- LED Remote je na facku, po ceste fajn, ale v teréne sa málokedy podarí prepnúť podporu len o jeden stupeň, skoci to o dva poväčšine. Rovnako ovládanie displeja Kiox 300 detto. Tlačidla sú proste veľmi jemne, bolo by super, keby kládli väčší odpor. Celkovo ten ovládač je v teréne nepraktický.
- Kiox 300: zatiaľ nemožnosť navigácie ako v starom Kioxe (ma doriešiť update). Aktuálne žiadne možnosti pripojenia ďalšieho príslušenstva, napríklad hrudného pasu (neviem či stary Kiox toto vedel). Další problém celého systému je, že ukazuje viac najazdených km ako iné trackovacie nástroje. Pri cca 50km tripe ukazuje o 2km prejdené viac (obvod kolesa mám správny - riešia to aj další chalani v UK napr.)
- motor: tam som ok, zoznamujeme sa ešte.
- batéria 750Wh: pre mna tiež v pohode, Dnes trasa 50km, prevýšenie 950m, zostatok 43%. Casto využívané eMTB vzhľadom nato, že sme šli so Saganom sorcererom, ktorý je proste dabel ?
- aplikácia Flow: v podstate nemám nejaké negatíva. Na iOS musí byt povolená poloha na “Vždy” inak neukáže nastupane metre. Export gpx z nej ale neobsahuje údaje o čase, takze je nepoužiteľný. Možnosť úpravy nastavenia režimu Eco a Turbo.
Ak ma niekto otázky rad zodpoviem.
posledný komentár: 31. 8. 2025 o 22:17
Pisal som, ze po vymene baterie to prestalo. Ale najprv menili motor, to nepomohlo. Takze mam novy motor aj bateriu. Vsetko v zaruke vymenene.
https://www.biker.sk/158252/bosch-predstavil-motor-cx-r-a-update-5-generacie-cx/
No ... v každom prípade tak fifty fifty s tými akumulátormi. Mám starší treking 23kg na 47-622 / 625Wh a novší hardtail 25kg na 29x2,3" / 750Wh ... u rovnakých trás nebadám, že u 750Wh akumulátora zostáva výrazne navyše. Motor Bosch. Pripisujem to tým pneu , a či ?
Nerozumiem absolútne ničomu čo si napísal
Ale AUTO je super v prudkých stúpaniach