Potvrdenie objednavky s cenou v € a variabilny symbol (čislo objednavky ) ti poslu oni. Platbu uhradis na slovensky ucet a po jej identifikacii ti tovar odoslu. Funguje to bez problemu.
Nedá mi to, ale musím sem hodiť moju negatívnu skúsenosť s týmto e-shopom a zároveň tak ventilovať svoj hnev. Ide o spôsob balenia. Už keď som na pošte vyzdvihol balík, tak sa mi krabica zdala dosť malá na objem objednaných vecí a začal som šípiť, že veľa tlmiaceho materiálu tam asi nebude. A ani nebol. Teda vlastne iba navrchu bol pohužvaný kalendár a pod ním - nahádzané na seba všetko spolu, naspodu na sebe kotúče bez sáčkov, na nich brzdy a pár iných kovoých drobností. Síce v sáčku, ale zadný strmeň je dosť poškriabaný (ako na potvoru práve z vonkajšej strany). Takisto čierne alu unášače XT kotúčov majú strieborné škrabance. To ich debilov nenapadlo že sa s tým pošty neserú? To v tej diere kde sídlia nezoženú bublinkovú fóliu čo majú v každom Tescu? To keď majú nízke ceny tak asi šetria úplne na všetkom. Keby aspoň ten kalendár dali po jednom liste-tovar-list-tovar... tak by zrejme nič nebolo poškriabané. No proste ten čo to balil asi nemyslel. Aspoň kazetu zabalili do návodov inak si nechcem predstaviť akú paseku by narobila.
Som im aj napísal rozhorčený mail, ale zahrali sa na mŕtveho chrobáka, žiadna odpoveď. Keď už nič iné tak aspoň mohli napísať pardon, mrzí nás to, ale ani to.
Tak mám teraz nenahodené akože "nové" komponenty, ktoré ani neboli použité a už sú dosraté. To človeka fakt vytočí. Môžu si byť istý, že u nich už viac nenakúpim, aj keby mali bohvieaké super zľavy. Za tú neistotu, že v akom stave to dorazí, mi to nestojí.
Ved mas pravo vsetko vratit do x-dni, tak im to posli a vrat a kup niekde inde
Chcel som ale keď som si zrátal koľko stojí doprava do Čiech + musel by som zas zaplatiť rozdiel v kurze nákup/predaj, tak ma to prešlo (najlacnejšie cez Slov. poštu, o kuriéroch ani nehovoriac). A navyše by to ani nemuseli uznať, príp. prevziať. Bolo by naivné si myslieť, že by mi ešte preplatili aj náklady, nakoľko sa vôbec na môj mail neozvali. Mohli by napr. argumentovať, že balík si mám skontrolovať na pošte a v prípade poškodenia neprevziať - vina na strane pošty. Proste by mali milión alibi a mohli by ma poslať do kelu a ja by som nič nezmohol. A ešte by ma to stálo ďalšie peniaze. Hold riziko - niečo za niečo. Dobré ceny verzus riziko nakupovania z netu a ešte k tomu zahraničie (ja som na to doplatil).
Už je to pasé, budem si musieť s nevôľou zvyknúť na ďalšie estetické chybičky na mojom biku
Kupkolo je vseobecne zname ich sposobom balenia .. vzdy to tak posielali, popripade zabalene v novinach. Nehovoriac o prejave a sposobe odpisovania na maily, ak sa teda clovek vobec docka odpovede.
Nechcem vediet ako by dopadla zasielka, ak by som si objednal 3 kazety a jeden ram
ahojte. kupoval niekto nieco v tomto shope v poslednej dobe? som si urobil skusobnu objednavku (bez potvrdenia) a ako tak pozeram jediny sposob platby je dobierka. je to tam dost nejasne. postovne treba zaplatit prevodom a dobierku na poste alebo ako?
Objednavku zo Slovenska treba vzdy platit prevodom dopredu.Po objednavke Ti poslu emailom cislo uctu a sumu. Tovar odoslu az potom, co dostanu peniaze.
