Kategórie
Bike-techposledný komentár: 20. 8. 2017 o 20:25
Akcia Continental Cross King 27.5x2.2" Performance plášť, TLR, kevlar
32,99 €
MOC 41,99 €
savings Schwalbe Marathon Plus 27.5x2.10" Performance SmartGuard plášť, drôt, reflex
35,99 €
savings
MOC 54,99 €
Akcia -22% Pirelli Scorpion™ Race Enduro M 27.5x2.50" DualWALL SmartEVO plášť, TLR, kevlar
69,99 €
-22%
MOC 99,99 €
savings Maxxis Minion DHR II 27.5x2.60" EXO DC plášť, TR, kevlar
47,99 €
savings
MOC 74,99 €
-13% Continental Cross King 27.5x2.2" ProTection plášť, TLR, kevlar
51,99 €
-13%
MOC 74,99 €
-15% Schwalbe Hans Dampf 27.5x2.35" EVO ADDIX Soft Super Trail plášť, TLE, kevlar
55 €
-15%
MOC 76,99 €
-35% Maxxis Rekon 27.5x2.60" WT 3C EXO+ MaxxTerra plášť, TR, kevlar
54,90 €
-35%
MOC 89,99 €
savings Continental Double Fighter III 27.5x2.00" plášť, drôt, reflex
17,79 €
savings
MOC 31,90 €
Výpredaj -25% Pirelli Scorpion™ Enduro R 27.5x2.4" SmartGrip ProWALL plášť, kevlar
50,99 €
-25%
MOC 76,99 €
-14% Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.25" Performance Addix plášť, TLR, kevlar
29,99 €
-14%
MOC 34,90 €
savings Schwalbe Tough Tom 27.5x2.35" K-Guard plášť, drôt
14,09 €
savings
MOC 24,99 €
savings Schwalbe Smart Sam 27.5x2.10" Performance plášť, drôt
18,39 €
savings
MOC 30,99 €
Akcia -23% Pirelli Scorpion™ Enduro R 27.5x2.4" HardWALL plášť, TLR, kevlar
57,99 €
-23%
MOC 83,99 €
Výpredaj -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB M HyperWALL 27.5x2.6 plášť, TLR, kevlar
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Kolko važiš ked jazdiš Tufo 1,1?--dik
Tak kolo 80. V lete mozno 78, v zime 82 😁
+ Vybava.
Aktualne onza som nafukal na 1,1 a 1,3 ale zadok som potom este malinko sfukoval ked som siel dole.
Prechod z aspenu na porcupine je hodne citit ale nebolo to take strasne ako som myslel. Ten tvrdy stred ide slusne po asfalte, uvidime kolko vydrzi. Mozno teraz este zbytocne ho davat dozadu ked nie je sneh. Vpredu drzi solidne. Nemal som ani jeden pocit že by mi chcelo ujst koleso. Test bol v sobotu ked bolo solidne blatkovo. Bohuzial som to nemohol viac pustat lebo absencia predneho blatnika sposobila ze som sa krmil blatom. Keby bol stred rovnako makky ako bocne stuple tak by to asi drzalo aj na skalach ako kamzik. Ale to by nemali dlhu vydrz.
Tie tufo maju taku divnu gumu ktora sa pri vyssom tlaku chova ako tenisova lopticka co odskakuje
zalezi co jazdis. jazdil som 11 a 14. 14 uz je citit na asfalte, ze by to chcelo nieco ine, ale nieje to nic strasne. bezne snim jazdim asfaltove svihy. 11 zase v strmych zjazdoch zacina moc utekat.
nenahanam sekundy, tak mam 14 v zadu celorocne. ale uz mam na jar nachystane dve 11 - pojde aj dopredu a som zvedavy na rozdiel. s tufom som zacinal prave na 11 predok/zadok a zdalo sa mi, ze mi to nejak moc uteka v zjazdoch. smerom na hor bez problemov (urcite lepsie ako ikon) a tvrdych povrchoch krasne leteli (teda pocit po prechode z maxxisov).
11 drzal a aj cosi vydrzal
12 prave obuvam na zaciatok dalsej sezony (cakam lepsie odvalovanie na tvrdom)
13 drzal ale vela nevydrzal, na tvrdom bol pomalsi ako 11 a asi podobny ako 14
...alebo stastie, alebo to je vhodna kombinacia rafik + pneu, ale vsetky Tufa som nahadzoval rucnou pumpou + prve 2-3 tyzdne zvyknem na novych jazdit bez tmelu ?
Ak mas problem nafukat pumpou nový plášť stači dat dve vrstvy pásky a chyti rychlo..