Ak sú to predajcovia ako AutoGafa, Intercars, MRO Auto, AZcar apod., tak je nepravdepodobné, že diel v krabičke Lemfoerder nebude Lemfoerder. Ak je to diel napríklad OEM VW, tak je to prekúpené z autorizáku, ale je to originál diel. Vtedy však väčšinou nebude tá cena nejak zásadne lepšia, než by si dokázal pri troche snahy ukecať v autorizáku aj Ty sám. Určite by som sa však nespoliehal na to, že z malých internetových obchodov príde v krabičke Lemfoerder diel, ktorý naozaj Lemfoerder oficiálne predáva. Veľmi veľa fake-ov je na SK trhu hlavne s olejmi (aj pomerne známe a veľké internetové obchody predávajú oleje, ktoré majú s pôvodným výrobcom oleja spoločný len názov), stretol som sa s fake brzdovými kotúčmi ATE, Textar...fake hydroložiskami pre uloženie motora Boge, Lemfoerder, hydroložiskami ramien (opäť prevažne LMI), elektrokomponentami Bosch, Denso, dokonca aj VEMO alebo BorgWarner.
Iná situácia je napríklad v prípade, kedy diel do prvovýroby dodáva napr. Lemfoerder, zároveň ho dodáva ako náhradu do autorizákov (pod menom autorizáku) a zároveň aj na aftermarket. Jedná sa samozrejme o vec vyrobenú na tej istej linke a z toho istého materiálu. Akurát vyrobené kusy sa sortujú podľa výrobných tolerancií. To najlepšie berie prvovýroba, druhé najlepšie autorizák ako ND, tretie najlepšie ako aftermarket v krabičke Lemfoerder so sovičkou.

Menej podarené kusy pôjdu krabičkárom strednej triedy (ako napr. Febi alebo bývalý Ruville). Posledná trieda skončí ako scrap, na aliexpresse, prípade brandovaná rôznymi lowcost krabičkármi. Stačí si pokecať s hocijakým do áut trošku zanieteným kvalitárom/ inžinierom kvality pracujúcom v oblasti subdodávateľského automotive (Faurecia, ZF,...).