Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Smart Sam je na také jazdenie ideálny. Moja manželka jazdí jeho predchodcu (black shark). Po 15.000 km 2 krát defekt a ešte dlho podržia
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 10:29:30
01
smart sam jazdim 1,6" minulu sezonu asi 5-6tis km a 4-5x defekt. ale vzdy v nom bolo sklo a raz zelezna spona.
idealny univerzal da sa pojazdit aj v lese a nie je pribrzdeny na asfalte. len regulujem tlak podla potreby.
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 15:12:58
01
Krátka skúsenosť s Smart Sam 2,1 (Performance). Pocitovo rýchle, vyzerajú že dlho vydržia, neskúšal som ich na mokru, ale aj za sucha boli situácie, kde boli neisté. Najmä predné koleso pri pomalých, technickejších zjazdoch a prudších brzdeniach, zadné fajn. Váha je vyššia,takže na defekty by nemali byť náchylné. Dozadu podľa mňa super, dopredu len na opatrnejšie jazdenie.
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 19:23:56
00
Zdravím. Mám crossový bike Torpado s ráfikmi 622x21 ale jazdím prevažne terén a moje tenké 700x38c plášte ma ohromne "múčnia". Chcel by som sa spýtať, či na tento ráf viem dať 29' plášte, či to je rovnaká veľkosť a do akej šírky sa pomestia? Napr. či by som na ten ráf navliekol Schwalbe Smart Sam 29x2.10 alebo 29x1.75? Díky moc.
Zobraziť komentár 10.03.2014 - 18:10:56
00
ja jazdim na starej Liberte Smat Samma s rozmerom 38-622 a drzalo to fajn, poptripade ak chces este viac stuplov, trakcie aj v blate tak potom jednoznacne CX PRO 30-622
Zobraziť komentár 10.03.2014 - 19:17:04
01
Tiez sa pridavam k spokojnym so smart sam-om 29x2,25 za sucha na spevnenych cestach , asfaltkach, suchy les su uplne paradne. V blate maju problem, nechce sa im a zabaraju sa
Zobraziť komentár 10.03.2014 - 19:27:28
00
u Sama je v strede behúňa ten takmer neprerušovaný kárový vzor - čo spôsobuje, že sú na tvrdom podklade (asfalt) tiché, ale na mäkkom/klzkom podklade sa šmýkajú viac ako klasické "štupľovky" (aspoň kým nezaberú tie bočné štuple)...
Zobraziť komentár 10.03.2014 - 19:30:36
00
Jazdim trochu tvrdsie, zvycajne jazdim asfalt-les-asfalt a ked vojdem do lesa s tvrdymi plastmi zvycajne zabudnem sfuknut a akonahle nabalia blato tak uz to je v prdeli a tazko sa jazdi.
Zobraziť komentár 10.03.2014 - 19:37:11
00
Čo myslíte, bol by veľký hazard nasadiť na 622 x 21 ráf, 29' x 2.10 plášť? Nevyznám sa v tomto vôbec o:)
Zobraziť komentár 10.03.2014 - 20:58:27
00
to maš štandartný rozmer 28 a 29noveho rafiku :) plášť tam dáš v pohode len či vlezie do rámu a vidlice.. treba si zmerať či mač v najširšom mieste ramu na urovni plašťa dostatok miesta aspon 60mm a od rafiku po vrch obluku na ráme tiež ak dáš plašť 2,0 čo je cca 50mm na širkua výšku treba aspon 7-10mm rezervu od ramu.. čo mam aobavu že nebude :)
napríklad opačne do 26koveho rámu vlezu 29 kolesa, ale jedine s uzkym 28 plaštom o šírke do 35mm a nízkym dezenom
Zobraziť komentár 10.03.2014 - 21:34:18
00
Pekne, ďakujem!
Zobraziť komentár 10.03.2014 - 21:50:53
00
Prišli mi tieto Hutchinsony http://www.bicycles.sk/shop/plaste/hutchinson/plaste-26/plast-hutchinson-cobra-air-26x2-26-kevlar/5118/ a po nasadení sú oba krivé, je to normálne u karbonovej pätky? V živote som nemal karbonovú. Nasadzoval som ich ako všetky, postupne fúkal a dokola stláčal aby sadli.
Zobraziť komentár 14.03.2014 - 19:43:25
00
Chcel si napísať kevlarovú, nie uhlíkovú. ;-) Niekedy sú plášte čaptavé. Je to vada. Ale pokiaľ sa netrhajú (nepraská oslabená kostra) a nieje to veľmi výrazné a nehádže to pri jazde...
Zobraziť komentár 14.03.2014 - 21:48:12
00
Mna najprv tiez zaujali ale na BF fore boli dake popraskane.
Zobraziť komentár 14.03.2014 - 21:51:04
00
hej kevlarovú som mysleu :D No nič, tak ešte postláčam a uvidíme.
Zobraziť komentár 15.03.2014 - 15:35:33
00
keyboard_arrow_up