zalozim novu temu kedze niektorym sa nevidelo ze spamujem inde , dnes zase hradza nesklamala, culy ruch po celej trase az do cunova... ked odratam tych xy osobnych aut (niekde medzi 5-10) tak este tam bol 2x traktor, 1x bager, 1x nakladiak, 1x zeriav )) dnes sa fakt cinili
Alej arogancie prejazdna. Siel som tam s malou dusickou, ale voda uz je tesne pod urovnou cesty aj v najnizsom mieste, takze da sa prejst "suchou nohou". Aj padnute stromy vsetky prepilene. Akurat nanosov riecneho piesku a blata je dalej za alejou miestami na ceste celkom dost a po dazdi to je samozrejme opät mokre, takze bez blatnikov radsej pomaly.
Fakt nevies aky je rozdiel medzi bungee a kyvadlom?
Bungee skaces rovno dole z miesta kde mas upevnene lano. Kyvadlo skaces z miesta kde ti cca lano dovoli sa posunut v horizontalnom smere. Cize urobis polkruh pod mostom.
z facebooku - zdroj BSK:
Bratislavský kraj začína realizovať ďalšie kilometre nových cyklotrás. Prepojiť majú Malodunajsko s Bratislavou.
“Budujeme nosnú vetvu cyklotrás podľa schválenej cyklokoncepcie, pričom na túto vetvu sa budú napájať ďalšie cykloprojekty jednotlivých obcí. Tento krok má zásadný význam pre zvýšenie podielu nemotorovej dopravy v regióne,”priblížil predseda BSK Juraj Droba.
Aktuálne začínajú s výstavbou vyše kilometrového úseku v Zálesí. Tento úsek plynulo nadväzuje na vyprojektovaný 1. úsek na hranici katastra obce Most pri Bratislave a končí v dotyku s cestou III/1083 - Malinovská ulica v Zálesí. Predpokladaný termín ukončenia výstavby je jar 2025.
V pláne je potom jeho pokračovanie až do obce Malinovo a súčasťou projektu je aj nová lávka cez Malý Dunaj.
“Lávka je projektovaná v spolupráci odborníkmi z ČVÚT a Kloknerovho ústavu v Prahe ako betónová konštrukcia z vysokopevnostného UHCP betónu a doplnená bude o prírodné drevené prvky,” uvádza BSK.
Začiatok výstavby je plánovaný na koniec roka 2025. V rovnakom období by župa chcela začať stavať aj vyše 3-kilometrový usek z Vrakune po Most pri Bratislave. (viď. priložená mapa) mapa zdroj: BSK
Ktovie, či ten úsek Vrakuňa - Most pri Bratislave bude asfaltka po celej dĺžke. Starosta Vrakune v minulosti vravel, že kvôli stavebnej uzávere okolo letiska cyklotrasa do Mostu nesmie byť asfaltová.
Prišlo mi to ako byrokratická kravina, keďže lietadlám je fuk po akom povrchu idú cyklisti.
Začiatok výstavby je plánovaný na koniec roka 2025. V rovnakom období by župa chcela začať stavať aj vyše 3-kilometrový usek z Vrakune po Most pri Bratislave
uid:
Hej ten pekny singletrack bohuzial pojde prec. Iny sposob, ako tu vyriesit prepojenie cyklotras nebol, bola to podmienka letiska, ze nas pusti len po juznej strane Maleho Dunaja. Vsade okolo letiska su ochranne pasma, takze toto bol jediny koridor, na ktorom sme sa vedeli dohodnut...
a s čím konkrétne mali preboha problém? že by tam niekto zasahoval do ochranného pásma počas jazdy bicyklom? Toto by ma profesne zaujímalo, keďže sa okolo toho trochu pohybujem, že čo konkétne by tie pásma narúšalo..
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
(relacia je z 2024, zakaz od 2020)
Bungee skaces rovno dole z miesta kde mas upevnene lano. Kyvadlo skaces z miesta kde ti cca lano dovoli sa posunut v horizontalnom smere. Cize urobis polkruh pod mostom.
Bratislavský kraj začína realizovať ďalšie kilometre nových cyklotrás. Prepojiť majú Malodunajsko s Bratislavou.
“Budujeme nosnú vetvu cyklotrás podľa schválenej cyklokoncepcie, pričom na túto vetvu sa budú napájať ďalšie cykloprojekty jednotlivých obcí. Tento krok má zásadný význam pre zvýšenie podielu nemotorovej dopravy v regióne,”priblížil predseda BSK Juraj Droba.
Aktuálne začínajú s výstavbou vyše kilometrového úseku v Zálesí. Tento úsek plynulo nadväzuje na vyprojektovaný 1. úsek na hranici katastra obce Most pri Bratislave a končí v dotyku s cestou III/1083 - Malinovská ulica v Zálesí. Predpokladaný termín ukončenia výstavby je jar 2025.
V pláne je potom jeho pokračovanie až do obce Malinovo a súčasťou projektu je aj nová lávka cez Malý Dunaj.
“Lávka je projektovaná v spolupráci odborníkmi z ČVÚT a Kloknerovho ústavu v Prahe ako betónová konštrukcia z vysokopevnostného UHCP betónu a doplnená bude o prírodné drevené prvky,” uvádza BSK.
Začiatok výstavby je plánovaný na koniec roka 2025. V rovnakom období by župa chcela začať stavať aj vyše 3-kilometrový usek z Vrakune po Most pri Bratislave. (viď. priložená mapa) mapa zdroj: BSK
Prišlo mi to ako byrokratická kravina, keďže lietadlám je fuk po akom povrchu idú cyklisti.
Hej ten pekny singletrack bohuzial pojde prec. Iny sposob, ako tu vyriesit prepojenie cyklotras nebol, bola to podmienka letiska, ze nas pusti len po juznej strane Maleho Dunaja. Vsade okolo letiska su ochranne pasma, takze toto bol jediny koridor, na ktorom sme sa vedeli dohodnut...