Jezus mal tam byt RAF a serinkat sa s lepenim dusi na cestaku a po 20km mi to zacne sfukavat dakujem neprosim..zatial este mam na to aby som si kupil zopar nahradnych dusi za 5 evri. a ked si moderator preco nedas radu, ale kritizujes nejake pismenko a robis si posmech z mojho prispevku...
Tomu sa povie " konštruktívna kritika". Bolo načase...
serinkat sa s lepenim dusi na cestaku a po 20km mi to zacne sfukavat dakujem neprosim..zatial este mam na to aby som si kupil zopar nahradnych dusi za 5 evri
A co tak si zobrat na vyjazd nahradnu dusu a poskodenu opravovat doma, nie na vyjazde? A ak neviete lepit duse, tak s tym vam urcite neporadim. Potom zostava uz len platit za nove po kazdom defekte...
Nechce sa mi verit ze ti napriklad z 10tich defektov ktore zalepis drzi tlak vsetkych 10 zalepenych. Ak hej tak jasne nie je o com, ale ja sa na to proste spoliehat nechcem. Minuly rok som dostal za celu sezonu jeden defekt, takze ja osobne radsej dusu vymenim ako zalepim.
Ja som nikdy nechápal prečo si všetci myslia, že moderátori sú nejakí nadľudia alebo čo. A hlavne prečo by mali ísť nejakým príkladom, dávať rady a podobne. To máte nejaké pomýlené
oné, a na cestu nejestvujú bezdušové riešenia okrem galusiek? lebo mi príde hlúpe dávať tam duše a stále sa báť preseknutia a zas pri natlakovaní to zas hocčo ľahko prepichne
Ide o to že tam je strašne malý objem. Stačí aj najmenší defekt a v sekunde ideš po prázdnom. Stačí aj ťuknúť po ventilku a máš o 2 bary menej. Je to veľmi diskutabilné, aj keď by to možno fungovalo a dalo sa s tým jazdiť, bál by som sa že mi to niekde dole kopcom zrazu rupne a vyzuje. Na horskom si niekedy pri bezdušiach s tmelom ani len nevšimeš že si nejaký defekt vôbec dostal. Ale tu ide ten tlak strašne rýchlo dole, pochybujem že by sa to vôbec stíhalo lepiť.
Hacker, ja som sa akurat dobre pobavil na tom, ako sa da trafit M namiesto F. Urcite to nebolo o tom, ze Ta chcem zosmiesnit. Aj Ty by si sa na tom mozno pobavil, keby si nebol taky vztahovacny. Je pravda, ze si obcas rad rypnem, ale to nemienim menit. Kto to berie osobne, moze si ma pridat do ignore listu.
P.S. Mas na cestnom plasti jeden defekt za rok a mna sa pytas, ci mi drzi na cestnej dusi 10 zaplat z 10? Odpoved je jednoducha - neviem, este na ziadnej z dusi nemam 10 zaplat. Ale pre kazdy pripad - pouzivam klasiku (smirgel, vulkanizacny roztok, kvalitna zaplata primeraneho rozmeru) a nie samolepky. Samolepku som skusil raz z nudze, vydrzala asi 2-3 mesiace a zacala pustat.
P.P.S. Ramon, ja viem, ze Ta ta Tvoja slovencina skrie, ale toto je velmi lacne...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Tomu sa povie " konštruktívna kritika". Bolo načase...
A co tak si zobrat na vyjazd nahradnu dusu a poskodenu opravovat doma, nie na vyjazde? A ak neviete lepit duse, tak s tym vam urcite neporadim. Potom zostava uz len platit za nove po kazdom defekte...
Ide o to že tam je strašne malý objem. Stačí aj najmenší defekt a v sekunde ideš po prázdnom. Stačí aj ťuknúť po ventilku a máš o 2 bary menej. Je to veľmi diskutabilné, aj keď by to možno fungovalo a dalo sa s tým jazdiť, bál by som sa že mi to niekde dole kopcom zrazu rupne a vyzuje. Na horskom si niekedy pri bezdušiach s tmelom ani len nevšimeš že si nejaký defekt vôbec dostal. Ale tu ide ten tlak strašne rýchlo dole, pochybujem že by sa to vôbec stíhalo lepiť.
P.S. Mas na cestnom plasti jeden defekt za rok a mna sa pytas, ci mi drzi na cestnej dusi 10 zaplat z 10? Odpoved je jednoducha - neviem, este na ziadnej z dusi nemam 10 zaplat.
P.P.S. Ramon, ja viem, ze Ta ta Tvoja slovencina skrie, ale toto je velmi lacne...
A ak nechces dostavat defekty kup si kvalitne plastne napr http://www.suncycle.sk/sk/produkt/plast-continental-grand-prix-4000-s/270 Ja osobne mam Continental Ultra Sport a za cca 2000km som defekt este nedostal a to chodim kadekde
presne rovnako aj ja
dnes som to videl, od strany 123 do 177 je tam obrovskym pismom popisanych 54 stran
kolko stromov na to padlo