Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ja mam tie Schwalbe SV20 (65g), kedze som raz tusim v Cyklomagu videl test kde boli v prvej 3-jke, najlepsi pomer vaha/zivotnost. Zatial bezproblemov. Tusim vtedy v tom teste pisali, ze latexove su sice o nieco lahsie ale pravdepodobnost defektu je ovela vyssia.
Zobraziť komentár 09.11.2012 - 07:55:50
00
k 25tkam som pouzival Schwalbe SV20, ale odkedy jazdim na 23kach, skusil som obycajne Michelin A1 Butyl za 4e (nie Ultralight) a zostal pri nich.
Zobraziť komentár 09.11.2012 - 09:37:31
00
No aj ja si myslím tiež, že latex je náchylnejší na defekty oproti Butylu. A ešte vraj treba dofukovať často, kvôli tomu, že neudrží tlak dlho lebo prepúšťa vzduch. Aby ste vedeli, nechcem ísť do extrému, čo najľahšie napr. Continental Supersonic duša... Pri tomto musí byť životnosť nižšia podľa mňa. Fyzika ťažko oklamať...
Zobraziť komentár 09.11.2012 - 11:30:28
00
zdravim, chcem sa opytat odbornikov - stava sa to iba mne, ze ked dam preventivne tmel do plastovky, zalepi mi to po par vyjazdoch ventil a ked chcem dofukat tak musim brat male klieste? existuje nejaka finta, alebo jednoducho tym tlakom sa tmel tlaci aj cez ventil ?rovnako ked som dostal defekt a pri vyjazde - natlacil oranzovy tmel tufo podla navodu, zalepil som akurat ventil a malou pumpu som si ani neskrtol... no aspon som si overil, ze ako tu raz joko pisal, da sa na sfuknutej plastovke dojst aj 20 km, raf sa však urcite nepotesil... dost ma to znechucuje, inak vsak tie elit ride 23 fajn jazdenie...
Zobraziť komentár 20.11.2012 - 10:50:24
00
ked sa ti zalepi tak ze cez ventil nemozes vobec pretlacit vzduch tak normalne ten ventil vysrobuj vycisti to niakou palickou malou a to co si vysroboval tiez zbav lepidla a hlavne to gumove tesnenie potom uz len dat naspat a mozes kludne pohodlne fukat
Zobraziť komentár 20.11.2012 - 17:46:45
00
Keď si nevieš rady, prečítaj si návod - radil už starý pán Murphy.

Ak dávaš tmel preventívne, tak vyskrutkuj ventil - TUFO ku každému tmelu prikladá taký malý kúsok umelej hmoty, tak ten sa používa na vyskrutkovanie ventila. Dáš tmel, vezmeš hygienickú paličku s vatou na konci, vyčistíš tú časť ventilu, ktorú nevyskrutkuješ a naskrutkuješ ventil naspäť. Nafúkaš. Prvý týždeň - dva dávaš pozor, keď odstavuješ na dlhšiu dobu bicykel, aby ventilok nebol pri zemi, ale na opačnej strane kolesa, čiže hore. Dlhšou dobou myslím napríklad noc a viac, nie zastavenie na križovatke. Po dvoch-troch dňoch od aplikácie povolíš ventilok, skúsiš trochu vzduchu odfúknuť - ak ide, tak len trochu dofúkneš, ak nejde, musíš ventilok vyskrutkovať (opatrne, aby ti nevystrelil), vyčistiť ako píše contador, naskrutkovať, nafúkať.

