Kategórie
Bike-techrozmýšľam, že by som sa dal na cyklistiku, ale nemam šajnu s akým bicyklom začať. Na začiatok do toho nechcem dať viac ako 500€. Ako som už písal, len chcem začať, takže sa do toho vôbec nevyznám (tým chcem hlavne povedať, že nechcem nič skladať). Prosím Vás o nejaké tipy na kúpu. Meriam 182cm a vážim (neviem, či na tom vôbec záleží) okolo 75 kg. Na záver sa chcem ospravedlniť, že zakladám novú tému, ale podobné témy sú už vačšinou staré a odkazy na bazáre taktiež.
-35% Bianchi Infinito CV Disc Rival eTap AXS bicykel, sivá, veľ. 57
3 899 €
-35%
MOC 5 999 €
Výpredaj -22% Pinarello Dogma F Dura-Ace Di2 VISION METRON 45 SL DB bicykel, svetlomodrá/čierna
11 499 €
-22%
MOC 14 799 €
Novinka -18% Raymon Kirana Ultra bicykel, carmine red stealth
3 299 €
-18%
MOC 4 499 €
Výpredaj -20% Cannondale Synapse Carbon 2 RL bicykel, beetle green
3 499 €
-20%
MOC 5 199 €
-18% Pinarello Dogma X Dura Ace Di2 GRT4540DB bicykel, xolar black
od 12 399 €
-18%
MOC 15 100 €
Akcia -15% Pirelli Cinturato™ Road 700x32C TechWALL+ plášť, TLR, kevlar
44,99 €
-15%
MOC 66,99 €
savings Continental Grand Prix 5000 S 700x25C Black plášť, TR, kevlar
58,99 €
savings
MOC 90,99 €
savings Pirelli P ZERO™ Race RS 700x28C TechBELT SmartEVO2 plášť, kevlar, classic
54,99 €
savings
MOC 80,99 €
Akcia -14% Pirelli P ZERO™ Race 700x28C Color Edition Pink plášť, kevlar
56,99 €
-14%
MOC 82,99 €
-13% Pirelli Cinturato™ Evo 700x28C SmartEVO AS. TechWALL+ plášť, TLR, kevlar, classic
59,99 €
-13%
MOC 85,99 €
-12% Pirelli P4™ Sport 700x26C TechBELT Pro Road plášť, kevlar
21,99 €
-12%
MOC 30,99 €
-8% Schwalbe Cruiser Plus 700x50C Active Line plášť, drôt, reflex
22,99 €
-8%
MOC 26,99 €
savings Pirelli P Zero Race 700x28C TechBELT SmartEVO plášť, kevlar, classic
49,99 €
savings
MOC 80,99 €
Akcia -29% Pirelli P ZERO™ Race 700x26C SPEEDCore SmartEVO plášť, TLR, kevlar
44,99 €
-29%
MOC 69,90 €
savings Continental Grand Prix 5000 S 700x25C plášť, TR, kevlar, transparent
57,99 €
savings
MOC 94,99 €
tak ja som potom prvy
Nuz, co uz, vynimka potvrdzuje pravidlo, ale aj tak by som rad vedel, preco si sa radsej vratil k mechanike a snad to niesu tie neopodstatnene dovody typu: "na elektrike mi dosla bateria pocas vyjazdu" (vzdy sa da vozit nahradna) alebo "ja mam proste rad, ked citim mechanicky tah lanka" a pod.
Nevravim, ze nikdy nezmenim, ale nie je to aktualne (pre mna) jedina opcia.
A ak sme v teme prvy bajk, tak duplom.
Nie si, zopár nás bude
Ja Dura Ace Di2 -> Super Record 12
Nevravim, ze nikdy nezmenim, ale nie je to aktualne (pre mna) jedina opcia.
A ak sme v teme prvy bajk, tak duplom.
Ja som ale jednoznacne napisal, ze nepoznam nikoho, kto by sa vratil k mechanike potom, co jazdil elektriku. Z toho, co si teraz napisal, vychadza, ze nesplnas zakladny parameter, kedze elektriku si nikdy realne najazdil a nikdy si sa teda nevratil k mechanike.
A btw ano, aj ja mam 2 biky jeden stary na mechanike, jeden novy na elektrike, a samozrejme ze jazdim oba, ale ten co mam na elektrike, by som uz na mechaniku nikdy naspat neprehodil, a nielen kvoli financnemu hladisku.
