nj, aspon dostanes viac gramov za viac penazi... a to se vyplati :D
18.06.2025 - 23:15:51
03
530E za XT brzdy bez kotucov je tiez usmevne a 1.75 hrubka kotuca je rovno do vtipkara.... a este treba pockat na realne recenzie od ludi ci naozaj vyriesili meniaci sa chod paky
19.06.2025 - 06:07:03
04
Za 500 máš 4piesty hope a 10r neriesiš
19.06.2025 - 06:30:06
05
Za 500 si kupim 5 lepsich brzd a este mi aj na kavu ostane...

Jackson Goldstone ma na biku nejaky prototyp strmena,novy Saint?

Prílohy:

Screenshot_20250619_063430_Instagram.jpg
Screenshot_20250619_063430_Instagram.jpg 117.14 KiB thumb_up0thumb_down

19.06.2025 - 06:37:30
00
arrow_leftzihadlo 5 napísal:
Za 500 máš 4piesty hope a 10r neriesiš


Tie moje na jeseň oslávia 20 rokov :)
19.06.2025 - 07:19:51
05
Keď predstavili SRAM transmission XX SL kazeta stála 800€. Zvyšok si už snad každý domyslí.
19.06.2025 - 07:39:34
11
Brembo rozširuje sortiment pre dvojkolesových jazdcov a oficiálne vstupuje do Svetového pohára Downhill Racing spolu s výnimočným partnerom: Specialized a ich Gravity Team

Prílohy:

brembo.jpg
brembo.jpg 18.02 KiB thumb_up0thumb_down

brembo2.jpg
brembo2.jpg 67.96 KiB thumb_up0thumb_down

19.06.2025 - 08:36:01
01
Neviem do ktorej témy to dať, ale tu je celkom zaujímavý koncept ebajkov, ktorý som akosi doteraz nezachytil.
https://carbotronics.com/
19.06.2025 - 09:52:51
11
Možno niekto pracuje na príprave len o tom nevieme. Vývoj a príprava "štandardného" ebajku trvá cca 18-24 mesiacov. Toto je novinka takže príprava a testovanie bude IMHO trvať dlhšie ako 2 roky.
V skutočnosti to však závisí na viacerých faktoroch. Ale to by bolo na dlhú debatu a off-topic pre toto vlákno.
19.06.2025 - 11:15:53
01
Myslím, že oni to už vyvinuté a pripravené asi majú. Je k tomu aj história a rôzne prototypy ako to postupovalo. Toto je už skôr produkt pripravený na postupnú distribúciu. Len o tom ráme tam neviem nájsť nejaké bližšie info. Zaujímavý je pre mňa hlavne faktor "Zero drag" čiže by sa s tým naozaj dalo jazdiť ako na mechanike v prípade potreby. A na obrázkoch to aj tak vyzerá, že kľuky nie sú priamo spojené s mechanikou motora. Aj TQ tvrdí, že po vypnutí to prakticky nemá odpor, ale tá realita je trochu iná.
19.06.2025 - 11:26:31
00
Veď práve. Papier znesie. Ale realita je iná. A teda nevieme v akom štádiu sa nachádzajú títo.
19.06.2025 - 13:29:53
00
arrow_leftKristina napísala:
Mne sa vôbec nepáči záver odstupňovania tej kazety. 32-38z je takmer 19% a potom 38-46z je viac ako 21%.


Jazdím to od januára na graveli a je to super. Práveže sa mi páči jemné odstupňovanie dole a v strednej časti, väčšie skoky na ľahkých prevodoch mi (hlavne v teréne) vôbec nevadia. Keby som to jazdil na cesťáku, asi by to bolo cítiť, ale v tom teréne to je fajn.
19.06.2025 - 14:48:10
11
Nový Giant pre xc
https://www.brujulabike.com/campeon-del-mundo-xco-probando-prototipo-giant-anthem-val-di-sole/
19.06.2025 - 20:21:07
00
aj AL model Giant za to pochvala anthem bol tiež aj AL verzia pár rokov nazad.
19.06.2025 - 20:29:44
00
trosku viac rozpisane XT a deore di2 https://bikepacking.com/gear/shimano-xt-di2-review/
19.06.2025 - 21:12:42
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up