Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tie hmotnosti rámov je treba brať v kontexte. Skutočne "gramárske" HT rámy zvyknú mať tak +- 850 g, S-Works vraj dokonca až pod 800 g.

Na globálnej úrovni teda tá KOBA z môjho pohľadu určite nie je ťažká, no keď staviaš 7 kg mašinu, musíš naháňať gramy prakticky všade a tam verím, že tých 200 - 250 g len na ráme vie slušne "zabolieť :|"
Za mňa ale určite hlavu hore, aj 7.2 kg je myslím si extrémne slušná hmotnosť, toľko predsa nemajú ani niektoré nie úplne lacné cesťáky :-)
Zobraziť komentár 09.06.2025 - 13:48:03
13
Ixnay
No ved preto som ho aj chcel. Vyrobca povedal ze zvladne 200vku kotuc vzadu. Hentie gramarske kolko krat pisu oficialne len 160tku takze asi tomu velmi neveria.
Zobraziť komentár 09.06.2025 - 13:52:20
12
GT Sensor po burke - 150/140mm - vymeneny ram z XL/S5 Stumpjumpera, +1cm zdvihy a +1kg iba na rame a mensia velkost. Zatial si pochvalujem hlavne zmenu velkosti, L-ko mi sedi viac na cca 186cm. Pridana hmotnost a iny typ odpruzenia nerobi velky rozdiel pri slapani, aspon pre amatera ako ja :)
Posledny tyzden experimentujem s pruzinovym tlmicom Marzocchi Bomber CR- prve dojmy su pozitivne, iba spravny springrate je vacsia veda nez som cakal :D

Prílohy:

PXL_20250607_143817469~2.jpg
PXL_20250607_143817469~2.jpg 350.97 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 09.06.2025 - 20:14:53
015
arrow_leftJullo napísal:
A kurnik, chcel som odpisat skor na toto..
Ale najprv si sadni, nez napisem to cislo :D
1046g velkost M v raw uprave bez farby, pevnej osky (42g), UDH patky (27g), ochrannej folie (15g) a chranica retazovej vzpery (5g).
Dali by sa napisat vyhovorky preco som isiel prave do tohto ramu skrz 178cm kratke nohy dlhy trup atd., pravdou vsak je, ze ani v najhorsom sne by ma nenapadlo, ze niekto je schopny vyrobit tak tazky ram v dnesnej dobe :tmi:

Ďakujem za info a rozpísané hmotnosti. Niekomu sa môže zdať, že 1.046g HT rám je fajn. My však rozumieme, že pre gramársku stavbu v pomerne malej veľkosti je to celkom dosť. Celkom ma to prekvapuje. Očakávala by som nižšiu hmotnosť na taký prémiový rám.
Zobraziť komentár 09.06.2025 - 20:51:22
01
Bronson V4 nahradil V5 a hneď krst ohňom (resp. vodou:) ) vo Finale Ligure.

Prílohy:

448A1165-2.jpeg
448A1165-2.jpeg 457.88 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up6thumb_down

Zobraziť komentár 09.06.2025 - 20:59:25
345
konecne spravne odfotene MTB-cko :-)
Zobraziť komentár 09.06.2025 - 21:18:45
01
Az na absentujuce lesy/hory na pozadi..
Zobraziť komentár 09.06.2025 - 21:22:57
00
pozadie je uplne skvele, takmer dokonale :)
ale raz ma tu v galerii "iritovala" fotka cestaku d*bnuteho niekde v lese do potoka
Zobraziť komentár 09.06.2025 - 21:26:24
03
Malý upgrade. Po dlhej dobe RockShox. Model SID Ultimate SL 110mm zdvih. Kľuky CANE Creek eeWings Aegean edition, 165mm. Hmotnosť bajku 9,56kg aj s pedálmi Garmin MX Pro. Nová kazeta XTR 10-51z.

Prílohy:

20250608_185118.jpg
20250608_185118.jpg 475.79 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up7thumb_down

20250608_190133.jpg
20250608_190133.jpg 217.77 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 09.06.2025 - 21:55:46
033
arrow_leftrumrunner napísal:
Bronson V4 nahradil V5 a hneď krst ohňom (resp. vodou:) ) vo Finale Ligure.
Zdravim dalsi pekny Santa Cruz! :)
Zobraziť komentár 10.06.2025 - 10:53:01
01
arrow_leftKristina napísala:
Malý upgrade. Po dlhej dobe RockShox. Model SID Ultimate SL 110mm zdvih. Kľuky CANE Creek eeWings Aegean edition, 165mm. Hmotnosť bajku 9,56kg aj s pedálmi Garmin MX Pro. Nová kazeta XTR 10-51z.


Co je to za ram?
Titan ci ocel, kde sa da kupit?
Ako uzasny bajk, fakt.
Zobraziť komentár 10.06.2025 - 11:04:49
10
rorschach je to titan na zakázku.
Zobraziť komentár 10.06.2025 - 13:55:07
00
Uz som si ho tu vsimol, velmi podareny.
Zobraziť komentár 10.06.2025 - 13:56:29
10
Tie "modré" kľuky su DES!!!! Rovnako ako kombinácia kashimy a RS... Toto by som od Teba nikdy nečakal...
Zobraziť komentár 10.06.2025 - 14:46:48
11
Mne to tiez moc farebne nehra 😏
Zobraziť komentár 10.06.2025 - 18:51:22
02
keyboard_arrow_up