Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tak pozeram, ze sme viaceri prepadli 29-tkam ;) Ja som skusal aj Stumpjumper FSR 29, ale celkovo sa mi zda, ze Stumpjumper 29/26 smeruje skor ku AM ako ku XC, takze EPIC si myslim je dobra volba pre XC -ako vo svojom profile uvadzas preferovany styl ;)
Zobraziť komentár 19.08.2011 - 13:28:29
00
Specialized dnes updatol svoju web stranku a su tam uz modely 2012, vid. http://www.specialized.com/sk/cs/bc/home.jsp
Zobraziť komentár 01.09.2011 - 22:33:15
00
co fox prestal vyrabat DHX ked su status aj demo osadene VANkami?
Zobraziť komentár 02.09.2011 - 10:19:35
00
Specialized dnes updatol svoju web stranku a su tam uz modely 2012, vid. http://www.specialized.com/sk/cs/bc/home.jsp


este ze som kupil ten svoj HT stumpjumper 29 ram tento rok za cenu 450 E aj s thomsonom. Teraz pribudla akurat konicka hlava a stred PF 30 (co som tiez rad, ze mam radsej klasicky stred na HT2) a cena sla na 800 E :o Inak zliatina ramu aj geo ostali rovnake...
Zobraziť komentár 02.09.2011 - 11:17:41
00
Rozhodol som sa investovat do fulla. Doteraz som sa vozil na Treku 8000, ale pri zjazdoch citim, ze by som uvital zadne odpruzenie. Paci sa mi spesl s-works stumpjumper fsr. myslite, ze ma zmysel cakat na model 2012, alebo to oproti modelu 2011 nebude az taka zmena? dik za odpovede
Zobraziť komentár 04.09.2011 - 12:16:46
00
Ak mas/pripadne dostanes na 2011 nejaku dobru zlavu tak to bude urcite dobra kupa. Ono zase nejake dramaticke rozdiely v tych bikoch nie su...
Zobraziť komentár 04.09.2011 - 12:35:08
00
OK, dik
Zobraziť komentár 04.09.2011 - 12:40:06
00
neviem ako je na tom SJ ale u epicu je najväčší rozdiel vo váhe a to až o cca pol kila!
Zobraziť komentár 04.09.2011 - 12:43:38
00
neviem ako je na tom SJ ale u epicu je najväčší rozdiel vo váhe a to až o cca pol kila!

ale ak si SJ 2011 kupim uz teraz, budem na nom jazdit (vela-vela jazdit) a kym prijde do ponuky SJ 2012, tak z jazdca dam mozno dole aj 5-6 kg, a tam uz ta hmotnostna matematika neplati :P
Zobraziť komentár 04.09.2011 - 13:22:27
00
samozrejme zartujem, skusim si zistit tie hmotnosti
Zobraziť komentár 04.09.2011 - 13:23:17
00
rozdiel je 550g! a 2012 má polohovatelnú sedlovku command post, tlmič je cashima s autosagom, zadné koleso má x-12 pevnú os
takže už je len na tebe čo sa ti oplatí počkať :)
Zobraziť komentár 04.09.2011 - 13:36:19
00
obavam sa, ze zvitazi nedockavost (kludne citaj zbrklost)

tu polohovatelnu sedlovku predpokladam nebude ziaden problem dokupit (myslim ze aj ten ram 2011 ma nevyuzite uchytky na hornej trubke, kde sa bude dat viest lanko, ale to len z pohladu na foto)

autosag treba? raz nastavim a kym sa mi nezmeni hmotnost (pls necitovat moj vyssi prispevok) tak plati nastavenie. ci chapem to zle?
Zobraziť komentár 04.09.2011 - 13:45:29
00
prakticky je to tak ako hovoríš, je to na tebe
Zobraziť komentár 04.09.2011 - 13:56:21
00
autosag sa hodi tak akurat na testovacky kde sa stale meni tlak podla vahy jazdca...inak raz nastavim podla seba a je klud a zbytocne tam ten ventil bude (akurat dalsia vec co sa moze posrat)
Zobraziť komentár 05.09.2011 - 18:06:47
00
Kashima vyzera dobre ale zase to urcite take dramaticke nebude (myslim funkcia)...ako vravim, ak je dobra cena na 2011 tak by som bral ten a usetrene peniaze odlozil na neskorsi upgrade
Zobraziť komentár 05.09.2011 - 18:08:45
00
keyboard_arrow_up