Lokalizácia
Formulár sa odosiela
urcite by som rozmyslal nad novymi RS Revelation 2010. RVL Team 2010 s pevnou osou vyzera byt priamo uzasna vidla. sam rozmyslam nad tym ze by som ju vymenil za moju Fox 36 Talas RC2.

poviem ti len moje osobne skusenosti s Foxou, mal som aj 08 model aj 09 model (ten mam doteraz).
Ta vidla je proste neskutocne necitliva. mam ju nafukanu trochu menej ako by mala byt na moju vahua napriek tomu z nej neviem dostat aby "zrala" pekne aj male nerovnosti.
Zas na druhej strane Talas system je super a pri slapani ho naozaj vyuzivam viac ako dost.
Na AM a Enduro si uz ani neviem predstavit vidlu bez zmeny zdvihu.
Takze uprimne povedane Fox 36 Talas by som si ja uz nikdy nekupil...

Byt tebou zvazujem RS Revelation Team 2010 alebo Magura Wotan.

A este nieco,ziadna vzduchova vidlica nebude citlivejsia ako pruzinovy Pike co mas teraz. S tym sa proste budes musiet zmierit
Zobraziť komentár 23.10.2009 - 20:02:53
00
Ked porovnavas Pike-pruzinu a RVL-vzduch samozrejme bude chodom odlisne. Pruzina uz z principu bude linearna a vzduch progresivny. Na vzduchovej vidlici by pomohla k vacsej linearite vacsia komora (vid tlmice Float s High Volume komorou). Rozdiel v Pike-vzduch a RVL-vzduch nie je ziadny.
Vzduch ma ale jednu nespornu vyhodu (myslim tym teraz dual Air) a to v prisposobeni si vidlice k svojmu obrazu (pozivka-kompresia, konkretna vaha jazdca, negativka-citlivost na male nerovnosti)
Zobraziť komentár 23.10.2009 - 20:07:20
00
Evo: RVL Team Air U-turn 2010 s Maxle osou som mal doma. Po prvom vyjazde putovala do servisu (defektny U-turn) a momentalne cakam, kedy sa vrati. Zatial jazdim na starom dobrom Piku ;)
Zobraziť komentár 23.10.2009 - 20:12:32
00
36 Talasy sú známe vyšším odtrhom a menšou citlivosťou. Riešením na toto bude Nejaká Vana prípadne Floata 36tka (tá bude však ku koncu progresívna). Na absenciu zmeny zdvihu si bude však potom treba jeidne zvyknúť. Osobne som presedlal zo 140 na 160mm nemenného zdvihu a pri uphille no problémos. 8)

Z osobnej skúsenosti, držal som v rukách vedľa seba Thorra, Floatu 32 a Van 36. Floata a Van mali veľmi podobný odtrh a bol citeľne nižší ako u Thorr-y. Tá má zas maslový priebeh zdvihu, no v odtrhu a ctilivosti zaostáva za Foxou (nie Talas 36). Takže podobne na tom bude aj Wotan.

Ďaľšia vec čo sa mi nepáči na vidliciach ako Wotan, Rvl a podobne je riešenie tlmiča. Prosto tlmič je riešený klasicky uzavretý v pravej vnútornej nohe, proti dvíhaniu hladiny oleja je postavený kompresný tlmič (MC a pod.). Tu cítiť pri stláčaní určitu nedokonalosť pretekania oleja tryskami-labyrintmi. Nedá sa to presne popísať slovami, no po stláčaní dvoch vidlíc vedla seba sú tieto rozdiely oveľa citeľnejšie. Fox má či už u 32 alebo 36mm verzie (FIT uzavretá aj "klasická" otvorená patróna) hladký priebeh chodu tlmiča. Pre toto osobne preferujem Fox pred ostatnými.

