zdá sa, že Miňo a Miňo majú zmáknutý politický marketing podľa Flašíkovej definície
(príspevok z diskusie)
"Politicky marketing je v podstate to ako hovoril nebohy Flasik v skratke : vyberies si cielovu skupinu a na nich sa zamerias , ostatni su ti ukradnuti . Oni sa zamerali na dezolatov, konspiratorov , nackov , homofobov , jedno a dvojzubych, vsetkych tych nestastnikov ktorým stat nepomaha ( nie ze by si zasluzili , len oni to ocakavaju ), na tych ktori maju nestastne zivoty kvoli tym desiatim pristahovalcom, atd. Nepotrebuju ziadny program, nepotrebuju ziadne znalosti z ekonomie , historie, ziadne riesenia ....ideal ked su uplne hlupi s velkym egom , staci im len hovorit to co chce tato cielova skupina pocut, slubovat , huckat, provokovat , urazat , nadavat na vsetko rozumne , predvadzat sa, klamat , zavadzat , prekrucat atd. To ze nemaju vobec ziadne riesenie nikoho z ich volicov netrapi, staci ked len maju pocit ze im niekto rozumie a ze chape ich zivotnu situaciu a ich vlastny vyprahnuty svet . Takze ti len staci byt bez chrbtovej kosti a bez moralky a ideal este aj dostatocne hlupi , a tych 5-10% najdes v takej krajine ako je ta nasa bez velkych problemov. A niektorym stranam sa dari drzat tymto pristupom aj 20% + a to skoro cele dekady."