Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Mne najviac v XC segmente chýba Maestro od Giant, veľmi dobre sa na tom jazdilo. 😕
Zobraziť komentár 23.03.2024 - 16:41:44
00
pre XCO chrtov je jednočap dostatočný. Záleží od umiestnenia je aktívnejší alebo viac má väčší "pedal-kickback". Záleží ešte na veľkosti prevodníka u rôznych modelov bicyklov (pozícia/vzdialenosť hlavného pivotu od stredu BB). Od toho sa potom odvíja aj tuhnutie zadnej stavby pri brzdení. A preto nič nenahradí kvalitný virtuál aj pri nižších zdvihoch XCO/XCM bajkoch. Hlavne nie každý je pretekár a chrt. Ja si na staré kolená prajem skôr bajk s s dobre navrhnutým virtuálom ako napr. DW link, alebo spomínané Meastro. Ibis a BMC sú jedny z mála posledných "samurajov", ktorí ešte ponúkajú virtuál aj pri XCO modeloch.
Zobraziť komentár 23.03.2024 - 17:13:15
02
Ešte Intense ma v ponuke, virtual na XC bajkoch.
Zobraziť komentár 23.03.2024 - 17:18:22
10
Aj Pivot. Preto som písala "jedny z mála".
Zobraziť komentár 23.03.2024 - 17:20:46
00
Ja asi mam len virtualny virtual na tom HT 😄
Zobraziť komentár 23.03.2024 - 17:28:11
00
Aj Ghost Lector FS má virtuál, jazdí sa mi na ňom fajn 😏
Zobraziť komentár 23.03.2024 - 19:23:15
10
Neviem co stale mate s tym tuhnutim pri brzdeni. Treba brzdit prednou :) Nevsimol som si velmi, ze by sa nejak znatelne inak spraval maestro vs. obycajny jednocap (az teda na rozdiel zdvihov :D). Ak chcete naozaj riesit tuhnutie, na to su dost speci prepakovania brzda s tlmicom, take tiahlo.
Zobraziť komentár 23.03.2024 - 19:24:21
00
no skus prudko zabrzdit prednou brzdou v zakrute ktora ta prekvapi ;)
Zobraziť komentár 23.03.2024 - 19:30:00
20
No takto ale nie je case, v ktorom sa tu riesi odpruzenie. Lebo ak ta prekvapi v rychlosti zakruta, kde potrebujes zadne odpruzenie, tak sa obavam, ze ti nepomoze brzdit zadnou :D
Zobraziť komentár 23.03.2024 - 19:36:52
00
arrow_leftlto napísal:
Neviem co stale mate s tym tuhnutim pri brzdeni. Treba brzdit prednou :) Nevsimol som si velmi, ze by sa nejak znatelne inak spraval maestro vs. obycajny jednocap (az teda na rozdiel zdvihov :D). Ak chcete naozaj riesit tuhnutie, na to su dost speci prepakovania brzda s tlmicom, take tiahlo.

To, že ty si si nevšimol nemá žiadnu výpovednú hodnotu.
Zobraziť komentár 23.03.2024 - 20:23:57
01
arrow_leftlto napísal:
Neviem co stale mate s tym tuhnutim pri brzdeni. Treba brzdit prednou :) Nevsimol som si velmi, ze by sa nejak znatelne inak spraval maestro vs. obycajny jednocap (az teda na rozdiel zdvihov :D). Ak chcete naozaj riesit tuhnutie, na to su dost speci prepakovania brzda s tlmicom, take tiahlo.

Noo keď dom prešiel z Maestra na 4 čap tak som veľmi rychlo zistil ze nemôžem brzdiť kedy sa mi zachce... ? Ten rozdiel ako sa to chovalo pri brzdení na roletach bol markantný....
Zobraziť komentár 23.03.2024 - 21:37:41
12
Dano5 skusal som niekolkokrat SB 130, ci 140 uz neviem presne... je to ako sportovy podvozok subaru... mal som pocit ze to nereaguje dobre na teren, resp. male nerovnosti... straca to trakciu tam kde by este nemalo... mne osobne to nesedelo...
Zobraziť komentár 23.03.2024 - 23:44:55
00
kľuky GrigioCarbonio MTB T1000. Nie je to úplná novinka. Robia ich už od minulého roku. Tá hmotnosť je však brutálna. Na foto s 30z prevodníkom Carbon-ti.
scontent.fbts7-1.fna.fbcdn.net
Zobraziť komentár 24.03.2024 - 08:59:56
03
Úchyt na 4 šróby by uz mohli vymenit za modernejšie riešenie, ale pecka je to.
Konkurencia:
https://www.lekki8.com/gravitasgen13
Zobraziť komentár 24.03.2024 - 11:28:35
01
Tie Gravitas sú cestné kľuky s kratšou osou a Q-factor iba 148mm.
Zobraziť komentár 24.03.2024 - 14:38:56
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up