Takže RVL je síce super vidla za dobrú cenu s kvalitným chodom no u mňa vždy bude zaostávať za takým Floatíkom 32 s 15mm osou. Vidlice poznám ja zvnútra, takže to je ďaľší dôvod na takýto názor.
Zobraziť komentár 24.10.2009 - 00:21:08
00
kludne by som na ten Pitch hodil Fox 36(Van/Float),bude to len lepsie v zjazdoch...
Zobraziť komentár 24.10.2009 - 09:22:32
00
pri tej meditacii o citlivostiach vidlic zabudate, ze pitch ma uz so 140mm pikom hlavovy uhol 67 stupnov, s 160mm vidlou to bude 66, co je na 140mm zdvih ramu celkom dost, tiez sa dvihne stred...
Zobraziť komentár 24.10.2009 - 11:48:00
00
ved vravim :)
Zobraziť komentár 24.10.2009 - 12:17:59
00
Keby tak, Float by sa dal znížiť na 140 v pohode, prípadne poriešiť 32ojku Foxu s 15mm oskou. Neverím že tam bude veľký rozdiel v tuhosti medzi RVL s 20mm oskou a Foxou s 15mm.
Zobraziť komentár 24.10.2009 - 13:02:23
00
Len ta cena 32 Talasky s FIT patronou je uz kapanek vysoka. RVL je o viac ako 1/3 lacnejsia....Tiez by som mozno isiel do Foxy, keby nebolo tej sialenej ceny v EU. A brat zase z USA, kde je mimochodom v cena v $ totozna ako v Europe v € kvoli DPH, servisu a zaruke neviem, neviem...
Zobraziť komentár 24.10.2009 - 13:09:44
00
Servisu by som sa nebál, FITko som ešte síce v rukách nemal (bude trochu zložitejšie patrónu odvzdušniť), no s doterajšími 32ojkami nebol žiaden problém. Osobne si mylsím, že náchylnosť an pokazenie alebo pretečenie ja nulová, jedine čo viem u 32ojek o jednom tesnení na piestiku čo pustilo, no pri reklamácií problém nebol. Čo sa týka semeringov, mám tretiu Foxu a žiadna mi netiekla, takže sa stačí len starať o ne a to u každej vidlice.

U RS je problémové pretekanie oleja z pod prietokových labyrintov do mazacieho oleja + sem tam pustí tesnenei pod páčkou MC/Locku.

Samozrejme financie je už iná téma, aj tak si mylsím, že sa oplatí priplatiť. Keď sa však dobre podarí dá sa zohnať aj v bazáre nejaká. Len je pravda, že tých s 15mm oskou sa moc nepredáva.
Zobraziť komentár 24.10.2009 - 13:23:46
00
Nevime o com. Ved ma piku a je s nou spokojny. Tak preco vyhdzovat peniaze za foxu ktora bude skoro to iste alebo o trosku slabsie, co typek ani nepociti. Ma to dobre a je dobre dat vidlu raz za cas ku dorazu. :ninja:
K 160- tkam len tolko ze by ten ram zniesol, ale geo by bola viac uz na zjazd. Ved sam pisal:
...do kopca pekne zamknem a zdvih dam na 95mm a na rovinke a dole kopcom beha pekne skoro v celom zdvihu...
Zobraziť komentár 24.10.2009 - 13:33:15
00
Áno s týmto súhlasím, nešítal som moc prvú stranu len som reagoval na predchadzajúce príspevky. Na tom Pitchi je tá vidlica :y: . Nevidím dôvod na výmenu, chce to možno zvyk, ak si mal predtým nejakú RST čo chodila 1/3 zdvihu tak je to jasné.

Podľa toho čo si písal si asi ani doraz nedal, takže tá vidla aj pružina je úplne ok.
Zobraziť komentár 24.10.2009 - 13:38:43
00
s tou novou vidlou to bolo skor take fantaziirovanie :D ze keby sa mi strasne chce tak by som mozno do nejakej tej fox 36-ky isiel...skor som cel vedet nazor na tieto vidlice...a ta 36 van rc2 by bola podla vas lepsim riesenim ako talas/float?
Zobraziť komentár 24.10.2009 - 13:51:21
00
36 Van RC2 sa bude správať, čo sa týka využívania zdvihu, veľmi podobne ako Pika pružinová.
36 Float RC2 bude už ku koncu progresívnejšia a doraz dať je ťažko pravdepodobné, čo u Vana až taký problém nie je.

POZOR od roku 2010 na rozdiel v tlmiči medzi 36 R a RC2 vidlicami.
>>>
Vidlice RC2 označili FIT (36tky !) a ponechali uzavretý tlmič ako tomu bolo doteraz. R ko však už nemá uzavretý tlmič bez nastavovania kompresie ako tomu bolo u vidlíc do 2009 modelov ale je tam otvorený tlmič, zaliaty tlmiacím a zároveň mazacím olejom (obdobne ako tomu bolo u 32 vidlíc doteraz)
Takže FIT vidlice majú uzavretý tlmič, kde olej je oddelený od vzduchu a bez označenia FIT sú vidlice s otvoreným tlmičom.

Uznal som za vhodné to sem hodiť. 8)
Zobraziť komentár 24.10.2009 - 13:57:59
00
Pitch na traily dolekopcove :wasntme:

Prílohy:

3556095942_500fd954e2_o.jpg
3556095942_500fd954e2_o.jpg 693.4 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 24.10.2009 - 19:26:52
00
keyboard_arrow_up