hlavne mas o 2 kila tazsi bike kvoli dvierkam, co ti vlastne zhorsuje jazdne vlastnosti. A este aby nevypadala baterka za jazdy ako Treku, treba to mat dobre zvladnute. Je to kompromis. A podla mna v roku 2025 az zbytocne suboptimalne riesenie. velka skoda ze sa v spesli nechali inzinieri zlomit asi od obchodneho alebo marketingoveho teamu ktory taketo riesenia presadzuje aby uspokojili aj tetusky ktore chcu na obchodne vidiet ako lahko sa nieco vybera. Pritom riesenie ktore mali predtym, cize vyberanie popod motor bez toho aby oslabovali ram dierou a pretazovali bike, bolo tak nadcasove, ze dodnes vela inych znaciek zapasi ako to tak dobre urobit. Jedine co spesl nemal zvladnute na tej starsej generacii bolo ze ta ich
bateria bola hrozne dlha, a nedala sa vybrat bez toho aby sa bike nemusel nadvihovat. To je nieco co uz je prekonane a vela znaciek to zvladlo cez lepsiu, kratsiu a lahsiu
baterku viz white, kellys, haibike a asi aj dalsi. Kto to dokaze dobre urobit ide tymto smerom. kto nie, alebo hra na vsetky strany a menej na jazdca, spravi dvierka. Ked sa pzories na ram starsej generacie vyzera z profilu aj lahsie, stihelejsie. Dnes ta spodna ramova trubka vyzera omnoho masivnejsie. Musi totizto obsluzit takuto velku dieru, teda trubku spravia s vacsim priemerom, a musia tam dat omnoho viac materialu aby to vykompenzovali. Ram je teda tazsi ( - jazdne vlastnosti) a hrubsi ( - estetika). Preto aj pohladovo je taky.. akceptovatelny, ale ze asi vela ludi cakalo nieco lepsie.