Lokalizácia
Formulár sa odosiela
V pripade, ze prejdem na dvojprevodnik a vymenim presmykac 3polohovy za 2polohovy cestny...

Mozem mat problem s kompatibilitou resp. dostelovanim presnej polohy medzi cestnym presmykacom a radenim pre mtb: gripshift alebo dualcontrol alebo rapidfire :?:

Ostane zachovany prevodovy pomer? Dlzia cestneho ramienka, na ktorom je upevnene lanko je viditelne kratsie ako na mtb presmyku, takze vyzera, akoby presmyk presiel inu drahu pri rovnakom potiahnuti lanka...


Naposledy upravil Dudo dňa 05.12.2008 - 23:36:53, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 05.12.2008 - 23:33:52
00
vramci toho ze nesetris na kole kazdy gram je uplna ***** prechadzat na cestny presmyk, pretoze s tym budes mat vac ostary jak osohu
Zobraziť komentár 05.12.2008 - 23:35:59
00
preco? problem dostelovat?
Zobraziť komentár 05.12.2008 - 23:37:38
00
vysvetlim ti to inokedy, teraz sa mi fak nece jak som dosol z kalby :-)
Zobraziť komentár 05.12.2008 - 23:44:39
00
V pripade, ze prejdem na dvojprevodnik a vymenim presmykac 3polohovy za 2polohovy cestny...

Mozem mat problem s kompatibilitou resp. dostelovanim presnej polohy medzi cestnym presmykacom a radenim pre mtb: gripshift alebo dualcontrol alebo rapidfire :?:

Ostane zachovany prevodovy pomer? Dlzia cestneho ramienka, na ktorom je upevnene lanko je viditelne kratsie ako na mtb presmyku, takze vyzera, akoby presmyk presiel inu drahu pri rovnakom potiahnuti lanka...


pokud budeš mít stejnou řetězovou linku jak na silničních klikách pak to bude fungovat
převodový poměr silničního a MTB smyku je stejný
pak ještě musíš ovšem vyřšit problém s vedením lánka silniční smyky sou jen na spodní tah :-) ale nevím co máš za rám

Prílohy:

scalpel-6[1].jpg
scalpel-6[1].jpg 537.79 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil kubad dňa 05.12.2008 - 23:52:21, celkovo upravené 4 krát.

Zobraziť komentár 05.12.2008 - 23:46:39
00
davide ty uz bez spat taky ;-) :-P
Zobraziť komentár 05.12.2008 - 23:47:12
00
Na presmyku problem s prevodovym pomerom nie je, ten je len na prehadzovaci vzadu, cize vpredu mozes radenie medzi SRAMom a SHITMANOm menit kedy sa Ti zachce. Co sa tyka dostelovania polohy presmyku, tak to jedine GRIPSHITom... (ziadne SHITMANO radenie (rapid, DC) a ani rapidfire SRAM doladenie pozicie presmyku neumoznuju)

P.S. Dovolil som si trochu hovienok ked uz mam v podpise toho sratcha. :lol:
Zobraziť komentár 05.12.2008 - 23:58:39
00
doteraz som si to myslel aj ja, ale zaskocili ma nasledne produkty:
http://www.bike-discount.de/shop/k420/a9543/sl-r770-flat-bar-shifter-10-fach.html specialny rapid pre cestny presmyk
a
http://www.bike-discount.de/shop/k424/a9544/fd-r770-flatbar-anloet-umwerfer-2x10.html specialny presmyk pre specialny rapid (a tu sa stracam uplne, kedze som nevedel, ze su normalne a ine cestne presmyky :roll: )

Kubad: ram neries, ten je ok (ako tvoj :P )
Zobraziť komentár 06.12.2008 - 00:10:28
00
Tak tu s vedomostami koncim (v zivote som po tom nepatral). Dufam, ze niekto bude vediet poradit.
Zobraziť komentár 06.12.2008 - 00:18:52
00
To prvé chápem - cestné kolo s rovnými riadidkami (tzv. fitness), tam cestné dual páčky by akosi nepasovali a obyčajné rapidy sú na tri šajby. Kedysi som to riešil a nakoniec bola namontovaná tripla Sora a Alivio páčky.
To druhé tiež nechápem.
Zobraziť komentár 06.12.2008 - 23:06:19
00
Tak zrejmí má ten flatbar shifter iný krok jak dual a teda aj na umwerferi je iné ramienko.
Zobraziť komentár 06.12.2008 - 23:43:15
00
Pre tuto temu je zaujimava hlavne vykpirovana cast z tohoto clanku - mensie pocty zubov pri dvojprevodnikovom MTB systeme (spominal som, ze sa to da lacno obist tym, ze pily namontujem na poziciu malej a strednej), ale ked niekomu ide o dizajn, tak toto moze byt zaujimava alternativa:

Vlastní kliky Ágilis (v latině znamená lehký, pohyblivý, rychlý) váží v délce 170 mm pouhých 541 gramů, s integrovanou středovou osou SABB a převodníky 781 gramů. Lze je použít na bike, silnici i pro triatlon nebo cyklokros. Můžete se tomu v dnešní době plné karbonu divit, ale při jejich výrobě jde Rotor cestou CNC obrábění hliníku a kompozit pro výrobu klik vůbec nevyužívá. Uložení ložisek i střed velkého průměru dávají tušit slušnou tuhost. Kliky v provedení XC2 jsou dvojpřevodníkové, čímž se výrobce drží současných trendů v závodním MTB. Díky tomu jsou kliky lehčí a díky nižšímu počtu variant se zjednodušuje i volba při řazení. Převodníky jsou jak jinak oválné Q Rings a poměr zubů na nich je 40/27, čímž se Rotor poněkud odlišuje od běžnějších 42/29 nebo 44/29.
Zobraziť komentár 31.12.2008 - 17:47:59
00
Extralite vymyslel este cosi zaujimavejsie ako 30z na 104mm. Uz zostava len cakat kedy to zacnu predavat.

Prílohy:

extralite42-28.jpg
extralite42-28.jpg 66.31 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 26.01.2009 - 10:06:57
00
blaznivi taliani
Zobraziť komentár 26.01.2009 - 12:11:19
00
Čo poviete na zostavu 3 prevodník 20-32-44z a kazeta 12-27z ?
Zobraziť komentár 25.09.2009 - 09:11:54
00
keyboard_arrow_up