Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ja tiež jazdím v peknom počasí prevažne, ale chytil ma riadny dážď dvakrát tento rok a hneď som riešil bike s kotúčmi. Bolo to veľmi nepríjemné. Mám sa rád, znižujem riziko. Bike je ťažší o 0.7 kg, 8.4 vs 7.7 a viem sa dostať časom späť na tu hodnotu (kolesá, prevodníky...).
Zobraziť komentár 30.09.2023 - 13:30:19
00
arrow_leftMatkough napísal:
Suhlasim, to je budget, taky trosku "nestastny" lebo nove bike-y za tuto sumu budu este so zakladnymi Alu kolesami a pravdepodobne na mechanickej sade. (Inak, Wilier by som odporucal aj ja, ale ja som zaujaty ako Wiliek fanusik.)

Ja som taku dilemu nedavno riesil a siel som do polojazdenky (pouzity ram, zanovne kolesa, nova elektricka sada a novy aero kokpit). Vysledna cena bola prave 3 500, mozem dat kontakt na chalana co mi to poskladal, velmi som spokojny. Najma tie karbon kolesa by som ozaj uz na takom bike-u chcel... Sada sa da akceptovat aj mechanicka, ale trend je tiez jasny a ak by si to raz predaval, ocitnes sa v situacii ako ja, ze moj skvely povodny bike sa mi tazsie predava lebo je na rafik brzdach napriek tomu, ze je na skvelych kolesach.


Asi som aj ja zaujatý dokonca mame rovnaké modely ?

Prílohy:

20230810_100911.jpg
20230810_100911.jpg 451.96 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 30.09.2023 - 14:29:25
23
Krásny 😍
Zobraziť komentár 30.09.2023 - 18:24:22
01
arrow_leftDudo napísal:
Ja som toho nazoru, ze vsetkym hobykom by mali stacit rafkove (ak nejazdia kazdy mesiac Alpy). A uprednostnil by som vzdy vahu bajku. Ked nemam na banany...
Ked je cash, to uz je ina story.

Vela ludi podlieha modnym trendom, tazke lacne karbonove vysoke rafky + zakladne kotuce... ze sa celkova vaha blizi k 10kg ich kupodivu netrapi.


IMHO, tieto kaleraby o dolezitosti hmotnosti bikeu a komponentov skodia hobikom, ktori potom nic ine neriesia len chobotiny kde a ako usetrit gramy, a davaju za to kopu penazi, namiesto toho, aby si uzivali jazdu.
Nasledne tu mame chronickych gramohonicov, premotivovanych KOM nahanacov cez mrtvoly a podobne individua.
Zobraziť komentár 30.09.2023 - 22:36:46
12
Trochu si sa sekol, tema je prvy cestak v limitovanom rozpocte, ale uz som ticho.
Zobraziť komentár 30.09.2023 - 23:27:56
00
Ďakujem za Vaše rady, ešte sa chcem spýtať, čo hovoríte na toto:
https://www.procycling.sk/cestny-aerobicykel-bianchi-oltre-xr4-ultegra-di2-12sp1/?gclid=EAIaIQobChMIoN649NvcgQMVD7PtCh2xjQFeEAQYASABEgJWXvD_BwE#YPBXYI59ZZ-CM
Odrádzajú má rafikove brzdy…
Zobraziť komentár 04.10.2023 - 17:35:51
00
Pre "hobbíka" sú aj ráfikové brzdy bohato postačujúce. Za tú cenu by som nerozmýšľal ani minútu.
Zobraziť komentár 04.10.2023 - 17:55:08
00
arrow_leftLAPO17 napísal:
Ďakujem za Vaše rady, ešte sa chcem spýtať, čo hovoríte na toto:
https://www.procycling.sk/cestny-aerobicykel-bianchi-oltre-xr4-ultegra-di2-12sp1/?gclid=EAIaIQobChMIoN649NvcgQMVD7PtCh2xjQFeEAQYASABEgJWXvD_BwE#YPBXYI59ZZ-CM
Odrádzajú má rafikove brzdy…


4000 za 11-kovú Ultegru, najlacnejšie Vision kolesá a ráfikové brzdy? To ani náhodou...
Keď už len blbý Canyon, tak myslím že aktuálny Endurance na 12-kovej Di2 stojí plus minus rovnako.
Zobraziť komentár 04.10.2023 - 17:57:33
03
Pridávam sa, že síce Di2 ale len 11-ka, kolesá základ a ráfikové brzdy. To sú tie kompromisy v tejto cenovej kategórii, čo som písal, keď chceš niečo nové.

Keď už nevadia ráfik brzdy, kukal by som po niečom na aspoň lepších (karbón) kolesách.
Zobraziť komentár 04.10.2023 - 18:06:56
01
arrow_leftDudo napísal:
Trochu si sa sekol, tema je prvy cestak v limitovanom rozpocte, ale uz som ticho.

Skorigujem svoj prispevok, mimo som bol ja. :$ Nie je to jeho prvy cestak, teraz som si vsimol, ze LAPO17 predava na bazare trojrocny Wilier Triestina GTR team disc, potom vobec nerozumiem tomu "upgrade-u" a prispevku v teme "prvy cestny bicykel".
Zobraziť komentár 05.10.2023 - 10:44:04
00
4000€ za ten Bianchi mi pride uplne bizarna cena. Davno som nevidel tak nadhodnoteny bike.
Zobraziť komentár 05.10.2023 - 11:41:00
05
Bianchi su dlhodobo nadhodnotene bicykle kde platis hlavne za znacku. Podobne ako Specialized.
Zobraziť komentár 05.10.2023 - 13:30:07
00
Ten zoznam by bol podstatne dlhší ako len Bianchi a Specialized :)
Zobraziť komentár 05.10.2023 - 14:03:22
02
Pani , o tom ze rim brakes su pre hobika uplne postacujuce ,o tom ziadna . No treba mysliet do buducna na pripadny predaj , upgrade a podobne. Rafikove brzdy su mrtve a nemaju ziadnu buducnost . za 3000€ sa da vyskladat nadpriemerne slusny full karbon vratane kolies na 105 di2 12s .
Zobraziť komentár 05.10.2023 - 14:12:09
04
arrow_leftisheep napísal:
Pani , o tom ze rim brakes su pre hobika uplne postacujuce ,o tom ziadna.
Tento názor som uviedol na základe vlastných skúseností. Na mojom prvom cesťáku, ktorý som tiež kúpil na tunajšom bazári, mám za necelé 3 roky najazdených cca 10000km a na ráfikových brzdách to vôbec nie je vidieť (a to mám všade naokolo statočné kopce, a teda aj zjazdy). Musel som si síce na tie brzdy zvyknúť, keďže som dovtedy jazdil na krosáku s hydraulickými kotúčmi, ale bola to naozaj otázka 1-2 výjazdov. Sem-tam poškuľujem po nejakom novšom bicykli, ale nijaké silné nutkanie nepociťujem. Na moje "hobby jazdenie" mi ten môj 5-ročný Ghost úplne postačuje. Ale je pravda, že ak chce niekto jazdiť veľa a možno si strihnúť aj nejaké preteky, kvalitnejší bicykel môže byť rozhodujúcim kritériom.
Zobraziť komentár 05.10.2023 - 14:43:49
02
keyboard_arrow_up