Rad by som sa spytal - ak si zakupim bicykel zn. Cube v zahranici (konkretne v Irsku) u autorizovaneho dealera tejto znacky - ako je to potom so servisom? Mozem si uplatnit narok na zarucny servis na Slovensku u autorizovaneho dealera? Dakujem za odpoved.
Spytat sa moze, ale bezplatny zarucny servis mu nevykonaju. Myslim, ze mu logicky povedia nech bezplatny zarucny servis vykona u toho, komu dal zarobit. Uz sa to tu preberalo... S platenym servisom by nemal byt ziaden problem.
Ja mam zase inu skusenost.....produkt nemenovanej znacky, kupovany v Rakusku sa pokazil. Predajca a servis dotycnej znacky na Slovensku poslal majitela s reklamaciou do pi..
nasledoval mail vyrobcovi do Japonska a o 3 dni volali zo servisu, ze nech to donesie a este boli velmi milucki. Akurat mu trosku vycitali, ze nemusel sa stazovat vyrobcovi, ze im pohrozil odnatim licencie pre SVK trh a pod. Nuz, zalezi na konkretnej firme.
Aj my sme vyrobny zavod a nase vyrobky musia opravit zmluvne servisy na celom svete....bez ohladu na to, kde boli kupovane....samozrejme, ze bezplatne (ak to splna garancne podmienky!
jednoduchá rada, zjisti si jestli má značka celoevropskou záruku, pokud jo tak to musí řešit prodejce i u v SK pokud ne tak musíš do země kdes to koupil.
Takže není nic jednoduššího než poslat dotaz přímo do CUBE
No ved prave - mam podobnu skusenost (akurat pozitivnu) s firmou Nikon - ich zaruka na produkty sa vztahuje na celu EU. Tak ma zaujimalo ako je to s bicyklami. Zo Slovkolexu som dostal zapornu odpoved, takze sa skusim spytat este priamo v Cube, ale velku nadej tomu nedavam.
Ja som kupil kocik z talianskeho shopu a autorizovany servis/dodavatel pre SK ma poslal so zarucnym servisom do ..., /potrebujem tam uvolnit a namazat jednu os, ktoru drzia dve 34 matice, no a nebudem koly tomu kupovat dva take kluce ./ Maju aj na webe napisane ze opravuju iba u nich zakupene kocare...
Podobne som pochodil aj v kaktuse, ked som potreboval dotiahnut holowtech2 lozisko.
Dalsia skusenost Olympus kupeny v USA, alebo notebook,...a ine.
Neviem ako to je a ako to podla zakona ma byt.
mailer:
akonahle sa ti nieco taketo stane, tak otvorit google, najst centralu a poslat mail. Slusny, elegantny v zrozumitelnej forme. Nie je predsa mozne aby znacke, ktora je predavana celosvetovo nejaky čurák (slovensky "akožepodnikateľ") kazil meno.
Je doba globalizacie, ludia cestuju pracuju roztruseni po svete, nadnarodne spolocnosti skupuju malych, lokalnych smejdov a ludia su v ramci koncernov, holdingov a skupin posielani sluzobne po celom svete. Ja tiez obcas musim sluzobne odcestovat a ak by som si pocas pobytu v inej krajine kupil "nieco" co tam potrebujem a o dva mesiace sa musim vratit na Slovensko ....snad ju tam nezahodim!!! Prinesiem si to domov sebou a musia mi ju (v ramci garancie) opravit!!!! To by ten smejd slovensky "akozepodnikatel" videl. By som mu tak zavaril, ze by skoncil s podnikanim!!!
Uff mailer, ale som sa rozculil. Presne takto to vypada, ked ludia drzia huby a smejdi im skacu po hlavach!!!!
Angel predstav si situáciu, že otvoríš zastúpenie zahraničnej značky na Slovensku - napr. Mercedes. Nakúpiš autá do showroom-u, pretože musíš, za takých 100 000€ a investuješ takých 200 000€ do servisu, pretože to výrobca vyžaduje. Výrobca dá na zakúpené autá 6 ročný bezplatný servis. A stane sa, že všetci si kúpia auto v Nemecku, lebo je to tam lacnejšie ako u Teba, ale na bezplatný servis budú chodiť k Tebe, veď funguje globálna garancia tak načo sa trepať do Nemecka.
A Tebe sa splnil americký sen. Si milionár. Len ten milión je nejaký červený a má divné znamienko mínus.
ked mas zastupenie nejakej zahranicnej znacky na slovensku a preberas aj globalnu zaruku tak za zarucny servis dostavas financie od vyrobcu, ak to vyrobca nema takto osetrene je skoda vobec taktuto znacku zastupovat
ten uhol pohladu je velmi zly pretoze vsetky garancne opravy su samozrejme preplacane. osobne nechapem taky postoj znaciek ako je slovensky Canon ze neopravia vec zakupenu inde. je to ich sposob pomsty za to ze nekupime ich predrazeny dovoz kde jedinu starost mali vytlacit prirucku ktoru casto ani nedaju zviazat!!! ja nevravim ze podnikat je lahke alebo take nieco ale niektori slovenski podnikavci s nimi skoda reci, potom nech sa nedivia ze nakupujeme v zahranici, niekedy staci prejst par 10tok kilometrov do ceska. je to smutne...