Som doteraz v podstate necyklista, mám zdedený 15-ročný trekingový Kellys Axis na ktorom sú teraz plášte Author 700x42 AT Rolling Stone. Jazdím na tom povedzme cca raz týždenne z Prašníka do PN /cca 20km za asi 45-50min/. Odtiaľ idem vlakom do TN do práce a tam sa motám po meste. Myšlienka je že by som to upgradol tak, že by som zvládol prejsť z domu až do TN (cca 60km).
Ešte nie som sám so sebou stotožnený koľko som ochotný do toho navaliť peňazí.
Prvotná myšlienka bola zmestiť sa cca do 1200€, čo by spĺňali napr Cube Attain alebo Rose Blend. V obchode ma ale smerovali rovno do karbonu, tak som chvíľu uvažoval o Attain C:62 Race alebo Canyon Endurace CF7, Merida Scultura Endurace 4000 a podobné bajky okolo 2000€.
No a aby v tom bol lepší guláš, zapáčil sa mi napr. Stevens Stelvio, ktorý má 8.5kg, čo je menej než všetky zmienené full karbony a dá sa zohnať nový do 800€ a vravel som si že na začiatok by bol ok a po čase by som šiel už do karbonu ak ma to chytí za srdce. Niektorí tu písali, že takýto klasický bike s ráfikovými brzdami im úplne vyhovuje/postačuje (aj keď má napr len rýchloupínáky, nevojde tam širší ako 28mm plášť a geo je asi dosť športová).
Bazárové bajky mi nedávajú veľmi zmysel, nakoľko bajk sa bude používať na dochádzanie do práce a viem si ho kúpiť na sro s odpočtom dph, tak bazarové kusy väčšinou nevychádzajú príliš zaujímavo.
Ak ma niekto skúsi nakopnúť nejakým smerom, budem veľmi povďačný.
ano staršie cestaky maju medzeru len na 25-28mm s odretými ušami.. 28ky su už fajn aj čosi ulmia na hrbolatom asfalte...prešiel som aj štrkove spojky bez defektov
potom prišiel další bazarovec už celý z karbonu aj kolesá, citelný rozdiel na rovine aj v kopcoch.. ale zase len s celustovými brzdami, na roviny stačia ,do kopcov je to slabe... ak máš vyššiu hmotnosť
a o5 problem s priechodnosťou ramu.
takže ak chceš viac jazdiť a maš si kde žiletku v praci uschovať bezpečne, rovno nejaký karbon na 105ke čo už ide velmi pekne...
najviac na žiletke pocítiš dobre kolieska.
PS ročne urobím sice len asi 1500km na cestaku ale je to fan si hlavu len tak vyvetrať vyššou rýchlosťou..
oproti tomu tregingaču to bude raketa na uzkych gumkach. rataj s viac natiahnutým posedom, treba si zvyknuť ,ak si mal doteraz sedlo v rovnakej urovni ako volant
Na túto sezónu som si kúpil Bianchi Infinito. S drahším karbónovým bicyklom sa mi jazdí pohodlnejšie, prehadzovanie a brzdy sú o dosť lepšie. Proste keď máš možnosť ísť do drahšeho tak neváhaj. Drahší kus, sa podľa mňa možno viac oplatí do budúcna upravovať.
xyz: ano na tom Stevense ma tie 25ky (max 28micky) odrádzajú. Článok som čítal a teraz som dočítal aj diskusiu pod ním. Vďaka za tip.
mjanek007: Budem teda jedným okom škúliť aj po bazároch, či neobjavím dajaký poklad
lukas561 Infinito krasna mentolka, vyzera super.
Vyzera to tak, že má fakt zmysel zobrať karbon ram s asi 105kou sadou a bude to ok pripadne sa komponenty môžu časom upgradovať.
bazar karbon > nova hlina
Potreboval by som poradiť kde zohnať cestny bike na moju výšku 207 cm.
Ďakujem.
Radšej nový hliník ako použitý karbón s neznámou históriou.
Ďakujem za každý postreh
Ale vážne zaujímavý problém, skús vycentrovať sedlo, natiahni špagát od stredu riadítok (volantu) k sedlu a uvidíš či nie je vychýlené.
Potom ti už riadítka môžu ťahať do strany iba bovdeny...