Podla mojich skusenosti to je celkom rozdiel- LX su velmi slabe. Mozno to bola chyba kusu, ale co viem, tak skoro kazdy co ich ma sa na nich stazuje a chce si ich zbavit. Z tychto dvoch by som vzal juicy 5.
S LX byl jsem nebyl tak kategoricky. Do vceriska jsem jich prave vozil, a zdalo se mi, ze slabe (a k tomu vsichni ti clanky s foru...). Tak jsem sel do jednoho obchoda vyzkousat Juicy. Mali jeden demo-bike, nejaky enduro, na 203 kotouce, Juicy 5. Ten
brzdil jeste horsi nez moje LX!
Potom jsem byl v Kaktuse, a mali taky dva demo bike, jeden se 160mm Juicy 5, druhy byl zase enduro s 203mm. Tak tu 160-ku jsem nedokazal postavit na predne kolo ani dvuma prstami. 203-ka byla stejna, jako predchazi zkusenost.
Tak jsem byl cely zmateny... mel jsem zalusk na Formula, Avid alebo XT. Do Plzne za Formula jsem nedostal, Bartonicek mal inventuru

V Bikestore byla ponuka komplet J7 v zlave, ale nemali skladem prednu
brzdu (Avid potom po zkouskah jsem vyradil uplne). Tak jsem v Kaktusu zeptal na XT. A trefa - uz mali pripraveny nekolik kompletov, s packami, hadickami, odvzdusneny, a dali me dokonce zlavu, ked zaberem prednu + zadnu. Vzal jsem k tomu jeste dva 160mm kotouce od XTR (libil se me design, a chtel jsem zustat na prednem kole se 160mm), a stalo me to dohromady ~8800sk (packa Deore 535, trmen XT, hadicka BH-63 od Saint).
Vcera jsem poprve zkusil Brdy, do kopce, s kopce. A ke konci uz kombinace "XT + kotouc XTR" brzdila nadherne

Dokazal jsem kontrolovat brzdnu silu jednim prstom. A tipujem, ze kdyz zajezdim ho jeste vic, bude brzdit lepe. Kdyz ne - mam jeste moznost menit desticky
K cemu jsem to vsetko napsal... nelze verit na slovo kazdemu, kdo povida ze LX nebrzdi. Obcas to
brzdi mnohem lepsi, nez treba Avid. Jde nejspis o konkretni kus, o servismana ktory to odvzdusnoval, atp.