Nejde len o tvar trubiek ale o hrúbku stien, podľa tvojej teórie je potom kadžý
rám rovnaký len má trochu iný tvar. Totižto komfort u HT zabezpečuje hlavne tvar zadnej stavby. Napr. triple triangle u GT nie je tak spravený len pre okrasu. Ani prehnuté zadné vzpery na Lp nie sú na okrasu. Proste ten vyššie spomínaný Hai má o čosi lepšiu výbavu od Lp, no stráca na spracovaní rámu, je rozdiel pozvárať rám z klasických prierezov trubiek, čo kúpiš od nejakého výrobcu profilov hliníkových zliatin a rozdiel medzi upravovanými trubkami hydroformingom.
To s tou tuhosťou a komfortom je predmetom testov, na interneteé také nič zrealizovať nejde, len som poukázal kde sa dajú nájsť rozdiely medzi kvalitným a nekvalitným rámom.
Čo sa týka karbónu, videl si video s tým karbónovým Canondaleom vo zveráku a pod kladivom? Toto by Hai len ťažko vydržal. Skúšal som to na karbóne od Pellsu, prejavoval sa dosť odlišne. Na to aby si vnímal rozdiely treba asi poukázať na extrémy, no nemysli si, že je HT ako HT. Keď je
bike lacný niekde sa musí šetriť, či už si to pripustíš alebo nie.
Ako tak čítam, tiež si nič konkrétne neuviedol, len dohady, neviem či má táto debata zmysel.