Lokalizácia
Formulár sa odosiela
jhle zaujimave, davat na snehu 0.8 to by som skusil asi len na ujazdenom a nezladovatelom povrchu. Mne Dillinger 4 drzia solidne aj na 0.3bar. Kolko TPI je na tych maxxisoch ? Typek na videu hovoril ze robia v 60 a 120, zaujima ma co mas obute ty.....ci aj to nemoze byt faktor, nizsia hustota vlakien pri 60 moze sposobovat deformaciu plasta pri nizsich objemoch vzduchu napr....len taka laicka uvaha.
Zobraziť komentár 01.02.2015 - 21:39:25
00
...no ber ohľad , že tvoje Dillinger a Maxxis Mammoth sú úplne rozdielne kategórie obutia na fatbike...miesto 1 tvojho on má 2 gumky Mammoth. A cena v tomto prípade je priamo úmerná kvalite...Aj moje Specialized Ground Control 4,6" sú trošku inde, grip , trakcia, reakcia celku na hustenie -tlak...Odolnosť , sa vzhľadom na krátkosť času používania , neopovážim hodnotiť
Zobraziť komentár 01.02.2015 - 21:54:37
00
z americkej garáže (oranžová je v kurze)

Prílohy:

oxide cycles2.jpg
oxide cycles2.jpg 92.33 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

oxide cycles.jpg
oxide cycles.jpg 67.83 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Matter-Cycles-GhostCat-Full-Front-Side_1024x1024.jpg
Matter-Cycles-GhostCat-Full-Front-Side_1024x1024.jpg 137.4 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Matter-Cycles-Benefat-Front-Side-2_1024x1024.jpg
Matter-Cycles-Benefat-Front-Side-2_1024x1024.jpg 161.18 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Matter-Cycles-Benefat-Rear-Driveside_1024x1024.jpg
Matter-Cycles-Benefat-Rear-Driveside_1024x1024.jpg 134.73 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Matter-Cycles-Benefat-Disc_1024x1024.jpg
Matter-Cycles-Benefat-Disc_1024x1024.jpg 183.59 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 01.02.2015 - 23:08:08
00
maros1974 - ja s tou hodnotou nerobim zavery,bola to len druha jazda.Na tej prvej som v terene spustil az na 0,35baru,nemal som pocit ze sa extremne zvysila prilnavost,zato sa stralila stabilita prednej gumy - zatvarala mi zatacky. No a na tvrdom podklade,asfalt, brutalne sa zvysil odpor.No a po spusteni som zistil ,ze nemam na vyjazde so sebou pumpu...Samozrejme ze este sa trochu pohram s tlakmi,ale trakcia co mi v nedelu chybala,tak to bolo na dost sypkom snehu.Ked som slapal po zjazdovke tak to bolo OK.Moje gumy maju 60TPI, takze si myslim ,ze velmi nizke hodnoty tlaku nebudu pre ne velmi vhodne. Uvidim,ved zima este len zacala :lol: Svoje poznatky zverejnim, mozno niekomu pomozu.Teraz je pre mna podstatny bike,ktory mi sedi rozmermi ,vlastnostami ...a aj sedadlo je bez otlakov na mojej zadnici :D A co som este rad ,ze som ho zobral s odpruzenou vidlou.
Zobraziť komentár 02.02.2015 - 15:55:20
00
Vyznávači tučných kolies, tu máte perfektné testy: http://www.mtb-news.de/news/2015/02/03/fatbike-vergleichstest-2015-uebersicht/
Zobraziť komentár 03.02.2015 - 14:44:00
01
Zdravíčko, hlasim sa do komunity :-) Ešte zhodiť cca 3kg a bude to ok, bezdušove ventilky a tekutinka nachystane :-)

Prílohy:

Argus02.jpg
Argus02.jpg 728.12 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Argus01.jpg
Argus01.jpg 357.88 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 07.02.2015 - 15:19:46
03
Dnesny vyjazd v okoli KE, do lyziarskej oblasti Kavecany s miestny vyhladom na V.Ta3. V zadu som vymenil pneu za Specialized Ground Control, som spokojny s trakciou,pokial nezapadnem v mekkom snehu ,tak zabera super.

