Nádhera...
(príspevok prevzatý z PB)
Ja a dvaja ďalší priatelia sme si 25. júna 2025 objednali
bicykle počas zdanlivo bleskového výpredaja s 50 % zľavou. Väčšina
bicyklov všetkých veľkostí sa vypredala do 24 hodín. V mojom potvrdzujúcom e-maile bolo uvedené, že
bicykel bude pripravený na vyzdvihnutie v ich predajni v Guildforde v Spojenom kráľovstve do 12 pracovných dní, napr. 11. júla. 11. júla som zavolal do predajne v Guildforde v Spojenom kráľovstve a potvrdili, že môj bicykel má byť odoslaný a doraziť do predajne v Guildforde tento týždeň pripravený na vyzdvihnutie.
Následne som dnes dostal nasledujúci e-mail:
„Dobrý deň, mladý talent,
S poľutovaním vám oznamujeme, že z dôvodu prebiehajúceho konkurzného konania vaša objednávka Platba číslom 1026296 bola pozastavená. Keďže vaša platba bola prijatá pred oficiálnym začiatkom konania, je z právneho hľadiska považovaná za súčasť konkurznej podstaty.
V tejto fáze nemôžeme vydať vrátenie peňazí ani poskytnúť ďalšie podrobnosti o stave vašej platby. Chápeme, aká frustrujúca a sklamaná je táto situácia, najmä bez jasného riešenia.
Ak chcete preskúmať svoje možnosti, odporúčame vám obrátiť sa na svojho poskytovateľa platobných služieb a informovať sa o možných ďalších krokoch.
Je nám ľúto, že vám momentálne nemôžeme ponúknuť lepšie riešenie a veľmi sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti.
Ešte raz vám ďakujeme za vašu trpezlivosť a pochopenie.
S úctou,
„Váš tím YT Industries“
BTW tá 50% zľava im nebola nápadná? Len sa pýtam, lebo ja si biky staviam, nekupujem. Neviem či je to "bežné". A ten potetovaný CEO vyzerá ozaj dôveryhodne
