Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Sram alebo Shimano?
Sram GX 27% [ 3 ]
Shimano XT 73% [ 8 ]
Celkový počet hlasov : 11
Ludia po rokoch jazdenia a pouzivania beznych shimano veci deore xt alebo saint som dostal na kupenom biku sram je tam gx seria ale radenie je lacnejsia verzia a teraz premyslam ci kupit gx ktomu(premivejsie prevedenie) alevo x01. ma to niekto realne doma alebo to videl? nemam stym skusenost a ked mam vsetko gx skusil by som aj radenie da nech to pasuje ku gx serii albo x01 bol moj sen ked som bol este student. aky rozdiel bude x01 vs gx? a ktora znacka ma co lepsie? je tam realny rozdiel? ja som miloval seriu saint ale uz nemam dh ale endure tak saint tam nepasuje :D

Prílohy:

IMG_8641.jpeg
IMG_8641.jpeg 62.43 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 03.11.2025 - 13:59:36
00
X01 má nastaviteľný uhol páčky a kvôli tomu som ho voľakedy kupoval. Ale musíš si zvážiť, či ti taká drobnosť stojí za 100€ naviac
Zobraziť komentár 03.11.2025 - 21:37:18
00
Kludne ti k tomu dobre posluzi aj radenie xt alebo slx...mam to vyskúšané
Zobraziť komentár 03.11.2025 - 21:58:51
01
matko001 no na nemeckom eshope je tam ta cena velmi podobna na bike discount pozri si to alebo spravim screen a hodim to sem preto nad tym premyslam

zihadlo 5 realne to funguje? Ja som zasa chalan co ma rad take tie veci zoradene ako sa patri teda nikdy by som nedal makita baterku na dewalt a poodobne ?
Zobraziť komentár 04.11.2025 - 07:09:44
00
zihadlo 5 Ahoj, bude teda fungovať GX prehadzovač a radenie XT? Toto ma zaujíma, lebo pri páčkach SRAM(mám GX) môžem radiť iba palcom, ale Shimano radí palcom smerom hore a ukazovákom dolu, čo sa mi zdá lepšie a bol som na to zvyknutý.
Zobraziť komentár 04.11.2025 - 07:23:42
00
MartiSK Za cenu x01 páčky si kúpiš prehazku a radenie Shimano. A bude ti to na sramáckej kazete aj so sram reťazou radiť úplne na 100%. Vymenené na viacerých bikoch. A pôvodné sramy ešte predáš.
Zobraziť komentár 04.11.2025 - 07:34:01
00