Ak by robili problémy, tak opäť stačí napísať svoj príbeh niekde kde to bude vidieť kopec ľudí a zrazu sa všetko bude dať a bude to vyriešené ku spokojnosti zákazníka. Už len to čakanie je samo o sebe poriadne dlhé a hodné sťažnosti.
bal by som sa to v tom pripade ak nema aj on nejaky papier ze mu tu reklamaciu uznavaju .aj ked toto je skor chyba predajcu ako ctm lebo ten mu mal vratit peniaze a potom si ich pytat od ctm
Nemáš čo riešiť... Ako Ti odporúčajú aj iní choď do predajne , žiadaj love za nevybavenú reklamáciu a postraš ich SOI-kou, médiami... No , ale po pravde si mohol dať tvoj problém sem aj skôr, poradili by sme Ti skôr a to , že si si samodomo zváral predmet reklamácie bola podľa mňa chyba... A radšej by som v Tvojom prípade bral peniaze ako CTM...
SOI skuma postup a ten dodrzany nebol, kedze do 30 dni ta reklamacia nebola vybavena. to ze si to dal gulfast zvarit kamaratovi davno po 30 dnovej lehote SOI-ku nebude zaujimat. ak by to bolo dajme tomu 6 tyzdnov celkovo a CTM resp. predajca by mu to vymenil alebo vratili peniaze tak ok, v ramci nejakej dobrej vole zakaznika by som tie 2 tyzdne nejako prekusol...ale 4 mesiace, to je proste hodne hodne cez. siel by som na predajnu a slusne im povedal, ze maju 3 dni na doriesenie inac dam podnet na SOI. ak je predajca rozumny tak to za 3 dni doriesi, ak nie tak bohuzial. robim na predajni uz 8 rokov, tak s tym mam skusenosti habadej nepredavame sice bajky, ale ten zakon plati vsade rovnako a my automaticky vraciame peniaze po 30 dnoch ak to servis alebo dodavatel nestihne vybavit a potom si my peniaze narokujeme od nich. lebo pokuta od SOI sa za taketo nieco pohybuje okolo 500 eur a viac. zalezi od velkosti firmy a tu by hodne urobili aj tie 4 mesiace
chalani,zvarane to bolo až potom ako bola uznana reklamacia od ctm,samozrejme papier od reklamacie mam...potiahnem to este do konca tyzdna a ked sa nič nevybavi,tak zanesiem bike na predajnu,lebo nervy na to nemam...a budem pytat vratenie penazi,dalsie ctm nejak nechcem.ako čerešnička,bike mi vracali a povedali ze mi to sice uznali,ale ževraj som ten bike nejazdil štylom,na ktory bol určeny
Trochu s tým robím, takže ti doporučujem argumentovať zákonom o ochrane spotrebiteľa. Paragraf 18 odstavec 4 hovorí, že vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenie reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty si zákazník mňže zvoliť buď vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy), alebo výmenu vadného výrobku za nový výrobok.
Toto ale predpokladá, že máš doklad o reklamovaní tovaru. Toto ti je povinný predajca (alebo určená organizácia) vydať pri prijatí reklamácie. Takže dúfam, že takýto doklad máš v ruke. SOI si na to v prípade nedodržania posvieti. Otázka je, čo vieš odargumentovať a čo nie.
Dneska som hladal zdroj pukania a našiel som zadreté obe ložiská na zadnej stavbe pod stredovým zložením.
Myslíte, že mi to uznajú ako reklamáciu? Bajk má najazdené max 2,5 tis km.
neuznaju to je spotrebák.... ak do nich vnikne voda idu hned dopreč... skus ich vyčistiť techničákom a natlaciť do nich vazeliny do plna.. ešte poslužia
No, ložiska sa mi nepodarilo vylisovať, tak som tam len natlačil vazelínu. Len na konci sezóny to už bude určite potrebovať výmenu.
Chcem sa spýtať, dá sa to zvládnuť aj doma s použitím závitovej tyče a násad z gola sady? Alebo to je čisto práca na servis?
Dá, aj keď som nepoužil závitovú tyč. Použil som nadstavce a zverák. Išlo to úplne bez problémov, len treba dávať trochu pozor nech ich do toho hliníka nelisuješ nakrivo.
Ako pise volodaj, nemal by to byt problem, hlavne davat pozor aby to neslo nakrivo a aby clovek neublizil tomu hliniku zlym zovretim. A ked budes davat nove, do nich natlac vazelinu.
já jsem ložiska vytahoval i lisoval tak, že jsem to nahřál horkovzdušnou pistolí a ložisko pak vyloupneš jak prd. Při nalisování opět nahřej hliník a ložisko tam nádherně spadne...Případně tomu můžeš pomoct ve sveraku
Lak sa tym skutocne moze opalit, mne uz tak raz ***** ... nahrievam vzdy, ked nieco nechce povolit, je to najlepsia cesta, ale loziska neviem ci by som takto robil. Musi povedat niekto , kto sa tomu viac rozumie , napr. romanx
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
"Bohužiaľ, náhradný rám nebol dostupný ihneď. Zvarenie zadnej stavby bolo z našej strany iba dočasné riešenie, kým by bol dostupný nový rám."
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=867036386655908&set=o.157220817645255&type=1&theater
Ak by robili problémy, tak opäť stačí napísať svoj príbeh niekde kde to bude vidieť kopec ľudí a zrazu sa všetko bude dať a bude to vyriešené ku spokojnosti zákazníka. Už len to čakanie je samo o sebe poriadne dlhé a hodné sťažnosti.
Toto ale predpokladá, že máš doklad o reklamovaní tovaru. Toto ti je povinný predajca (alebo určená organizácia) vydať pri prijatí reklamácie. Takže dúfam, že takýto doklad máš v ruke. SOI si na to v prípade nedodržania posvieti. Otázka je, čo vieš odargumentovať a čo nie.
Myslíte, že mi to uznajú ako reklamáciu? Bajk má najazdené max 2,5 tis km.
Chcem sa spýtať, dá sa to zvládnuť aj doma s použitím závitovej tyče a násad z gola sady? Alebo to je čisto práca na servis?