Prílohy:

P1020713.JPG
P1020713.JPG 159.58 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

P1020714.JPG
P1020714.JPG 163.44 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

P1020716.JPG
P1020716.JPG 163.28 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

P1020717.JPG
P1020717.JPG 149.03 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 07.02.2015 - 15:44:27
02
Zdravíčko, hlasim sa do komunity :-) Ešte zhodiť cca 3kg a bude to ok, bezdušove ventilky a tekutinka nachystane :-)


...nechcem byť skeptik , ale 3 kg dole nedáš len prechodom na bezdušáky :shake: . Musel by si už ísť do karbónových komponentov, rajdy , sedlovka , sedlo a samozrejme karbónové ráfky...Takže , podla mňa hrubým odhadom dáš samotnou bezdušo-úpravou dole tak 0,6-0,8 kg.../ 1x duša minus 450-500 g plus páska, tmel a ventilky nejakých 250gr. hrubý odhad na koleso ak nemeníš aj pneu za lahšie/...Karbonizácia celku s uvedenou upravou na tebou udávanou váhu by ťa vyšla odhadom do 1500-2000 € a to je 1,5-2X tolko , čo stál tvoj stroj...Ja by som sa na to vysral a jazdil a užíval si to na tlustých gumkách. Ale je to len môj názor :!:
Zobraziť komentár 07.02.2015 - 21:20:25
00
Mas pravdu, to je len vizia..:-) gumy schwalbe su o 400g lahsie, minus duse 2x470g, 1x10, carbon sedlovka atd ale 3 kg to neurobi, radsej s radostou jazdit :-)
Zobraziť komentár 08.02.2015 - 11:38:59
01
Zdravíčko, hlasim sa do komunity :-) Ešte zhodiť cca 3kg a bude to ok, bezdušove ventilky a tekutinka nachystane :-)


Pekna modra.
Zobraziť komentár 08.02.2015 - 13:48:41
00
to Smart Sam - nic v zlom, prajem Ti aby si sa vytesil z Fat-u,ale pozrel som si technicke udaje o tvojom biku - vaha 17,5kg,kazeta 11-34. No neviem ,neviem. CTM Zetor1 ma 15kg,11-36 a urcite lepsiu cenu...3kg das dole ,ked vyzujes plaste z rafov.
Zobraziť komentár 08.02.2015 - 16:41:35
00
Ta čo Fatbikeri nejazdíte? Či čo...Aha jazdí asi len východ :lol: , ešte že nás máte...No , ale nie to som chcel ...Dnes som bol po 2 týždňovej pauze na Green Monster-ovi a bolo luxusne...
link: post916434.html#p916434

Pedro99 to na poslednej fotke je azúro , nie to čo nám tlačíš do hlavy ty... ]:) . Apropo tento rok mám už vybavenú Gardu s rodinou, no na budúci ak boh dá, tak ťa navštívim...

Prílohy:

Sneho-ľadík ako z rozprávky.jpg
Sneho-ľadík ako z rozprávky.jpg 845.37 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Psychohygiena ako sa patrí....jpg
Psychohygiena ako sa patrí....jpg 880.83 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Gýčové azúro....jpg
Gýčové azúro....jpg 763.51 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 14.02.2015 - 15:01:24
01
chalani aky mate nahzor na tento agang?dnes som ho pozeral v predajni,resp celu zimu :D a ženska mi to odobrila strategicky az teraz ked neni snehu,aspon u nas :D paci sa mi celkom aj to ctmko,len neviem ci ist do alu ramu pri takomto bicykli,asi by som radsej crmko

http://sk.author.eu/horske/mtb-fat-bike/author-su-mo-2015-ua42839951
Zobraziť komentár 14.02.2015 - 21:32:01
00
16,4 kg je ťažké hovädo...Z týchto low-end fatbikov by som sa rozhodol pravdepodobne pre CTM / cena , výbava, váha...atď/...Netuším , aký máš problém s hliníkom, no ten tebou navrhovaný Cr-Mo stroj je vážne ťažký...Pneu sú pravdepodobne tiež len zmes 60Tpi, Mammut-y v hlbokom snehu nič moc, doporučoval by som neskôr dokúpiť plášte s lepšou trakciou / Specialized Ground Control 4,6" - vyskúšané, na CTM sa dajú nahodiť a má to tak aj jhle.../ Ber CTM , za mňa
Zobraziť komentár 15.02.2015 - 07:58:29
02
a ta vaha je až tak citelna?ako nemam problem s hlinikom,len mam proste strach aby to nepresklo a nie je to bike ktory budem menit ca kazde 3roky ako fullko,aspon si myslim...inak to ctm sa mi dizajnovo viac paci,pozeral som aj mondraker panzer.ale myslim že tento rok to už necham plavat a kupim anečo až pri sklonku zimy
Zobraziť komentár 15.02.2015 - 08:09:46
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Horské)
keyboard_arrow_up