Lokalizácia
Formulár sa odosiela
No hmotnost a zataz ktoru vydrzi.
Zobraziť komentár 31.03.2013 - 22:09:55
00
potrebnu zataz vydrzi aj ocelovy... inak tie konce su urcite kovove aj na tych origos, pretoze su tam krize ktore asi tazko mozu byt carbonove, to iste tie priruby, ale to je tak aj na bikoch.
Zobraziť komentár 31.03.2013 - 22:25:55
00
podla mna karbon vymysleli kapitalisti len preto aby na vas viac zarobili :)
Zobraziť komentár 31.03.2013 - 22:27:31
00
urcite je to tak, pretoze za komancov sa tu toho az tolko zas nevymyslelo :-)
Zobraziť komentár 31.03.2013 - 22:29:34
00
ta ale balsaja ruska technika funguje doteraz :D
Zobraziť komentár 31.03.2013 - 22:50:54
00
Sumar:
Uhlikove vlakna vydrzia 3,5x vacsiu torznu zataz ako ocel.
Ale kym ocel sa len skruti, uhlik za zlomi.
V praxi to znamena, ze pri oceli uberies zataz a pokracujes dalej, kym pri uhliku si skoncil...
Test torznej zataze: http://www.youtube.com/watch?v=hjErH4_1fks

Je to zavadzajuce, pretoze, ze zlomena hokejka mihal.lasko nebola sposobena torznou zatazou....hehehe ani zlomene padlo, alebo sip. ;)
Zobraziť komentár 31.03.2013 - 22:55:48
00
Hmmmm videl som dokument ako vyrabali uhlikove hnacie hriadele do Veyronu alebo takeho cohosi, ta htiadel vydrzala 3x viac ako hlinikova pri polovicnej vahe. Nj hento je asi plast s karbonovou foliou :D :D :D


hej aj ja som to videl, teda ja čo som videl bolo to MB SLS AMG a v krute samozrejme mal hriadeľ väčšiu pevnosť ako niaka zliatina, robili tam test este aj porovnavali nato čo to má preniest aké sily tak :bow: :bow:
Zobraziť komentár 31.03.2013 - 23:22:44
00
Na Taiwane asi len navrstvili bezhlavo karbon a hotovo.
Asi nerozmyslali nad roznymi hrubkami vrstiev, viacerimi druhmi karbonovej tkaniny alebo aramidom ako zaklad.
Zobraziť komentár 01.04.2013 - 08:40:36
00
Tipoval by som to na Cinu, dnes je to moda, ked je nieco karbon musi to byt super. Tot minule pozeram na nete nejaky bajkovy komponent a ze karbonova ocel, hi-faj ultra super. Chvilu som rozmyslal wo-co-go :D

ps: taiwanske firmy su vo svete co sa tyka karbonu no.1
Zobraziť komentár 01.04.2013 - 09:35:04
00
Uhlíkové vlákna majú dostatočnú pevnosť v ťahu, ale v ostatných typoch namáhania ako je krut a ohyb sú nepoužiteľné, preto sa musia vrsviť tak, aby boli voči sebe otočene o uhol, ktorý sa dá vypočítať na základe hookovho zákona (a ďalšími), tak aby daný dielec vyrobený z uhlíkových vlákien vydržal aj namáhanie v krute a ohybe, resp. pri kombinácii daných namáhaní, toť jednoduché vysvetlenie, prečo sa môže krehké uhlíkové vlákno použiť na zložité súčiastky namáhané rôznymi druhmi napätí.
Zobraziť komentár 01.04.2013 - 11:14:33
00
Su, ved robia asi pre vsetky velke znacky - s ich know-how. Ale skor si myslim, ze no. 1 je a bude Europa, karbon ramy v malych seriach.
Tu karbonovu ocel som videl aj ja :) Nie je to nahodou ocel s primesou uhliku? Zda sa mi, ze ten sa dava do ocele normalne.
Zobraziť komentár 01.04.2013 - 11:17:57
00
carbon steel = uhlíková ocel, je to štandardná konštrukčná oceľ.
Zobraziť komentár 01.04.2013 - 11:22:30
00
Tak potom to bol asi fakt "high end utra super" komponent :D
Zobraziť komentár 01.04.2013 - 11:34:18
00
CHRIS: karbonova ocel s primesou uhliku :D :D fajin sa to cita
Zobraziť komentár 01.04.2013 - 11:40:48
00
Nic take som nenapisal. Ci myslis cinskych sudruhov :D
Zobraziť komentár 01.04.2013 - 13:10:24
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up