Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
Mal som to auto teraz pozicane na Malorke. Je vtipne, ako pri ostatnych "cinskych" autach, ze vyrobca sa hanbi za nazov. Okrem napisu tyvole na kufri som si musel precitat nazov auta v navode. Len stupidny nicnehovoriaci znak.
Tzv "hrdost" na znacku...
Spomínala sa aj kompletná zmena portfólia na elektro, s tým suvisiacia ta zmena. Akurát ja si pamätám, že ich niekto "kúpil" a aj tym to bolo vyvolané. jpp
Záleží od toho, čo sa myslí pod pojmom "donedávna". Aj pred 40 rokmi sa bežne písal dozadu názov značky (mimo loga). Záležalo na výrobcovi. Mercedes nepísal, Maserati áno. BMW nepísalo, Volkswagen alebo Peugeot áno. A mohli by sme pokračovať.
Prosím vás, orientuje sa niekto v PSA motoroch? Čo je zač 1199 ccm benzín s 81 kW, čo sa montuje do Toyoty Proace City Verso? Za tri roky neubehol snáď týždeň bez toho, aby na palubovke niečo nesvietilo... Je to nejaký problémový motor?
Prosím vás, orientuje sa niekto v PSA motoroch? Čo je zač 1199 ccm benzín s 81 kW, čo sa montuje do Toyoty Proace City Verso? Za tri roky neubehol snáď týždeň bez toho, aby na palubovke niečo nesvietilo... Je to nejaký problémový motor?
Dudo ježiši tak nakoniec Dudova Fiatka je Citroen. Moje nervy, toto ste o Alfe mali už dávno povedať. Pod´ebavanie Duda týmto naberá nový rozmer. Ďakujem!
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Všimol som si teraz, ze sa premenovali... ked som videl KGM Tivoli...
Automobilka KG Mobility (donedávna SsangYong Motor Company), založená v Južnej Kórei v roku 1954 pod menom Ha Dong-Hwan Motor Workshop
Za mna ale novy nazov nic moc.
Tzv "hrdost" na znacku...
Ssangyong nie je cinsky, ale korejsky.
Donedavna bolo standard ze boli len loga znacky.
zacalo to kedysi mokrym remenom, a vyzera ze ani retaz neni bez chyby
https://www.auto-moto.com/en-bref/moteurs-1-2-puretech-de-nouvelles-anomalies-detectees-56016
https://forum-auto.caradisiac.com/topic/133339-dur%C3%A9e-de-vie-courroie-de-distribution-12l-puretech/#comments
jednoducho, ebenzin reaguje s nim a on sa casom droli. moze upchat saci kos ci dokonca podtlakovu pumpu brzd.
uz z principu, turbo variant viac riedi olej palivom ako atmo verzia, to sa znasobi kratkymi jazdami za studena.
sme tu tusim dvaja atmo+plyn, po 7rokoch remen vyzera novy, aj popisky su vidiet. zatial klopem na drevo.
za tie roky sa pomenili remen verzie a olej normy, bez vyrazneho efektu, holt vynalezca mokreho remena dayco (nie psa) asi si myslel ze remen pride do kontaktu iba s cistym olejom...mokry remen je aj v ecoboost ci dalsi aziati..vsetko cez kopirak.
Ten motor urcite nechces.