Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tak po tom, čo stváral Pogi rok predtým na Vuelte, to bola určite chyba...
Zobraziť komentár 23.07.2024 - 15:50:57
00
GUILLAUME MARTIN ospravedlňuje nevýrazný výkon na Tour príliš ťažkými bicyklami
https://cyclinguptodate.com/cycling/guillaume-martin-blames-lackluster-tour-on-too-heavy-bicycles-i-wouldnt-have-finished-45-seconds-behind-the-pogacar-group-at-the-top-of-the-bonette
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 10:00:17
00
arrow_leftKristina napísala:


Fascinujúce, že pred 10 rokmi som kúpil zachovalú 8,0 kg jazdenku pod 1000 € a dnešný top cyklisti na 10x drahších bicykloch majú tiež 8 kg biky :lol: Áno, nebol tak aero, a nemal kotúče ale ten rozdiel je nepomerný.
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 10:08:38
01
Chudacik nema ani power meter a cyklopocitac :(
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 10:16:20
01
arrow_leftMrKoubak napísal:
Fascinujúce, že pred 10 rokmi som kúpil zachovalú 8,0 kg jazdenku pod 1000 € a dnešný top cyklisti na 10x drahších bicykloch majú tiež 8 kg biky :lol: Áno, nebol tak aero, a nemal kotúče ale ten rozdiel je nepomerný.


Áno, tiež som si všimol, že bike-y kúsok oťaželi. Je pomerne bežné vidieť nie úplne lacný bike, nejakú strednú triedu, napríklad, čo testoval a jazdí Imro, dosť nad osem kíl... Aero, kotúče, to všetko asi za to môže.
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 10:47:10
01
Wilier Lavaredo, hliník s karbónovou vidlou, sada Campa Veloce+Centaur, kolesá hliníkové s plášťovkami, ročník 2004 (jazdím ako zimáka) - 8,3 kg
Pinarello Prince, karbon, sada Centraur, kolesá hliníkové Campa Shamal, ročník 2019, s plášťovkami 7,5 kg, s galuskami 7,2 kg... Načo nový bicykel o kilo ťažší a 2-3 tis. Eur drahší?
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 11:32:15
00
Dobre sa pytas, ale trend je neuprosny, aj ja som jeho sucastou: platis si za vsetko okolo, kotuce, elektriku, integrovane kokpity, karbon kolesa...Aj ked nie vzdy dostanes lahsi bike, no.
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 12:14:07
00
A treba vám tu elektriku ? 🤔🤭😁
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 12:22:57
01
Tak vies ako, treba, netreba, v prvom rade chceme 😉. Prezil by som s mechanikou, ale ako som okusil elektriku, nechcem spat, je to vazne prijemnejsie na pouzivanie a nastavovanie. A uz velka cast bajkov je na elektrike odkedy existuju 105-ky a Rivaly (ako cenovo relativne pristupne riesenia).


Naposledy upravil Matkough dňa 24.07.2024 - 15:04:06, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 24.07.2024 - 12:33:03
03
Tak tie bajky musia byt hlavne bezpecne. Nemozu jazdit v alpach z kopca 90 a pri vacsom brzdeni na papierovom rame sa mu zlomi ram s vidlou.
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 12:36:44
10
To je jasne, ale to museli byt aj tie lahucke bajky predtym, nie? To asi nebude hlavny argument, ci?
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 12:42:56
01
Neviem. Myslim, ze teraz tie zjazdy hrotia ovela viac. To by mohol okomentovat niekto zbehlejsi.

Kupoval som novy horak a tiez je tahsi ako stary. Ale ta tuhost ramu sa neda ani porovnavat.
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 12:48:31
01
Presne tá tuhosť, aerodynamika a kotúčové brzdy dovoľujú v zájazdoch toho oveľa viac... A tá tuhosť urobí veľa do kopca aj na úkor vyššej hmotnosti, tak sa laboruje s ideálnou váhou, aby bol ľahký hore kopcom, ale zároveň boli zachované jazdné vlastnosti...
IMHO :lol:
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 13:21:16
02
Ľahký neznamená vždy tuhý. Pretekári v minulosti veľa krát používali hliníkový kokpit pre vyššou tuhosť namiesto ľahšieho karbónového. Dnes je už technológia inde. Taktiež kedysi sa jazdili galusky resp. úzke ráfky a plášte do 23mm. Kolesá z nízkymi ráfkami, vrchárske s hmotnosťou cca 1kg. Dnes 28 - 30mm "balóny", vysoké aero ráfky z vnútornou šírkou 25mm. Na druhej strane vidíme ako tento pokrok pomáha zvyšovať priemerky na grand tour a prekonávať rekordy. Takže nedá sa IMHO povedať, že bajky sú drahšie a vážia rovnako ako 15 ročný model.
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 13:29:18
12
arrow_leftKristina napísala:

:D Froome sa tusim kedysi tiez stazoval, ze za prepad jeho vykonnosti moze presedlanie na kotuce z rafikovych brzd
Zobraziť komentár 24.07.2024 - 13:36:28
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up