uplnou nahodou som narazil na stranku http://www.kolokram.sk ked som nechtiac zadal koncovku sk namiesto cz - tak zeby uz aj na Slovensku sme sa dockali priaznivejsich cien pre nas bikerov? ako pozeram, nieco urcite nakupim ale asi az po novom roku kedze do Vianoc by mi to uz tazko prislo
po prvej svojej prvej objednavke v tomto eshope musim skonstatovat, ze nie som nadseny.
objednavka trvala skoro mesiac, co ale predajcovi nezazlievam, nakolko ho chapem, ze musel cakat na jedne brzdove paky od dodavatela, ale zase vecsina tovaru neprisla ta, ktoru som objednal(ine gripy, ine podlozky, ine brzdove paky) a vsetko to prislo pozabalovane v sackoch.
To je normálka, zásielky zo suncycle sú také dospelácke kindervajíčka . Nikdy nevieš čo tam nájdeš. Treba vydržať po piatej objednávke tomu prídeš na chuť.
srebalat a prisli Ti kvalitativne/cenovo horsie veci nez si si objednal? Lebo zatial sa tu nikto nestazoval ze dostal drahsiu/kvalitnejsiu vec za cenu tej lacnejsej co povodne objednal - väcsina sa tomu tesi...
no neprisli ani cenovo horsie, ani cenovo zvyhodnene tie vymeny, proste ina farba(brzdove paky strieborne namiesto ciernych), iny typ od toho vyrobcu(gripy WCS TG Ergo namiesto obycajnych WCS TG) a ina "velkost" (distancne podlozky 4x5mm namiesto 2x10mm)..
ANO, uznavam chybu ze som to zle pobalil, ale riesit sa to da najskor medzi nami ( predajca-odberatel ) ako to hned riesit napr tu na fore. vzdy ked som chybu urobil, uznal som si ju a snazil sa ju co najskor napravit.
ale ked uz sa to tu riesi, tak :
- brzdove paky bohuzial chodia posledny polrok od dodavatela takej farby aku som poslal , nemam vsak problem vymenit za iny model ktory bude farebne sediet...pravdu povediac som si tu farbu ani neuvedomil
- 10mm podlozky su dlhodobo nedostupne aj na sklade u dodavatela, vobec ma teda nenapadlo ze moze byt problem ked namiesto 2x10mm, poslem 4x5mm ...ale priznavam, moja chyba ze som sa dopredu neopytal
- gripy Ergo namiesto klasickych beriem samozrejme ako svoju chybu
btw, to ze to prislo v sackoch bolo kvoli tomu aby sa to zmestilo do "listovej zasielky" a bolo to cim skor u odberatela. samozrejme mozem to posielat v originalnych baleniach co uz ale podla vsetkeho pojde ako balik a nasa posta to bude rozvazat mozno aj o dalsich 5dni navyse
ku kindervajickam sa vyjadrovat nebudem, pretoze na 98% to je tak ako pise jezus, ale ked sa to ludom tak nepaci, tak to veru treba asi zmenit a posielat presne tovar ktory si clovek objedna, aj ked na to bude cakat napr o 4dni dlhsie. je predsa urazajuce, dostat napr namiesto objednanej a zaplatenej retaze Deore, retaz LX atd...samozrejme stane sa aj take co sa stalo teraz ze sa tovar po mojej chybe zamenil co mi je vzdy luto a za co sa ospravedlnujem
Chcem sa zastat matta,ja len zasa zopakujem na jeho adresu mal som zopar zmien pri objednavke ale v moj prospech.Ja mozem vyjadrit len spokojnost,dostal som komponenty vyzsiej rady za cenu nizsiej.Doporucujem len zvysit komunikaciu navzajom a bude to ok
Srebalat len taka otazka. Maily ti nechodia ? Pretoze mne vzdy pride ze napr. toto nemame mozeme poslat toto ale si pockam az to bude skladom ? Komunikacia so suncycle je OK. A kto si potrpi na krabicky tak nech kupuje v kamenaku, tam su slusne spoplatnene Takze Matt prosim krabicky mi neposielaj, bordelu mam doma aj bez nich dost
RISO : myslis ze mi miesto 2 litrov oleja do vidlice pridu 4 ?