Ak musíš v prípade núdze tmel aplikovať cez povolený ventil, tak pri najbližšej príležitosti ho musíš vyčistiť.
Zobraziť komentár 20.11.2012 - 20:20:34
00
ok dik za rady, hygienicka palicka a idem na to... on ten navod som cital len pri tom extrem tmele - preventivne som tufo tmel vtedy nemal - dal som tam ten zeleny maglajz od slime (navod velmi vseobecny), ktory inak na mikrodefekty fungoval dobre - obcas som po vyjazde nasiel zelene fliacky... ten vacsi defekt som dostal po roku a pol a asi uz proste tmel stratil ucinost - kazdopadne ta "oprava" na ceste s tym oranzovym tmelom bola tortura - tlacim ho dnu - vytiahnem a on tecie cez ventil von, proste shit, ktory ma trocha nalomil k navratu k plastom - na preteky vsak jednoznacne plastovky - tam ked to nejakou nahodou rachne tak to proste zabalim a necham sa odviest...
Zobraziť komentár 20.11.2012 - 21:38:30
00
ono staci ked fukas na pozicii 8 h lebo vtedy tmel ztecie aj z ventila a nezaserie ho ked uvolnis tlak jeho otvorenim , uz som tak jedny vnutornosti ventilu zahodil kym som prisiel ako nato (a pritom to bolo cely cas v navode ) cesi pisu naozaj podrobne navody na pouzitie ...(poznaji sve lidi ) :D
Zobraziť komentár 20.11.2012 - 22:08:57
00
cital som to, ale koleso som mal asi v tych nervoch len na 7 hod, mozno aj 6.30... :D
Zobraziť komentár 21.11.2012 - 06:50:15
00
Zdravím,
neidem zakladať novú tému hodím to sem :).
Neštudoval som to tu celé, tak by som sa chcel spýtať-- čo odporúčate na naše cesty (Považie) jazdiť?
Ročne plánujem spraviť pre radosť tak cca >6tis km, sem tam amatérske preteky.
Štýl jazdy- silovejší, slabšia technika, a nikdy so mňa nebude anilen registrovaný no rád som keď kolesá svištia:)..
Cena- pomer/výkon -- maximálne 40€/kus
Náročnosť servisu --- hmm rád sa naučím nové veci ak sa to oplatí :).
Doteraz som jazdil plášťovky Tufo C S33, dovtedy plášť Michelin Speedium 2 a prechod som dosť cítil.
Díky za odpovede
Zobraziť komentár 03.12.2012 - 22:06:17
00
Myslim si ze Continentalmi Grand Prix 4000 nic nepokazis.

Hehe, ja som skusal predvcerom na zladovatelom snehu ako to pojde s mojimi Continental Grand Prix 4-Season 25 mm a islo to ako som predpokladal :-) Odbocoval som v jednej neposypanej ulicke bezpecnou rychlostou asi 15km/h, stale viac som to skusal naklopit az mi zrazu podsmyklo predne koleso a uz som letel... do kelu, ked poriadne nasnezi (nastastie u nas len par dni v roku) tak si budem musiet davat poriadne bacha na ceste do prace.
Zaver je teda taky, ze sa voalju 4-season, su odolne, stavane na dlhu zivotnost, mokre cesty a nizke teploty, ale skorej len do troch rocnych obdobi ;-)
Zobraziť komentár 04.12.2012 - 09:36:44
00
Používate niekto duše FOSS? Aké sú? To čo je v reklame je pravda?

youtube.com/watch?v=-29bEDFT9Xo&t=


A co tak ten tlak? Ja dávam 7,5atm to udrzi?
Zobraziť komentár 26.01.2013 - 13:30:33
00
Pouzivam Continental GP 4000 S. Predna my vydrzala 14000 km a zadnu menim po 6000 km t.j. jednu za sezonu. Jeden kus je na ceste od Matta ku mne.
Zobraziť komentár 26.01.2013 - 14:28:11
00
lakko na koľko ich fúkaš ?
conti 4000s budem jazdit 1x je na nich udaj max 8,5 bar
doteraz som jazdil vittoria zaffiro pro kde je max 10 bar
Zobraziť komentár 26.01.2013 - 15:26:18
00
GP 4000S fukam vzadu na 120 a v prednu na 110 PSI t.j. 8,2 a 7,6 bar.
Zobraziť komentár 26.01.2013 - 16:39:53
00
keyboard_arrow_up