercedes. Ale s tak malymi koleckami to je uz nejaky youngtimer?
Zobraziť komentár 30.03.2023 - 10:38:45
00
Je to MGF
Zobraziť komentár 30.03.2023 - 10:53:16
00
Dvojrozmer pouziva aj taky vw touran cross, 215/55R17 vpredu a 235/45R17 vzadu
Zobraziť komentár 30.03.2023 - 11:08:34
00
arrow_leftJano1987 napísal:
To som jediný, čo má na aute zimné pneumatiky Nankang a letné Toyo Proxes TR1? 😀 Inak je celkom problém zohnať rovnakú sadu pneumatík na moje auto, keďže dopredu ide 185/55 R15 a dozadu 205/50 R15 a musí to mať rýchlostný index V (240 km/h) auto nemá šancu to vytiahnuť, keďže maximálka je 193km/h, podľa mňa by kľudne stačilo aj H (210km/h), ale čo človek narobí, keď výrobca to tak napísal. Pre 16 palcové pneumatiky dokonca je W (270km/h).

Ak sa nemylim, rychlostny index mozes mat obuty aj nizsi a v tom pripade mas mat na viditelnom mieste na palubnej doske nejake upozornenie /nalepku aktualnej max.rychlosti. Robi sa to tak ked je index nizsi ako max.konstrukcna rychlost (napr pri zimnych v nemecku to maju auta bezne), v opacnom pripade to mozno ani nie je nutne.
Zobraziť komentár 30.03.2023 - 13:48:01
00
čo poviete na tú novú Mazdu CX-60 e-Skyactiv D200
3,3 litrový naftový 6-valec, spotreba do 6 litrov....
Zobraziť komentár 30.03.2023 - 13:52:21
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up