Presne, je to len o komunikácii. A mnohí zabúdate na jednu vec čo je vycapená na úvodnej stránke: Suncycle.sk je internetový obchod, takže všetok ponúkaný tovar nedržíme skladom - snažíme sa však dodávať tovar za minimálne ceny, minimálne náklady a v čo najkratšom čase.
To že občas nepríde tovar ako má byť? Aj matt je len človek a mýliť sa je ľudské, nemyslíte? Aj pri objednávaní zo zahraničia sa môže občas stať, že príde niečo iné ako malo prísť. Len vtedy to je so zámenou trocha obtiažnejšie ak vôbec nejaká zámena bude..
Chyba sa moze vyskytnut u kazdeho predajcu. Ja mam s Matusovym obchodom a pristupom len dobre skusenosti. Vcera mi urobil radost predcasnym Jeziskom. A zhodou okolnosti ma velmi potesil tym, ze objednana vidlica mala prist s ciernou korunkou (chcel som bielu, ale nebola) a nakoniec mi len tak mimochodom oznamil, ze pride biela
Obratom mi dosiel mail s ospravedlnenim a navrh na vymenu gripov za spravne a striebornych pak FR5 za cierne SD7, takze som milo prekvapeny a o serioznosti tohto predajcu nepochybujem, kedze je ochota vzniknuty problem riesit a hlavne k spokojnosti zakaznika, aj voci dalsim problemom predajcu.
Komunikacia je OK, az na taketo mensie problemy, mozno by sa im dalo predist, keby sa predajca predom spytal ci mozu byt niektore veci trocha ine, nakolko momentalne presne tie nema(aj ked rozumiem, ze kazdy sme len clovek a nejake tie chybicky sa stavaju).
My tu Matúša poznáme...
Srebalat od neho objednal predpokladám prvý krát a po otvorení obálky bol rozčarovaný, čo by som asi po prvom nákupe bol aj ja. Takže sa na to treba pozrieť aj z druhej stránky. A kedže mu došiel tovar designovo iný než objednal tak prepokladám že komunikácia neprebehla.
Ale ako tak čítam všetko sa nakoniec vyrieši k spokojnosti
Teraz už len držať palce Matúšovi aby stránka "fachčila" ako má a keď bude vidieť aj stav na sklade bude to super...
Ako tak čítam je veľký predpoklad, že keď si objednám Shimano XTR E-typ prešmyk príde mi o jednu triedu vyšší model od Shimana. hehe Teším, teším. hehe hehe
vyššia nižšia trieda.. keď staviam bike na XTčku tak XTR je síce fajn ale bude tam úplne odveci..
ak objednám čierne komponenty a dostanem strieborné tiež je to odveci, lebo neladia farebne.. napr červené sedlo na modrom biku je tiež odveci.. prevodník 24 miesto 22 tiež nepoteší.. matný predstavec miesto lesklého na biku s lesklými komponentami mi v čom ladí?
jasné že sa to dá vyriešiť posielaním tam a späť, ale zabijem tým ďalší týždeň, to už radšej nech to stopne predajca a pošle o 3 dni neskôr, ušetrí zákazníkovi starosti.. alebo neodoslať skôr ako nedostanem od zákazníka súhlas s odoslaním podobného/rovnocenného komponentu..
Craobs...popisal uplne odveci, ale nevadi
ak sa stane nedajboze take ako pises, je to samozrejme moja chyba ktoru si dokazem priznat, zamrzi aj mna a snazim sa ju co najskor vybavit
zamena bez opytania sa zakaznika pre mna znamena napr : retaz LX namiesto Deore, predstavec Easton EA90 namiesto EA70 ( samozrejme pri zachovani rovnakej farby a dlzky ) atd atd atd...a nie take ako tu pises
a ak by uz niekomu nedajboze vadilo ze dostane napr namiesto kazety XT, kazetu XTR tak sa hlboko ospravedlnujem ...ale ked viem aky je rozdiel v cene, tak take sa nestane
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
objednavka trvala skoro mesiac, co ale predajcovi nezazlievam, nakolko ho chapem, ze musel cakat na jedne brzdove paky od dodavatela, ale zase vecsina tovaru neprisla ta, ktoru som objednal(ine gripy, ine podlozky, ine brzdove paky) a vsetko to prislo pozabalovane v sackoch.
