Lokalizácia
Formulár sa odosiela
https://www.instagram.com/reel/DMuesSmsK4C/
31.07.2025 - 14:06:43
00
nikon a co ma akoze mat byt?
01.08.2025 - 20:22:49
00
Ešte raz a pomaly. Vyber si, ktoré sloveso chceš - buď mať alebo byť, obidve nie.
Ak si videl a čítal, tak načo vysvetľovať.
Cez 30 rokov nikto z Írska neobliekol žltý dres.
01.08.2025 - 21:56:36
01
nabuduce sem zacnem drbat madarske weby ohladne skoro 2tyzdne starej somariny
02.08.2025 - 19:50:28
00
Prosím?
Critérium de Lisieux sa išlo týždeň po TDF tzn. 29.7. Dal som to sem 31.7. WTF!
Keď nechápeš, tak choď vyrývať niekde inde!
03.08.2025 - 11:55:39
05
Dnes na Okolo Poľska neutralizovali etapu nepochopiteľne (?) po páde žltého. Alebo čo sa vlastne stalo?
06.08.2025 - 16:12:25
00
Martin Svrček dnes 20ty Okolo Poľska v etape v okolí Tatranskej Bukowiny. Držal sa až takmer do posledných metrov stúpania na konci...
09.08.2025 - 17:57:47
07
Tom Pidcock on UCI rule changes: “Limiting gears will only make everything more dangerous”

Pidcock said: “I told my brother that if we continue like this, they should limit carbs for everyone and put us in ketosis, only then will the races be slower. We're cyclists… people should focus on other things.”

https://www.bikeradar.com/news/tom-pidcock-on-uci-rule-changes
09.08.2025 - 19:27:59
00
pred pár rokmi im stačilo 53/11.to neustále zrýchlovanie nevedie k väčšej bezpečnosti.
09.08.2025 - 20:58:13
00
Takže späť na stromy? Aká rýchlosť je podľa teba bezpečná?
Marcel Kind vyhral preteky Paríž-Roubaix v roku 1943 s maximálnym prevodovým pomerom 49×16. V roku 1948 jazdil Louis Caput s prevodovým pomerom 49×15.
Na pretekoch Paríž-Roubaix v roku 1950 štartoval neskorší víťaz André Mahé s nastavením najvyššieho prevodového stupňa 52×14, ktoré sa považovalo za radikálne.
09.08.2025 - 22:48:28
01
Tiez nemaju vcetci rovnaky vykon. To potom Pogimu dajme 48x12, aby mali sancu aj slabsi. “To ho uz aj ja potom dam”

Davaju dojazdy za ostre zakruty, mali obmedzit reklamne auta a motorky.

Keby sme si rozobrali priciny padov na TdF muzi aj zeny, tak asi by tam rychlost pri slapani nebola ani v jednom pripade ako pricina.
09.08.2025 - 22:55:16
05
Podľa mňa by mali zaviesť kolesá v tvare štvorca a majú vybavené...
10.08.2025 - 07:10:20
02
Nič netreba prerábať. Stačí domontovať obmedzovač rýchlosti do orecha a keď prekročí povolenú, tak sa orech prepne do režimu voľnobehu, takže bude krútiť pedálmi naprázdno ako keby nemal reťaz. :lol:
11.08.2025 - 08:59:43
03
arrow_lefttriki napísal:
pred pár rokmi im stačilo 53/11.to neustále zrýchlovanie nevedie k väčšej bezpečnosti.

no ja kebyze pretekam, a obmedia mi prevody, tak si rozmyslim ze ci budem napr v zjazde do zakruty brzdit ked sa potom neviem s blbym prevodom rozbehnut, alebo to risknem a preletim rychlejsie...
aj podla mna ti eprevody budu len horsie a bude sa viac riskovat hlavne v zjazdoch
11.08.2025 - 11:36:00
01
Hlody fora su inde :lol: :tmi:

Myslim si, ze nikto pricetny sa nebude rozhodovat o ne/pribrzdeni do zakruty na zaklade nejakeho obmedzenia prevodov, ale na zaklade toho, aby tu zakrutu presli co mozno najplynulejsie a bez padu, pri zachovani co najvyssej rychlosti v zavislosti od podmienok. Cize tak, ako to robia pretekari odjakziva.
11.08.2025 - 13:18:33
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up