Lokalizácia
Formulár sa odosiela
to uz neutiahne kopce.Riesenie je jednoduche,Soot 90 ma pripravu na dvojplacku,tak tam buchnut dvojplacku......
Zobraziť komentár 01.09.2024 - 23:02:53
00
Ahojte keby mal niekto zaujem predavam svoji 80tku
https://www.mtbiker.sk/bazar/bicykle/gravel-a-cyklokros/4629718/kellys-soot-80-l.html
Zobraziť komentár 02.09.2024 - 07:32:14
00
čo tak zrazu? ved si ju nedavno kupoval.....
Zobraziť komentár 02.09.2024 - 10:19:46
00
Ma 1 rok a chcem cestak
Zobraziť komentár 02.09.2024 - 13:44:16
00
Aktualne nahodena sram kazeta 10-42z nove kolesa lahucke secko, radi to, brzdi to zrychluje to, uvidime co to, urobi ide za testovat. :)
Zobraziť komentár 02.09.2024 - 15:05:05
00
Kellys sa rozrastá o nové prírastky Soot a Groot :)
Vidieť, že pre rok 2025 to bude integrovaná kabeláž pri gravel a cestných bajkoch.
MTBiker má na to aj nové video, odporúčam kuknúť naň :)

scontent.fbts11-1.fna.fbcdn.net

(zdroj foto FB/https://www.facebook.com/Civisport)

scontent.fbts11-1.fna.fbcdn.net

(zdroj foto FB/https://www.facebook.com/Civisport)
Zobraziť komentár 11.09.2024 - 20:16:03
02
To integrovanie je už dlhšie, Kellys je len pomalší vzhľadom na veľkosť. Tomu sa dnes už ťažko vyhneš. Ale chválim, na novy model sa teším a verim, že sa dočkám priepustnosti nedajbože do 50c.
Zobraziť komentár 11.09.2024 - 20:37:07
00
tie nove modely,no neviem, vlajkova lod stale ostava Soot 90. Ten novy zeleny,s privlastkom Race,človek na tom bude viac natiahnuty ,už to nebude taky pohodlny endurance. Ak uz určenie ako Race, tak tam mala byt dvojpila,aj ked vzadu dali uz asi vacsi rozsah kazety.Skryte vedenie kablov mi az tak nechyba, na soote 90 mi ta kabelaz pod baranmi nijak nezavadzia, otestovane aj na bikepackingu.....takže zhrnute: Soot 90 to zatial neprekonalo.....A Groot je blbost,to je krok vedla....do lesa už patri hardtail alebo Full, gravel na toto nie je určeny,može mat neviem ake hrube plaste,proste nalejme si cisteho vina, do lesa to neni. Gravel je cesta,šotilina,a polna cesta. Ale nie les
Zobraziť komentár 11.09.2024 - 20:43:13
03
Na cestu je cesta. A v lese je to tiež pestré. Záleží to od povrchu, no šírka plášťa ti určí pohodlie. A doba postúpila, odpružené predstavec, sedlovky, vidlice pre gravel by sa nerobili, ak by to ľudia nepoužívali. Tiež môžeš vidieť na veľkých podujatiach, že 42-45mm je aktuálne ideálne, do rýchlosti aj pohodlie v teréne. Alebo môžeš ísť ako jeden Američan - 60mm aero kolesa a 2” mtb plaste :)
Integrácia kabeláže má nejak netrhá, ťažko sa tomu vyhneš, je to pekne ale miestami nepraktické.
Zobraziť komentár 11.09.2024 - 20:48:21
03
44 mm jazdim od začiatku,ale nie je plast ako plast.Tufo Thundero jasny vitaz.A samozrejme aj na ceste.Keby ten Groot mal odpruzenu sedlovku,predstavec a aj vidlicu tak potom by to možno bolo aj do lesa.Ale s tymto čo prišli to proste do lesa nie je.HT,Full to nenahradi
Zobraziť komentár 11.09.2024 - 20:57:04
01
Imro vo videu spomínal že ten novy Soot má priepustnosť do 50mm :) je to vidiet aj na vidlici, je dosť roustná
Zobraziť komentár 11.09.2024 - 20:59:16
00
Ja som veľmi zvedavý, už som skautoval stránku. Chcem vedieť, čím to ohádžu a aká je geometria. BoCH ich ochraňuj, ak tam dajú zas tie svoje Grind koleso-ťažítka. To si skutočne radšej kúpim čínsky rám. A tiež by som rad videl nový GRX na tom, 2x12 alebo 1x12. Keď to CTM zvládlo dať na bicykle, oni musia!
Zobraziť komentár 11.09.2024 - 21:01:13
01
arrow_leftbulido14 napísal:
44 mm jazdim od začiatku,ale nie je plast ako plast.Tufo Thundero jasny vitaz.A samozrejme aj na ceste.Keby ten Groot mal odpruzenu sedlovku,predstavec a aj vidlicu tak potom by to možno bolo aj do lesa.Ale s tymto čo prišli to proste do lesa nie je.HT,Full to nenahradi


Tak je rozdiel les ako les :)
Les mlže byť nejaká vychodená cestička turistami, bajkermi, poľnohospodárskymi strojmi alebo to môžme považovať aj za traily (kamenistý, s výšlapmi, so strminami a pod..)
Takže si skôr myslím že ten Groot je myslený štýlom jazdenia - mám rád prírodu, rád jazdím medzi stromami daleko od ciest ale nie som žiaden adventure jazdec ktorý skáče cez prekážky, robí saltá vo vzduchu a pod :D
Takže pre takých ludí čo jazdia hobby a kochajú sa peknou prírodou bec ciela sa rozbiť niekde na traily.. :D
Zobraziť komentár 11.09.2024 - 21:03:11
01
nie je les ako les, veru tak - na takom Zobore a Tríbeči je to aj na HT utrpenie nie to na gravli este :-D
Zobraziť komentár 11.09.2024 - 21:11:58
02
Ešte že nerád jazdím kopce :D Bývam v NR a neviem si predstaviť ísť na Zobor gravelom... síce dalo by sa no človeka to určite vyklepe ako schnitzel :D
Zobraziť komentár 11.09.2024 - 21:15:24
00
keyboard_arrow_up