ale ked uz sa to tu riesi, tak :
- brzdove paky bohuzial chodia posledny polrok od dodavatela takej farby aku som poslal , nemam vsak problem vymenit za iny model ktory bude farebne sediet...pravdu povediac som si tu farbu ani neuvedomil
- 10mm podlozky su dlhodobo nedostupne aj na sklade u dodavatela, vobec ma teda nenapadlo ze moze byt problem ked namiesto 2x10mm, poslem 4x5mm ...ale priznavam, moja chyba ze som sa dopredu neopytal
- gripy Ergo namiesto klasickych beriem samozrejme ako svoju chybu
btw, to ze to prislo v sackoch bolo kvoli tomu aby sa to zmestilo do "listovej zasielky" a bolo to cim skor u odberatela. samozrejme mozem to posielat v originalnych baleniach co uz ale podla vsetkeho pojde ako balik a nasa posta to bude rozvazat mozno aj o dalsich 5dni navyse
ku kindervajickam sa vyjadrovat nebudem, pretoze na 98% to je tak ako pise jezus, ale ked sa to ludom tak nepaci, tak to veru treba asi zmenit a posielat presne tovar ktory si clovek objedna, aj ked na to bude cakat napr o 4dni dlhsie. je predsa urazajuce, dostat napr namiesto objednanej a zaplatenej retaze Deore, retaz LX atd...samozrejme stane sa aj take co sa stalo teraz ze sa tovar po mojej chybe zamenil co mi je vzdy luto a za co sa ospravedlnujem
RISO : myslis ze mi miesto 2 litrov oleja do vidlice pridu 4 ?
To že občas nepríde tovar ako má byť? Aj matt je len človek a mýliť sa je ľudské, nemyslíte? Aj pri objednávaní zo zahraničia sa môže občas stať, že príde niečo iné ako malo prísť. Len vtedy to je so zámenou trocha obtiažnejšie ak vôbec nejaká zámena bude..
Komunikacia je OK, az na taketo mensie problemy, mozno by sa im dalo predist, keby sa predajca predom spytal ci mozu byt niektore veci trocha ine, nakolko momentalne presne tie nema(aj ked rozumiem, ze kazdy sme len clovek a nejake tie chybicky sa stavaju).
Srebalat od neho objednal predpokladám prvý krát a po otvorení obálky bol rozčarovaný, čo by som asi po prvom nákupe bol aj ja. Takže sa na to treba pozrieť aj z druhej stránky. A kedže mu došiel tovar designovo iný než objednal tak prepokladám že komunikácia neprebehla.
Ale ako tak čítam všetko sa nakoniec vyrieši k spokojnosti
Teraz už len držať palce Matúšovi aby stránka "fachčila" ako má a keď bude vidieť aj stav na sklade bude to super...
Ty mudrlant, mne neprislo viac retazi, ale kvalitnejsie
XTR XX nie, to ***** inou značkou a konkurenciou Shimana. hehe
Ale na gravírovaní sa isto dohodneme.
ak objednám čierne komponenty a dostanem strieborné tiež je to odveci, lebo neladia farebne.. napr červené sedlo na modrom biku je tiež odveci.. prevodník 24 miesto 22 tiež nepoteší.. matný predstavec miesto lesklého na biku s lesklými komponentami mi v čom ladí?
jasné že sa to dá vyriešiť posielaním tam a späť, ale zabijem tým ďalší týždeň, to už radšej nech to stopne predajca a pošle o 3 dni neskôr, ušetrí zákazníkovi starosti.. alebo neodoslať skôr ako nedostanem od zákazníka súhlas s odoslaním podobného/rovnocenného komponentu..
ak sa stane nedajboze take ako pises, je to samozrejme moja chyba ktoru si dokazem priznat, zamrzi aj mna a snazim sa ju co najskor vybavit
zamena bez opytania sa zakaznika pre mna znamena napr : retaz LX namiesto Deore, predstavec Easton EA90 namiesto EA70 ( samozrejme pri zachovani rovnakej farby a dlzky ) atd atd atd...a nie take ako tu pises
a ak by uz niekomu nedajboze vadilo ze dostane napr namiesto kazety XT, kazetu XTR tak sa hlboko ospravedlnujem