Caute bajkeri, chcem sa opýtať na vase skusenosti a vychytávky ohladne ratchet systemu. Kupil som 54T ale stale mi to nehučí jak kamosovi (jak svina ) 😂
Vraj tam urobil nejaky trik a ješitnosť mu neda a nechce prezradit 😂😂 tak ze sa opytam na vase skusenosti 😊
ak to mas nove, tak tomu daj chvilku cas, kym sa vazelina trosku "opotrebuje". Kamos tam mohol urobit len dve veci. 1. odstranil vazelinu, co nieje velmi mudre 2. nahradil pruzinu za nejaku silnejsiu. Este by sa zislo vediet aky ratchet tam je. Ci klasicky alebo EXP. Mam pocit ze EXP je trochu menej hlucny ako ta prva generacia.
Na internete sa toto omiela casto a nie je to take tazke najst...
Ale v zasade ide o odstranenie vacsiny povodneho maziva s tym, ze potom ide "nasucho" iba so zvyskami maziva. Pripadne sa da naozaj odstranit mazivo komplet chemicky odmastovacom a nahradit vyrazne redsim vhodnym olejom. V oboch pripadoch ale treba potom davat pozor na vniknutie vody a prachu, co vacsinou znamena aj castejsi servis (precistenie, premazanie). Pre bezneho cloveka, ktory nema bicykle ako primarny konicek a nema vlastnu cyklodielnu, je to nezmysel a iba to potencialne moze naboju ublizit...
Zaroven po nejakom case sa hladina hluku zvysi aj sama, pretoze mazaci tuk postupne zacne z kontaktnych miest ubudat.
Ja som pre vyššiu hlasitosť urobil chybu, že som odstránil skoro všetku vezelínu, nechal som len jemný povrh na zúbkoch (36T klasický ratchet).
Zo začiatku OK, rapkalo pekne plechovo hlučne.
Po istej dobe mi začal bike pukať. Long story short - bol to nakoniec ten suchý ratchet, ale kým som na to prišiel, tak pol biku rozobratý a premazávaný. Tým že to bolo v kolese, tak sa to pekne rezonovalo po biku a ani za toho oného som to nevedel identifikovať.
Caute bajkeri, chcem sa opýtať na vase skusenosti a vychytávky ohladne ratchet systemu. Kupil som 54T ale stale mi to nehučí jak kamosovi (jak svina ) 😂
Vraj tam urobil nejaky trik a ješitnosť mu neda a nechce prezradit 😂😂 tak ze sa opytam na vase skusenosti 😊
Keď je tichúčky tak si ho híčkaj a nerozoberaj, čo by niektorý dali za tichý ratchet nad 18-24z... Keď už 36z reve jak zmyslov zbavený že ťa to núti šliapať aj dolu kopcom a na rovine nikdy nezvesiť nohy...
Na internete sa toto omiela casto a nie je to take tazke najst...
Ale v zasade ide o odstranenie vacsiny povodneho maziva s tym, ze potom ide "nasucho" iba so zvyskami maziva. Pripadne sa da naozaj odstranit mazivo komplet chemicky odmastovacom a nahradit vyrazne redsim vhodnym olejom. V oboch pripadoch ale treba potom davat pozor na vniknutie vody a prachu, co vacsinou znamena aj castejsi servis (precistenie, premazanie). Pre bezneho cloveka, ktory nema bicykle ako primarny konicek a nema vlastnu cyklodielnu, je to nezmysel a iba to potencialne moze naboju ublizit...
Zaroven po nejakom case sa hladina hluku zvysi aj sama, pretoze mazaci tuk postupne zacne z kontaktnych miest ubudat.
