Lokalizácia
Formulár sa odosiela
tak tak, pokial ma ram moznost to dat cez hlavko tak je to OK ale musi byt na to usposobeny co nebyvalo. Mozno posledne aktualne modely s tym uz pocitaju ale tam su ramy este stale dost drahe.
Mam moznost jazdit s par ludmi co maju eTap alebo Axs a teda ked to radi tak to strasne trieska. Shimano je tichsie. Ale to je to mensie zlo. System radenia SRAM je iny a jednou packou radit dole a inou zas hore. proste ne. Okrem toho je to tiez dost drahe. Jedina vyhoda axs je ze je to fakt bez kablov a lahko sa to nahadzuje.
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 15:19:35
01
arrow_leftscarinko napísal:
... ale z praxe na mojom dost casto v stojke zavadim kolenom o uchyt predstavca ako su sroby. cize ked vidim ako su tahane bovdeny okolo hlavy tak viem na isto ze by som do toho kopal kolenami...

Neviem, aky mas styl slapania, ale ak kopes do predstavca, je uplne jedno, kde su bowdeny, predstavca sa nezbavis. Podla uvedenych prikladov len to prve cudo to ma hnusne riesene, ostatna vacsina ma prisposobeny sklon bowdenu k trubke (Tarmac asi najkrajsie riesenie), skor by som sa zameral na vhodnu prechodku. Neverim, ze pri Tarmacu kopnes do bowdenu, pokial teda ostanu tretry v pedaloch :lol:
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 15:29:59
01
a tu sa ukazuje dalsia vyhoda karbonu.
ked ti nevyhovuje ziadne z tychto rieseni, mozes si dat spravit custom do carbonfaktory a dat to kde len chces na ktoromkolvek rame.
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 15:35:39
00
prechodku?
no predstavca kopnem obcas aj ked nie casto ale toto je ovela viac od ramu cize je to viac v kontakte
viem ze som to aj niekde videl v recenzii na TCRko ze to tam opisoval ze mu to vadi nakolko je to v drahe kolien

do uvahy potom prichadzali ramy od Winspace T1550 ale tam mi nevyhovovala geometria alebo Suncycle.
Ani jeden ale nebol zrovna cenovo idealny.
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 15:37:03
00
Tiež mením po 12 rokoch cesták,musí mať kotúče ,12 s elektronicku sadu ,integrovaný kokpit ,najľahší prevod min 1:1 a priechodnosť gúm 32 mm. Ideal na eTap axs (kluky Force) a cena tak do 3.5k€.
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 16:02:57
00
arrow_leftMikiC napísal:
Cento10 ide cez hlavove zlozenie vnutorne. Problém je, že tam nedáš carnový kokpit s mechanickou sadou( privela kablov). Ja tam mám už sram a čakám či natrafím na pekný kokpit aby som to mohol zložiť tak ako to chcem.


Co je to "Carnovy kokpit"? Btw, Cento sa robi aj s mechanikou ci mi nieco unika?
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 16:04:21
00
arrow_leftkajto napísal:
Vraj je hlučná kazeta,proti red vraj nemá nejaké tlmiace prvky,či čo.Preto si zrejma tu stovecku priplatim.


OK, vdaka.

Ja mam kombo SRAM Force, Rotor Vegast kluky a Ultegra kazeta a s KMC retazou to funguje skvelo. Hlucne to je len ako nahle zacnem viac krizit retaz (co ma stve ze si v automatickom rezime neviem zvolit v appke od akeho pastorku mi to ma zhodit pilu nadol, je to pevne dane ako najvyssi pastorok).
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 16:07:27
00
arrow_leftscarinko napísal:
tak tak, pokial ma ram moznost to dat cez hlavko tak je to OK ale musi byt na to usposobeny co nebyvalo. Mozno posledne aktualne modely s tym uz pocitaju ale tam su ramy este stale dost drahe.
Mam moznost jazdit s par ludmi co maju eTap alebo Axs a teda ked to radi tak to strasne trieska. Shimano je tichsie. Ale to je to mensie zlo. System radenia SRAM je iny a jednou packou radit dole a inou zas hore. proste ne. Okrem toho je to tiez dost drahe. Jedina vyhoda axs je ze je to fakt bez kablov a lahko sa to nahadzuje.


Myslim, ze sme sa o tom uz bavili a respektujem ako to vnimas, ale mozno by si bol prekvapeny ako lahko sa na ten system zvyka. ?
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 16:09:07
01
clovek si zvykne na vsetko :D ale nejak sa mi nechce navykat. gravel je shimano, doteraz som mal vzdy shimano. navyse ten Sram je aj drahy.
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 16:13:10
01
arrow_leftMatkough napísal:
OK, vdaka.

Ja mam kombo SRAM Force, Rotor Vegast kluky a Ultegra kazeta a s KMC retazou to funguje skvelo. Hlucne to je len ako nahle zacnem viac krizit retaz (co ma stve ze si v automatickom rezime neviem zvolit v appke od akeho pastorku mi to ma zhodit pilu nadol, je to pevne dane ako najvyssi pastorok).

Niekde som čítal ,že by sa malo dať nastaviť ,že keď presmyk na menšiu ,tak automaticky o 2 na kazete,či to tak nie je na eTap axs?
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 16:15:40
00
kajto , do 3,5k vies vyskladat R12-tku s poziadavkami ako pises na 105di2 aj karbon kolesami:

Prílohy:

IMG_2645.jpeg
IMG_2645.jpeg 263.78 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up2thumb_down

IMG_2650.jpeg
IMG_2650.jpeg 297.11 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 09.01.2024 - 16:16:34
04
preco su tie Yoeleo ramy take kratke?
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 16:24:42
00
uff, no skusim napisat Yimou Zhang Cang Li-mu a spytam sa ho na to 😂
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 16:28:08
01
scarinko

Mám nový Sram Force AXS na Emonde 2022 (vedenie hadíc/bowdenov to má cez hlavové zloženie) a hlučný vôbec nie je. Čo sa týka tých tlmiacich krúžkov, dajú sa dokúpiť samostatne a môžeš si ich dať na kazetu sám ak by bola veľmi hlučná.

Prílohy:

Médiá (11).jpg
Médiá (11).jpg 127.33 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 09.01.2024 - 16:29:08
00
hlucna som myslel ze ked zaradi prevodtak ten kovovy zvuk je strasne hlucny ako to tam ta prehadzovacka narve
samozrejme Emonda 21+ uz ma vedenie cez hlavko

isheep kedze si silny zastanca tychto cinskych znaciek tak som myslel ze vies preco. btw nie je to len Yeoleo ale aj ine cinske to maju nejak cudne posunute ze ked som pozeral geometriu tak podla reach by som musel kupit XXL alebo XXXL ram
Zobraziť komentár 09.01.2024 - 16:30:57
00
keyboard_arrow_up