Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ano tiež mi to tak sedi cca :lol:
Zobraziť komentár 16.04.2025 - 21:59:52
00
arrow_leftmisoR napísal:
Ja by som uz len kvoli nazvu vyradil. Vzdy, ked vidim Tivoli, poviem si "ty vole" :D



Všimol som si teraz, ze sa premenovali... ked som videl KGM Tivoli...

Automobilka KG Mobility (donedávna SsangYong Motor Company), založená v Južnej Kórei v roku 1954 pod menom Ha Dong-Hwan Motor Workshop
Zobraziť komentár 16.04.2025 - 22:14:48
00
Ano, odteraz už to bude kilogram na meter ty vole 😀
Zobraziť komentár 16.04.2025 - 22:52:51
03
Vraj to premenovanie je aj kvoli velmi zlemu imagu znacky na domacom trhu, tak sa od neho chce novy vlastnik odputat.
Za mna ale novy nazov nic moc.
Zobraziť komentár 16.04.2025 - 23:03:56
00
Mal som to auto teraz pozicane na Malorke. Je vtipne, ako pri ostatnych "cinskych" autach, ze vyrobca sa hanbi za nazov. Okrem napisu tyvole na kufri som si musel precitat nazov auta v navode. Len stupidny nicnehovoriaci znak.
Tzv "hrdost" na znacku...
Zobraziť komentár 16.04.2025 - 23:04:18
00
Spomínala sa aj kompletná zmena portfólia na elektro, s tým suvisiacia ta zmena. Akurát ja si pamätám, že ich niekto "kúpil" a aj tym to bolo vyvolané. jpp
Zobraziť komentár 16.04.2025 - 23:28:34
00
Ano kupilo ich KM :)

Ssangyong nie je cinsky, ale korejsky.
Zobraziť komentár 16.04.2025 - 23:41:23
00
Ano, preto tie uvodzovky. Pointa ostava.
Zobraziť komentár 16.04.2025 - 23:43:10
00
V tom im trochu krivdis podla mna, az posledne roky prisla moda davat vselikde slovny nazov znaciek.

Donedavna bolo standard ze boli len loga znacky.
Zobraziť komentár 17.04.2025 - 00:04:57
00
Záleží od toho, čo sa myslí pod pojmom "donedávna". Aj pred 40 rokmi sa bežne písal dozadu názov značky (mimo loga). Záležalo na výrobcovi. Mercedes nepísal, Maserati áno. BMW nepísalo, Volkswagen alebo Peugeot áno. A mohli by sme pokračovať.
Zobraziť komentár 17.04.2025 - 08:09:49
00
Prosím vás, orientuje sa niekto v PSA motoroch? Čo je zač 1199 ccm benzín s 81 kW, čo sa montuje do Toyoty Proace City Verso? Za tri roky neubehol snáď týždeň bez toho, aby na palubovke niečo nesvietilo... Je to nejaký problémový motor?
Zobraziť komentár 17.04.2025 - 22:34:36
00
snad najproblemovejsi motor na trhu . aspon tak mi povedali 2 ludia nezavisle od seba z NR a ZV toyoty :nod:
Zobraziť komentár 18.04.2025 - 00:28:59
00
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PSA_engines#EB proace je prebaleny pezot.
zacalo to kedysi mokrym remenom, a vyzera ze ani retaz neni bez chyby
https://www.auto-moto.com/en-bref/moteurs-1-2-puretech-de-nouvelles-anomalies-detectees-56016
https://forum-auto.caradisiac.com/topic/133339-dur%C3%A9e-de-vie-courroie-de-distribution-12l-puretech/#comments
jednoducho, ebenzin reaguje s nim a on sa casom droli. moze upchat saci kos ci dokonca podtlakovu pumpu brzd.
uz z principu, turbo variant viac riedi olej palivom ako atmo verzia, to sa znasobi kratkymi jazdami za studena.
sme tu tusim dvaja atmo+plyn, po 7rokoch remen vyzera novy, aj popisky su vidiet. zatial klopem na drevo.
za tie roky sa pomenili remen verzie a olej normy, bez vyrazneho efektu, holt vynalezca mokreho remena dayco (nie psa) asi si myslel ze remen pride do kontaktu iba s cistym olejom...mokry remen je aj v ecoboost ci dalsi aziati..vsetko cez kopirak. :P
Zobraziť komentár 18.04.2025 - 07:30:41
00
arrow_leftwawrik napísal:
Prosím vás, orientuje sa niekto v PSA motoroch? Čo je zač 1199 ccm benzín s 81 kW, čo sa montuje do Toyoty Proace City Verso? Za tri roky neubehol snáď týždeň bez toho, aby na palubovke niečo nesvietilo... Je to nejaký problémový motor?

Ten motor urcite nechces.
Zobraziť komentár 18.04.2025 - 12:48:27
00
A zaroven je to uz takmer jediny benzinovy motor europskej casti Stellantisu :)
Zobraziť komentár 18.04.2025 - 14:35:49
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up