uplnou nahodou som narazil na stranku http://www.kolokram.sk ked som nechtiac zadal koncovku sk namiesto cz - tak zeby uz aj na Slovensku sme sa dockali priaznivejsich cien pre nas bikerov? ako pozeram, nieco urcite nakupim ale asi az po novom roku kedze do Vianoc by mi to uz tazko prislo
heh ja sa musim pochvalit objednal som si dve veci (stahovak na kazetu a gripy) to bolo 17.5 potom prislo par mailov ze sa to vybavuje tak niekde zaciatkom juna som s nimi volal ze sa to odosle a odvtedy nic , ani telefon neberu tak neviem
celkom dlha doba bo sak boli prec ako som cital na stranke
EDIT: tak som si spravil novu objednavku a v poznamke som im pripomenul tu staru ale som sa sekol s datumom a miesto 17.5 som dal 15.7 ale tak hadam si to tu matt precita a ked aj nie tak im hadam dojde ze niesom z buducnosti
EDIT2: tak som z mailu ohladom novej objednavky zistil, ze balik zrejme zneskodnili ludia z posty. nejaky zakerny postar mal zrejme zly den
inak ako to vlastne je ked posta strati balik? v pripade ze nebol poisteny?
Tak, dnes mám osobnú skúsenosť s obchodom aj ja V neďelu naobed objednané, večer pomailované (dal som zlý spôsob platby, tak sa to vyriešilo), v pondelok odoslané a dnes som si bol preto na pošte.. Všetko úplne bez problémov, až na tú poštu, ktorá ma naštvala tým že mi len hodili papierik. Matt : inde už neobjednávam
prislo takmer vsetko (az na nejake mazadlo objednane kvoli sume pre dosiahnutie hranice nulovej platby za postovne).
Napriek tomu prisiel balik za nizsiu sumu ako 130 eur bez fakturovanej uhrady za postovne, co je pekne gesto.
Spokojnost
tak ako pri minulej objednavke, aj v dnesnej zasielke prisla vecsina veci ina ako bola objedana, pricom mi bolo prislubene, ze pokial nebude nieco skladom alebo bude skladom podobne objednanemu tak daju vopred vediet(a poslu az po dohode), co sa bohuzial ale nestalo (opäť)
obchod fajn, ceny taktiez viac nez dobre, pristup dobry, dodanie vcelku aj rychle, ale ta komunikacia so zakaznikom pri zmene objednaneho tovaru a pod. tu opakovane chyba.. predislo by sa tym zbytocne pripadnym komplikaciam.. tot len moje odporucanie na com by sa dalo este zapracovat zo strany zakaznika..
edit// ako vzdy je zaujem riesit vzniknuty problem k spokojnosti zakaznika(co kvitujem).. len ci by nebolo radsej lepsie tomu predist(k este vecsej spokojnosti zakaznika a hlavne sa vyhnut vzniknutym situaciam.. chapem ale ze je sezona a tusim mali prednedavnom dovolenku a v zhone sa robia potom taketo chyby).. diki matt za tovar a zaujem riesit problemy promptne
tak to ja som asi uz jaky smoliar
ako som vyssie pisal o mojej objednavke tak som spravil tu reobjednavku a aj ta stale nieje doma
a to som sa spoliehal na kuriersku sluzbu ze to bude ok
ale bohuzial ani telefon ani mail jaksi nefunguju tak ja uz neviem
ale citam ze od zajtra maju aj inventuru tak to si asi zas pockam dalsi mesiac
ztakze to uz bude potom 3 mesiace na objednavku u mna
mail funguje tak ako ma, na vsetky maily osobne odpovedam v case max 12-24hod od dorucenia, niekedy aj obratom, ale zase nemozem pri tom sediet cely den.
co sa tyka telefonu, tu priznavam ze vsetko neklape ako ma, ale prosim skuste pochopit ze sa snazime vybavovat objednavky, chystat to, balit atd...momentalne sme tu na to traja, ale priznam sa, ze keby mam vybavit kazdy telefonat pocas dna, tak nic ine neurobim, iba telefonujem. jednoducho poprosim ak sa da pouzivat radsej mailovu komunikaciu
Ja som vcera spravil objednavku, vsetky veci na sklade a potom som si precital upozornenie ze objednavky sa budu riesit az o tyzden kvoli udrzbe systemu. Tesil som sa ze pondelok nahodim novy SLX prehadzovac ale tak tyzden uz vydrzim. Hlavne aby to doslo.
ja som s kamarátom včera objednal kolesa RM5 , kazetku, retaze ...s doterajšími objednávkami som doteraz spokojný čo sa týka prístupu, emailom som sa dozvedel vsetko čo som potreboval - sice som predtým skušal volat no bez nádeje asi majú toho fakt veľa
no isté je že už teraz sa teším ako fulcrumy zablatím a a ešte si aj na kazete prilepším o 150g
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
celkom dlha doba
EDIT: tak som si spravil novu objednavku a v poznamke som im pripomenul tu staru ale som sa sekol s datumom a miesto 17.5 som dal 15.7
EDIT2: tak som z mailu ohladom novej objednavky zistil, ze balik zrejme zneskodnili ludia z posty. nejaky zakerny postar mal zrejme zly den
inak ako to vlastne je ked posta strati balik? v pripade ze nebol poisteny?
Napriek tomu prisiel balik za nizsiu sumu ako 130 eur bez fakturovanej uhrady za postovne, co je pekne gesto.
Spokojnost
obchod fajn, ceny taktiez viac nez dobre, pristup dobry, dodanie vcelku aj rychle, ale ta komunikacia so zakaznikom pri zmene objednaneho tovaru a pod. tu opakovane chyba.. predislo by sa tym zbytocne pripadnym komplikaciam..
edit// ako vzdy je zaujem riesit vzniknuty problem k spokojnosti zakaznika(co kvitujem).. len ci by nebolo radsej lepsie tomu predist(k este vecsej spokojnosti zakaznika a hlavne sa vyhnut vzniknutym situaciam.. chapem ale ze je sezona a tusim mali prednedavnom dovolenku a v zhone sa robia potom taketo chyby).. diki matt za tovar a zaujem riesit problemy promptne
To ako ti poslali nieco ine ako si ty chcel?Tomu teda nechapem,objednam si jednu vec a pride mi ina??
ako som vyssie pisal o mojej objednavke tak som spravil tu reobjednavku a aj ta stale nieje doma
a to som sa spoliehal na kuriersku sluzbu ze to bude ok
ale bohuzial ani telefon ani mail jaksi nefunguju tak ja uz neviem
ale citam ze od zajtra maju aj inventuru tak to si asi zas pockam dalsi mesiac
ztakze to uz bude potom 3 mesiace na objednavku u mna
co sa tyka telefonu, tu priznavam ze vsetko neklape ako ma, ale prosim skuste pochopit ze sa snazime vybavovat objednavky, chystat to, balit atd...momentalne sme tu na to traja, ale priznam sa, ze keby mam vybavit kazdy telefonat pocas dna, tak nic ine neurobim, iba telefonujem. jednoducho poprosim ak sa da pouzivat radsej mailovu komunikaciu
moc diky matt
no isté je že už teraz sa teším ako fulcrumy zablatím a a ešte si aj na kazete prilepším o 150g
prave som vecer menil, dodane od matusa