VYdržia toho dosť oboje, hlavný rozdiel je v šírke ráfu. ST 19cc a SX 21cc ..teda SX je širší a nie je frézovaný medzi š*****mi. Výplet je identický, náboje sú odlišné. Teda nový Crossmax SX má štvorzápadkový orech starý bol klasický MAvicovský dvojzápadkový. Ešte je rozdiel vo výplete, zadný ST má radiálny výplet pri kazete SX má jeden krát krížený. Takže pevnejšie budú SX o niečo, no ST vydržia toho tiež slušne.
VYdržia toho dosť oboje, hlavný rozdiel je v šírke ráfu. ST 19cc a SX 21cc ..teda SX je širší a nie je frézovaný medzi š*****mi. Výplet je identický, náboje sú odlišné. Teda nový Crossmax SX má štvorzápadkový orech starý bol klasický MAvicovský dvojzápadkový. Ešte je rozdiel vo výplete, zadný ST má radiálny výplet pri kazete SX má jeden krát krížený. Takže pevnejšie budú SX o niečo, no ST vydržia toho tiež slušne.
Tak ak chceš jazdiť horský terén tak na to Ti postačia STčka a bohate, SX by som v Tvojom prípade neriešil ak nejdeš jazdiť FR. Za akú cenu máš tie ST/SX?
Tak ak chceš jazdiť horský terén tak na to Ti postačia STčka a bohate, SX by som v Tvojom prípade neriešil ak nejdeš jazdiť FR. Za akú cenu máš tie ST/SX?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Napíš na čo to chceš jazdiť, napíšem viac.
Napíš na čo to chceš jazdiť, napíšem viac.
aby to vydrzalo aj tvrdsie narazy
ST sú AM-EN kolesá
VYdržia toho dosť oboje, hlavný rozdiel je v šírke ráfu. ST 19cc a SX 21cc ..teda SX je širší a nie je frézovaný medzi š*****mi. Výplet je identický, náboje sú odlišné. Teda nový Crossmax SX má štvorzápadkový orech starý bol klasický MAvicovský dvojzápadkový. Ešte je rozdiel vo výplete, zadný ST má radiálny výplet pri kazete SX má jeden krát krížený. Takže pevnejšie budú SX o niečo, no ST vydržia toho tiež slušne.
ST sú AM-EN kolesá
VYdržia toho dosť oboje, hlavný rozdiel je v šírke ráfu. ST 19cc a SX 21cc ..teda SX je širší a nie je frézovaný medzi š*****mi. Výplet je identický, náboje sú odlišné. Teda nový Crossmax SX má štvorzápadkový orech starý bol klasický MAvicovský dvojzápadkový. Ešte je rozdiel vo výplete, zadný ST má radiálny výplet pri kazete SX má jeden krát krížený. Takže pevnejšie budú SX o niečo, no ST vydržia toho tiež slušne.
ok uz vem ake su lepsie bo cena ja taka ista
a na pevnu nedam rychloupinak ??
a kolko stoji asi ta redukcia ??
kupovat ich teraz nebudem az neskor jazdit korsky teren
jen tady nekdo nevi co vlastne chce
obe stoja 460 €