Ja som mal v ich poslednom balíku kicnutý čokoládový termix či čo to bolo. Cestným plášťom a dušiam to neuškodilo. Ale čumel som ako puk. Nechcelo sa im to ani utrieť. To je jediný problém s ich obchodom. Inak všetko za posledné roky ok.
Alebo bola škatuľa použitá dva krát Prvý nejakou mliekárňou. A škatuľu si vzali z obchodu. Tam majú škatúľ a obalového matroša kopec. No a potom ho použije kupkolo druhý krát a termix nečistili. "recyklácia"
tak som objednal... a zaplatil. uz je to dva dni co mi prisiel mail ze pripraveno k expedici.
podla vasich skusenosti ako to dlho to trva od zaplatenia kym to poslu? by som to chcel este pred vianocami...
Naposledy ked som nieco bral tak sa status objednavky menil kazdy den. Cize utorok potvrdene (z mojej strany uhradene v ten den), streda uhradene, stvrtok odoslane. Dalej zalezalo na poste. Mozes sledovat zasielku, poslu ti cislo balika. Niekedy poslu mail o den neskor ako to hodia na postu.
Tu je moja skúsenosť s týmto obchodom. Objednal som veci , obratom som poslal peniaze a o dva už bola moja objednávka pripravená k expedícií. Je tomu už týždeň čo je v stave "pripravená k expedícií". Neviem kde je problém ale už tyzden to mať pripravené a neodoslať to , tak to mi príde zvláštne. Uvidíme kedy pošlú, ked vôbec. Moje predošlé skúsenosti boli dobre no teraz má sklamali pretože som to potreboval rychlo a takto to u nich stojí ( vsetky veci boli skladom ).
to elfsix: skús tam zavolať, mne sa to tiež raz stalo, keď to bolo vysvietené dva dni ako "pripravené k expedícií" tak som tam zavolal a ako keby sa zobudili do dvoch dní som to mal doma. Bral som od nich už pár vec (cca. 5 objednávok) a stalo sa mi to iba raz, inak spokojnosť.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Som im aj napísal rozhorčený mail, ale zahrali sa na mŕtveho chrobáka, žiadna odpoveď. Keď už nič iné tak aspoň mohli napísať pardon, mrzí nás to, ale ani to.
Tak mám teraz nenahodené akože "nové" komponenty, ktoré ani neboli použité a už sú dosraté. To človeka fakt vytočí. Môžu si byť istý, že u nich už viac nenakúpim, aj keby mali bohvieaké super zľavy. Za tú neistotu, že v akom stave to dorazí, mi to nestojí.
*****
Chcel som ale keď som si zrátal koľko stojí doprava do Čiech + musel by som zas zaplatiť rozdiel v kurze nákup/predaj, tak ma to prešlo (najlacnejšie cez Slov. poštu, o kuriéroch ani nehovoriac). A navyše by to ani nemuseli uznať, príp. prevziať. Bolo by naivné si myslieť, že by mi ešte preplatili aj náklady, nakoľko sa vôbec na môj mail neozvali. Mohli by napr. argumentovať, že balík si mám skontrolovať na pošte a v prípade poškodenia neprevziať - vina na strane pošty. Proste by mali milión alibi a mohli by ma poslať do kelu a ja by som nič nezmohol. A ešte by ma to stálo ďalšie peniaze. Hold riziko - niečo za niečo. Dobré ceny verzus riziko nakupovania z netu a ešte k tomu zahraničie (ja som na to doplatil).
Už je to pasé, budem si musieť s nevôľou zvyknúť na ďalšie estetické chybičky na mojom biku
Nechcem vediet ako by dopadla zasielka, ak by som si objednal 3 kazety a jeden ram
??? tak to je uz sila...ako sa moze dostat do zasielky termix, mozno rodina firma - tovar davaju balit detom
podla vasich skusenosti ako to dlho to trva od zaplatenia kym to poslu? by som to chcel este pred vianocami...