Lokalizácia
Formulár sa odosiela
lastovicky s rohmi su hnus :)

ja mam rohy na rovnych rajdach, a na chvilu som ich skusil zhodit... no pri vyjazdoch do kopca som za slaka nevedel ako sa mam chytit, tak som ich nahodil naspat :)
Zobraziť komentár 17.02.2009 - 21:42:32
00
tak už aj v DH scéne pochopili čo je lepšie :mrgreen:

Gravity DH 777

farm3.static.flickr.com
Zobraziť komentár 18.08.2009 - 13:31:13
00
polárny plážový povaľač konštatuje, že celý Bubu & Tuleň AM.EN tma Lapierre Ulievak Team stále kdesi na okrajoch lastovíc svojich bielych koní hľadá neexistujúce parožie :P predovšetkým vo výšľapoch a rýchlych dupačkách, ale aj v prípade unavených plutiev
Zobraziť komentár 18.08.2009 - 13:38:52
00
No tuleň radšej bez tých parohov.Ver mi. 8)
Zobraziť komentár 18.08.2009 - 14:15:40
00
... stále kdesi na okrajoch lastovíc ...hľadá neexistujúce parožie ... v prípade unavených plutiev

Riešenie po mojom sa volá Ergon http://www.ergon-bike.com/us/en/product/gx1-leichtbau a mám ho dlhodobo vyskúšané :wink:.
Zobraziť komentár 18.08.2009 - 14:29:23
00
tak už aj v DH scéne pochopili čo je lepšie :mrgreen:

Gravity DH 777

http://www.pinkbike.com/news/flat-bars-2009.html
Zobraziť komentár 18.08.2009 - 15:01:04
00
To Katko: ja to chapem uz dlho, len nebola na trhu nabidka odolnych rovnych riadidiel. Vsak naco zvysovat uz aj tak vysoko polozeny kokpit dh svine.

Peterg: Ergon je fajn riesenie ale u nas asi neprejde, tu da skor dost ludi na image a vzhlad.

Tulenik: Moje riesenie uz ukazem brzy :twisted:
Zobraziť komentár 18.08.2009 - 15:03:25
00
http://www.pinkbike.com/news/flat-bars-2009.html


"If I blind folded you and gave you a pair of flat bars to grip onto and then a pair of standard riser bars with the same sweep you couldn't tell the difference. If they were fitted onto two identical bikes again they would feel exactly the same, except the flat bar would of course be sat slightly lower on the bike."
Uz davno v tejto diskusii som tvrdil, ze zalezi len na uhle konca riaditok a z fyzikalneho hladiska je uplne jedno (teda pri idealnej tuhosti materialu), ako su uprostred tvarovane resp. pospajane. Citovany clanok z pinkbike to len potvrdzuje (nezavisly zdroj :wink: ) .
Zobraziť komentár 18.08.2009 - 15:20:45
00
Peterg: Ergon je fajn riesenie ale u nas asi neprejde, tu da skor dost ludi na image a vzhlad.

Aj pre nich sa cosi najde (dokonca aj v bielom pre Dijcka :) ),
http://www.ergon-bike.com/us/en/product/ga1-leichtbau-white
ale na GX1 to nema.
Zobraziť komentár 18.08.2009 - 15:22:39
00
Skus si pojazdit s lastovickymi a aj s rovnymi a uvidis co ti je lepsie.Ja mam rovne rajdy aj s rozkami a som spokojny.Rozky ocenis hlavne v kopcoch.
Zobraziť komentár 20.08.2009 - 20:31:36
00
Aj pre nich sa cosi najde (dokonca aj v bielom pre Dijcka :) ),
http://www.ergon-bike.com/us/en/product/ga1-leichtbau-white
ale na GX1 to nema.

no ale to GA1 vyzera zaujimavo, a cena je super, takze urcite vyskusam na buducu sezonu ;]
Zobraziť komentár 20.08.2009 - 20:47:04
00
Skus si pojazdit s lastovickymi a aj s rovnymi a uvidis co ti je lepsie.Ja mam rovne rajdy aj s rozkami a som spokojny.Rozky ocenis hlavne v kopcoch.
Ja som dosť dlho jazdil rovné rajdy s rohami potom pár mesiacov lastovičky s rohami a teraz už pár týždňov jazdím len lastovičky a začínam si zvykať :wink:

Prílohy:

666.jpg
666.jpg 170.74 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 20.08.2009 - 21:29:22
00
no ale to GA1 vyzera zaujimavo, a cena je super, takze urcite vyskusam na buducu sezonu ;]

No ked vravis, ze cena je super, tak to potom nema chybu.
Zobraziť komentár 20.08.2009 - 21:45:47
00
Ja pridám ešte jeden postreh, pozor z rohami (ale len tieto moderné rovné a krátke) vo vysokej tráve a v nízkych stromoch, vtedy to je o život. Doteraz som mal staré veľké, dlhé (kto ich mal väčšie tem bol väčší frajer, možno kompenzácia niečoho) a zahnuté aj do vnútra popred ruky, tieto trávu a konáre veľmi dobe odkláňali :!: Tie pidky čo mám teraz :cry: ma ešte zabijú.
Zobraziť komentár 22.08.2009 - 15:51:05
00
Mozem potvrdit, ze raz mi vysoka previsajuca burina zachytila riadidla za rohy a moznoaj ruku v rychlosti ci skor pomalosti asi 28 km/h, nasledoval pad cez riadidla v rotacii na rameno a zlomena klucna kost :( .
Zobraziť komentár 22.08.2009 - 22:44:28
00
keyboard_arrow_up