Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Osobne som sa nikdy netrafil do tabuľkových hodnôt Foxu. Na vidlicu viac, na tlmič menej...riaď sa podľa SAGu. Rovnakú vidlu na dvoch rôznych bikoch budeš fúkať inak, iný hlavový uhol a inak položené ťažisko robí svoje. Neboj sa prifúknuť.
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 10:47:49
00
jj, kaslat na tabulky
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 11:22:37
00
no to je pekné kašlať na tabuľku, ale keď sadnem na bajk a vidla sa zanorí skoro na doraz tak SAG nezistím
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 11:30:35
00
tak fúkaj dovtedy kým sag nebude správny
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 11:34:09
00
immortal pruzinu na Teba, mas vzduchovu vidlu a je ti zatazko sa s tym chvilu pohrat ? :o
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 11:42:45
00
stále hovoríš o tom istom dookola. Nafúkaj to na tých 125 a keď sa zanorí tak máš problém s vidlou. Ak nie tak pomaly odfukuj po nejakých častiach kým sa nedostaneš na správnu hodnotu. Pozor, pri odpojení pumpy môže uniknúť trochu vzduchu. Max 5PSI.
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 11:43:45
00
Sice sa to tyka skor RS, ale... neviete aky je rozdiel medzi RS olejom pitstop 0W-30 a klasickym motorovym olejom 0W-30, ci je mozne aj ten motorovy pouzit na mazanie v spodnych nohach


Naposledy upravil kamov dňa 11.09.2014 - 12:25:05, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 11.09.2014 - 12:22:25
00
whitemamut
Alebo zas pumpa co zle ukazuje tlak. :)
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 12:23:26
00
kamov, motorový olej by som do nôh určite nepoužil :) Fork suspension motorkový, to áno. Rozdiel je, pokiaľ mi je známo, v zložení a agresivite ku gume, v motore sa ti moc gumených tesnení nenachádza :)
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 12:30:23
00
ešte ak môžem jednu otázku (a neurazí to vás profíkov) keď naskrutkujete pumpu na nafúknutú vidlu ukazuje vám výchylku na tlakomery, lebo mne nie a keď stlačím ventil tak vzduch odfúkne
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 12:30:50
00
Teraz asi presne nerozumiem, ale u mňa funguje fúkanie asi takto:

- naskrutkujem pumpu zhruba do 3/4, tzn. tesne pred bod, kde sa mi otvorí ventil na vidle.
- jemne zapumpujem, aby som tlak v hadičke vyrovnal zhruba na hodnotu, ktorá má byť vo vidle (ručička už ukazuje :) )
- dotiahnem maticu šlauchu, aby sa ventil otvoril
- vďaka natlakovanej pumpe je menší rozdiel tlakov medzi pumpu a vidlou, tzn. že meranie je presnejšie (keby som ju nepredfúkal, strata môže byť pri otvorení 5psi alebo aj viac.
- nafúkam na požadovaný tlak
- odskrutkujem maticu (pokiaľ viem, tam sa žiadny tlak nestratí, určite nie 5psi)
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 12:55:48
00
Tlmicovy olej nie je urceny na mazanie, na mazanie noh by som ho urcite nepouzival. Mam s tym skusenosti, konkretne s tlmicovym olejom Castrol. Neviem preco by motorovy olej mal pozierat tesnenia, ale pokial clovek chce by kludny, nech pouzite silikonovy olej. Ten maze aj tlmi :) Napr. RedRum od RS.
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 13:07:25
00
Moja chyba, myslel som, že sa bavíme o tlmení :) Na mazanie mám prevodovkový olej a ten maže dobre (a zatiaľ nič nespapal).
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 13:13:40
00
Tlmičový olej podľa mňa aj maže. V motorkách sa nerobia žiadne čachre s dvojími olejmi, je tam len jedna náplň. MZ 44 RC3 mi tiež predpisujú rovnaký olej do tlmenia aj do spodných nôh.

V motore nie sú gumenné tesnenia? To napíše akurát niekto, čo videl motor zakrytovaný v aute (sorry Erik). Čo všetky tie guferá, O-krúžky a ďalšie gumenné diely.
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 13:27:20
00
O to samé som sa zaujímal aj ja a hlavný rozdiel bol vo viskozite. Aspoň u Foxiek.

O tej druhej veci sa hádať nejdem a dám ti za pravdu, lebo motor som rozobratý nemal (jedine tak v škole a gumu som v ňom nevidel :-D ).
Zobraziť komentár 11.09.2014 - 13:55:16
00
keyboard_arrow_up