Dnes som zalozil nove koleso s nabojom 350 a 36t. Potocim s nim a ticho. No tak ale toto uz nie! Bol som zvyknuty na Hope zvuk takze som to presne tak spravil, vystriekal odmastnovacom a dal tam Fox Float Fluid ( husty ako med ), tak ako som to robil roky rokuce s Hopom. Na tesnenie som dal jemny film vazeliny nech ozaj tesni a hned to znie lepsie. Ale ano, treba sa o to viacej potom starat. Cize koho to bavi, tomu to nevadi.
ja som mal 18T a prešiel som rovno na 54T ... s tym zvukom je to tak ako píšeš - miera kluku je priamo úmerná množstvu vazeliny ... premazaval som 2x, pri výmene a po zhruba 3 mesiacoch
Ja som mal 36z od ZTTO. Fungoval bezproblémovo 2 sezóny, potom sa bike predal. Žiadne vylámané zuby ani nič podobné, servisoval som ho s originál DT vazelínkou. Pružinky som použil originálne, čínske sa mi zdali slabé.
Ja som mal cinsky 54z od ztto, zrusil som ho po 60km. Reklamoval som, dosiel novy a ten dopadol rovnako. Potom som sa uz nato vyprdol a dal tam tam origo. Mazane origo dt vazelinou.
Ja to mazem original vazelinou a prvych par vyjazdov (2 - 3) je to tiche ale potom sa to uz riadne rozrapka, Mazem to tak raz za sezonu/rok (DT240, original 54z ratchet aj clasic aj EXP)
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ale v zasade ide o odstranenie vacsiny povodneho maziva s tym, ze potom ide "nasucho" iba so zvyskami maziva. Pripadne sa da naozaj odstranit mazivo komplet chemicky odmastovacom a nahradit vyrazne redsim vhodnym olejom. V oboch pripadoch ale treba potom davat pozor na vniknutie vody a prachu, co vacsinou znamena aj castejsi servis (precistenie, premazanie). Pre bezneho cloveka, ktory nema bicykle ako primarny konicek a nema vlastnu cyklodielnu, je to nezmysel a iba to potencialne moze naboju ublizit...
Zaroven po nejakom case sa hladina hluku zvysi aj sama, pretoze mazaci tuk postupne zacne z kontaktnych miest ubudat.
Zo začiatku OK, rapkalo pekne plechovo hlučne.
Po istej dobe mi začal bike pukať. Long story short - bol to nakoniec ten suchý ratchet, ale kým som na to prišiel, tak pol biku rozobratý a premazávaný. Tým že to bolo v kolese, tak sa to pekne rezonovalo po biku a ani za toho oného som to nevedel identifikovať.
Vraj tam urobil nejaky trik a ješitnosť mu neda a nechce prezradit 😂😂 tak ze sa opytam na vase skusenosti 😊
Keď je tichúčky tak si ho híčkaj a nerozoberaj, čo by niektorý dali za tichý ratchet nad 18-24z... Keď už 36z reve jak zmyslov zbavený že ťa to núti šliapať aj dolu kopcom a na rovine nikdy nezvesiť nohy...
Ale v zasade ide o odstranenie vacsiny povodneho maziva s tym, ze potom ide "nasucho" iba so zvyskami maziva. Pripadne sa da naozaj odstranit mazivo komplet chemicky odmastovacom a nahradit vyrazne redsim vhodnym olejom. V oboch pripadoch ale treba potom davat pozor na vniknutie vody a prachu, co vacsinou znamena aj castejsi servis (precistenie, premazanie). Pre bezneho cloveka, ktory nema bicykle ako primarny konicek a nema vlastnu cyklodielnu, je to nezmysel a iba to potencialne moze naboju ublizit...
Zaroven po nejakom case sa hladina hluku zvysi aj sama, pretoze mazaci tuk postupne zacne z kontaktnych miest ubudat.
Dnes som zalozil nove koleso s nabojom 350 a 36t. Potocim s nim a ticho. No tak ale toto uz nie! Bol som zvyknuty na Hope zvuk takze som to presne tak spravil, vystriekal odmastnovacom a dal tam Fox Float Fluid ( husty ako med ), tak ako som to robil roky rokuce s Hopom. Na tesnenie som dal jemny film vazeliny nech ozaj tesni a hned to znie lepsie. Ale ano, treba sa o to viacej potom starat. Cize koho to bavi, tomu to nevadi.
NEBRAŤ.