Lokalizácia
Formulár sa odosiela
A teraz co?
Keby si napisal o ake obchody sa jedna, mozno by to niekomu pomohlo. Takto je to len vykrik do tmy.
Zobraziť komentár 07.02.2014 - 13:40:28
00
len toľko, ze cykloobchody sa majú čo učiť oproti obchodom ktorí ponúkajú iný sortiment.
Zobraziť komentár 07.02.2014 - 14:01:40
00
ja nemam tu skusenost
obchody ktore ponukaju "iny" sortiment je dost siroky pojem
zufalo nic nehovoriaci prispevok
Zobraziť komentár 07.02.2014 - 15:09:08
00
Ja si osobne myslim ze kvatita specializovanych kamennych cykloobchodov je u nas na velmi dobrej urovni. Co sa tyka komunikacie eshopov, tak si myslim ze je ovela lepsia ako tych ceskych alebo nemeckych. Len samozrejme netreba cakat kazdy den maíl co sa deje s objednavkou. Problem by som videl az vtedy keby mi na moju otazku neodpovedaju.
Zobraziť komentár 07.02.2014 - 18:22:36
00
ja len chcem na druhý deň informáciu kedy a ci vôbec bude tovar ktorý som si objednal... a ked sa nedá zohnať, aby mi to oznámili..a nie aby som sa ja stale vypytoval...
Zobraziť komentár 07.02.2014 - 18:52:28
00
Hladas problemy tam kde nie su. Proste toto ti podla mna na druhy, treti den neoznami nikto pretoze este stale moze zistovat dostupnost alebo cakat na informaciu od dodavatela. Napriklad ja ked som sa pytal na stav objednavky v sk eshope, odpoved som mal v ten den, ked som sa pytal v nemeckom bike-discount tak mi najskor prislo potvrdenie o prijati mailu a odpoved prisla az o dva dni.
Zobraziť komentár 07.02.2014 - 20:33:18
00
ked ma niekto na stránke dodanie 2 až 5 dni tak očakávam, ze sa ozve na 5 deň, ze to nevie zohnať a nie ze zavolám ja a povie mi, ze to bude až za cca dva týždne..
Zobraziť komentár 07.02.2014 - 20:57:43
00
www.cykloprofi.sk
Zobraziť komentár 07.02.2014 - 21:06:42
00
Na margo odpovedi z eshopov .... Tak napriklad suncycle ... Asi sa mi este nestalo ze by som odpoved nedoatal do hodiny , ci napisem rano, naobed alebo o pol noci. Matus je najlepsi obchodnik smerom ku zakaznikovi akeho poznam, vzdy iba maximalna spokojnost. Takze komunikacia nemusi byt vzdy o niekolko dni, da sa to aj hned, ake to je uz na obchodnikovi
Zobraziť komentár 07.02.2014 - 23:02:08
02
pani,tak tomuto eshopu sa vyhnite na 100 000 honov,tak primitivny majitel ze dovidenia....curak ani nevie ako pracuje email :D

http://www.mastersports.sk/
Zobraziť komentár 10.02.2014 - 23:42:00
00
Ja mam Kubicasportom celkom dobré skúsenosti, Odpovede do 2h.. Komunikácia na odbornej urovni...ústretové jednanie
Zobraziť komentár 11.02.2014 - 07:13:00
00
pani,tak tomuto eshopu sa vyhnite na 100 000 honov,tak primitivny majitel ze dovidenia....curak ani nevie ako pracuje email :D

http://www.mastersports.sk/

Neviem čo ti viviedli ale mne ani česka strana neodpovedala ani po opakovanej otazke na druhy deň.
Zobraziť komentár 23.02.2014 - 19:45:52
00
sorry preklep ,,vyviedli"
Zobraziť komentár 23.02.2014 - 19:48:59
00
www.bikeride.sk
Zobraziť komentár 23.02.2014 - 20:19:53
00
fofo050 tych 20 euro mi stalo vyfonovat tomu *****,ze naco mu je email,ked nevie ako funguje a tie *****,ze vsetky veci ma na sklade moze rozpravat drbnutemu a nie mne......
Zobraziť komentár 25.02.2014 - 20:53:30
00
cron
keyboard_arrow_up