Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Najdes, ale nechem menit ram po polroku :D, ze mi praskol peniaze viem vyuzit aj efektivnejsie. Do ramu budem investovat cca za 2 roky ale uz asi na Full-ko od Specialized (maju vyspelu technologiu hidroforming) alebo od Cube.
Zobraziť komentár 21.01.2013 - 20:45:34
00
co je pre teba investicia, iny minie za sezonu na reťaziach. a neviem čo také pokrokové je na tych technologiach. Pokial nemas ram z titanu, tak za to co si stravil nad navrhom toho zlepsovaku, jeho realizaciou, materialom, robotou, si mohol kupit nejaky jazdeny ram na kotuce v dobrom stave. Ved ceny idu od 50 do 100 v pohode a to v dnesnej dobe nie je naozaj ziadny velky peniaz..
Zobraziť komentár 21.01.2013 - 20:49:59
00
Nechajte sa ho s tym hrat, je to buduci inzinier :D
Zobraziť komentár 22.01.2013 - 02:58:45
00
ja som tento problem vyriesil tak, ze som si vyskladal novy bike na rame co podporuje kotucove brzdy kedze sa obcas neoplati spekulovat, pouzitych, pomerne lacnych ramov na predaj tu najdes kopec :)


No, je rozdiel spekulovat a snazit sa nieco vytvorit a prekonat prekazku :) Nebud tak konzumny :P

Pokial nemas ram z titanu, tak za to co si stravil nad navrhom toho zlepsovaku, jeho realizaciou, materialom, robotou, si mohol kupit nejaky jazdeny ram na kotuce v dobrom stave.


:tmi: :tmi: :tmi:

edit: prave o to ide, tym, ze mas motivaciu sa nieco naucit a v praxi vyrobit je dusevny trening , ktory je treba viac nez len ten fyzicky :) .. len doplnujem, aby bol jasny smajlik :)


Naposledy upravil lto dňa 22.01.2013 - 11:11:31, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 22.01.2013 - 06:38:06
00
Presne tak Ito, ja hladam sposob ako prekazku vyriesit rozumnym sposobom, nie ju obyst kupou noveho ramu. Tento ram co mam je dymenzovany na vyssie vahy (ja som nizsia vahova kategoria), cize vydrzi aj extremy, preto si ho chcem nechat pokial bude sluzit.

Millfox, mas pravdu, na tomto medzikuse sa odrazili moje poznatky na TUKE, a vyuzivam ich v plnej miere.
Zobraziť komentár 22.01.2013 - 10:35:46
00
...asi na Full-ko od Specialized (maju vyspelu technologiu hidroforming) alebo od Cube.


:tmi:
Zobraziť komentár 22.01.2013 - 10:36:28
00
Raver pokrok, skúsenosti a profesionalitu tých najlepších značiek nezastavíš. hehe
Zobraziť komentár 22.01.2013 - 13:19:25
00
Pripomina mi to vyrok jednoho cloveka, ktory povedal na margo jednej znacky: Aj tak je znacka XYZ najlepsia - oni su uz dalej, oni uz duralove ramy nezvaraju, ale ich z jedneho kusu vytvaruju hydroformingom v horucom oleji... :D
Zobraziť komentár 22.01.2013 - 14:06:36
00
Chcel si napísať hidroformingom, nie? :-)
Zobraziť komentár 22.01.2013 - 14:31:40
00
no ja, neviem ako sa to pise, som o tom len pocul a mozno ako jediny z tohto fora aj videl na vlastne tykadla ;-)
Zobraziť komentár 22.01.2013 - 14:43:13
00
NO neviem ako ty Raver, ale ja som nenapisal ze preferujem jedniu znacku a vsetky su zle... ja som zatial len skonstatoval ze co ma zaujalo, a co som sa docital. Ale tento topic nieje o hadani sa ale o konstruktivnych otazkach a odpovediach, cize nehadzaj sem smajlikov a vseliake hluposti.... ale vyjadri sa konstruktivne a hlavne k teme TOPICU diky... A samozrejme rad si precitam hodnotnu odpoved s ODOVODNENIM.
Zobraziť komentár 22.01.2013 - 16:15:33
00
mirek890 ja som reagoval na tvoj prispeveok ohladom tvojho buduceho celoodpruzeneho ramu, ked si sa rozhodol na zaklade technologie "hidroformingu". Dost prekvapive rozhodnutie, hlavne u studenta, ktory bude koncit studium na Technickej univerzite KE.

Ale inak s tvojim projektom adaptera na diskovu brzdu ti drzim palce.
Zobraziť komentár 22.01.2013 - 16:25:40
00
Hmm, tak teraz si mi dal chrobaka do mysle, asi si viac precitam o tom hydroformingu a pozriem alternativne riesenia.
Zobraziť komentár 22.01.2013 - 16:41:55
00
Tak a mam hotovo, sice trosku inak mi vyrobili ten medzikus, ale vedel som si ho prisposobyt. Medzikus je nakoniec Odliatok z nerezu (mala vaha radovo gramy) a ziadne zvaranie materialu ale jeden celistvy kus. Nasledne bol ofrezovany a nadobudol konecnu podobu. Kedze som sa trosku sekol v dierach, tak originalny adapter som musel o 3mm zbrusit aby sadol strmen presne na kotuc ako odporuca vyrobca. Tretiu stabilizacnu dieru na ram som zatial este nevrtal, vyskusam ako sa to bude chovat v terene, a nasldne ju tam neskor dorobim. Sruby som pouzil zatial M5 s tvrdostou 8-8, lebo ine nemali v zeleziarstve :D ale zhanam tvrdsie skrutky urcite. Medzikus sadol presne na ram, cize nevznikli ziadne vole ani medzery na kolysanie alebo vybrovanie brzdy.
Prikladam foto nizsie:
Príloha:
DSCN2736.JPG
DSCN2736.JPG 243.34 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Príloha:
DSCN2737.JPG
DSCN2737.JPG 286.14 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Príloha:
DSCN2738.JPG
DSCN2738.JPG 308.69 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Príloha:
DSCN2744.JPG
DSCN2744.JPG 390.43 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil mirek890 dňa 03.02.2013 - 12:48:51, celkovo upravené 2 krát.

Zobraziť komentár 03.02.2013 - 12:10:46
00
tá páska na ráme je dobrá :)
Zobraziť komentár 03.02.2013 - 12:28:57
00
keyboard_arrow_up