Je zaujímavé, že prejsť pár kilometrov a kúpiť v inej krajine je v pohode, ale servis je už pre všetkých ďaleko. Keď nič nekúpiš v slovenskom Canone a nebudeš vyžadovať ani servis, tak skončia a zavrú krám a nebudú Ťa rozčuľovať vysoké ceny.
ALE CO MA ROBIT CLOVEK, KTORY JE DVA MESIACE SLUZOBNE VONKU, TAM SI KUPI FOTOAPARAT ABY SI ZVECNIL CUDZIU KRAJINU A POTOM SA VRETI DOMOV???? MA HO TAM NECHAT???? NIE!!! DONESIE SI HO DOMOV!!!! A JE LOGICKE, ZE MU HO MUSIA OPRAVIT AJ NA SLOVENSKU!!!! TU NEJDE O SPEKULACIU, TU IDE O GLOBALIZACIU TRHU!!!
Angel otvor si obchodík s fotoaparátmi, nepredaj ani kus, lebo cez internet sa dá všetko čo máš, nakúpiť lacnejšie, bezplatne servisuj všetky foťáky kúpené v zahraničí v rámci globálnej záruky, stretni každý deň aspoň päť kreténov, ktorí sa na Teba budú sťažovať výrobcovi že máš arogantný pohľad a napíš nám potom svoje dojmy.
A už končím. Nechcem, aby si ma stiahol na dno a tam rozdupal...
Peace
Klídek. Kto kúpi v zahraničí by mal rátať s komplikovanejším vybavovaním reklamácie. Pri bicykli si môžte garančnú prehliadku zaplatiť kdekoľvek ale už sa nebude nazývať garančnou ale platenou prehliadkou. Komu je ľúto dať pár korún za servis si buď spraví všetko sám alebo je hňup. hehe
P.S. Ak vám bicykel príde z Nemecka v krabici aj tak si ho musíte sfunkčniť-ponastavovať-skontrolovať dotiahnutie šroubov a matíc. Málokto vám dodá bicykel v 100% stave.
P.S.2 Ja som si kúpil Nikon zrkadlovku a o pol roka sa objavil oznam, že moja séria môže byť vadná. Môžem si ju dať skontrolovať poprípade vymeniť v Prahe keďže tam je stredisko Nikonu. A kupoval som na Slovensku. hehe
v pripade canonu je vyhra kupit v zahranici lebo slovensky servis je ako ked date bande deti srobovaky... tie by toho pokazili este menej:) sorry musel som. v ramci globalizacie by malo byt inteligentnemu vyrobcovi jedno ci preplati opravu v ramci zaruky v japonsku alebo na slovensku, logicky mi to tak pride...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
http://slovkolex.sk
nasledoval mail vyrobcovi do Japonska a o 3 dni volali zo servisu, ze nech to donesie a este boli velmi milucki. Akurat mu trosku vycitali, ze nemusel sa stazovat vyrobcovi, ze im pohrozil odnatim licencie pre SVK trh a pod. Nuz, zalezi na konkretnej firme.
Aj my sme vyrobny zavod a nase vyrobky musia opravit zmluvne servisy na celom svete....bez ohladu na to, kde boli kupovane....samozrejme, ze bezplatne (ak to splna garancne podmienky!
Takže není nic jednoduššího než poslat dotaz přímo do CUBE
Podobne som pochodil aj v kaktuse, ked som potreboval dotiahnut holowtech2 lozisko.
Dalsia skusenost Olympus kupeny v USA, alebo notebook,...a ine.
Neviem ako to je a ako to podla zakona ma byt.
akonahle sa ti nieco taketo stane, tak otvorit google, najst centralu a poslat mail. Slusny, elegantny v zrozumitelnej forme. Nie je predsa mozne aby znacke, ktora je predavana celosvetovo nejaky čurák (slovensky "akožepodnikateľ") kazil meno.
Je doba globalizacie, ludia cestuju pracuju roztruseni po svete, nadnarodne spolocnosti skupuju malych, lokalnych smejdov a ludia su v ramci koncernov, holdingov a skupin posielani sluzobne po celom svete. Ja tiez obcas musim sluzobne odcestovat a ak by som si pocas pobytu v inej krajine kupil "nieco" co tam potrebujem a o dva mesiace sa musim vratit na Slovensko ....snad ju tam nezahodim!!! Prinesiem si to domov sebou a musia mi ju (v ramci garancie) opravit!!!! To by ten smejd slovensky "akozepodnikatel" videl. By som mu tak zavaril, ze by skoncil s podnikanim!!!
Uff mailer, ale som sa rozculil. Presne takto to vypada, ked ludia drzia huby a smejdi im skacu po hlavach!!!!
A Tebe sa splnil americký sen. Si milionár. Len ten milión je nejaký červený a má divné znamienko mínus.
nie si ty nahodou podnikatel?
A už končím. Nechcem, aby si ma stiahol na dno a tam rozdupal...
Peace
P.S. Ak vám bicykel príde z Nemecka v krabici aj tak si ho musíte sfunkčniť-ponastavovať-skontrolovať dotiahnutie šroubov a matíc. Málokto vám dodá bicykel v 100% stave.
P.S.2 Ja som si kúpil Nikon zrkadlovku a o pol roka sa objavil oznam, že moja séria môže byť vadná. Môžem si ju dať skontrolovať poprípade vymeniť v Prahe keďže tam je stredisko Nikonu. A kupoval som na Slovensku. hehe