CTM DELTA 2.0 2013 za 412 eur
GT avalanche elite 2015 za 525 eur
GT avalanche COMP 2015 za 413 eur
FOCUS BLACK FOREST 29R 5.0 2014 za 522 eur
FOCUS FAT BOY 2.0 2014 26 490 eur
CTM RAMBLER 2.0 2014 za 389 eur
GT AVALANCHE SPORT 2015 za 382 eur
Kedze sa do bicyklov velmi nerozumiem ,prosim Vas o radu.Mne sa najviac pozdava DELTA a GT avalanche elite.Dakujem
posledný komentár: 4. 5. 2016 o 22:15
https://www.google.sk/search?q=giant+anthem+cracked+foto&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=h7ryVMPNGIniUZmngKAF&ved=0CCIQsAQ&biw=1067&bih=518
http://sport.bazos.sk/inzerat/45606121/Canyon-Al-89-2013-L.php
alebo kup uplne novy
https://www.canyon.com/en/mountainbikes/bike.html?b=3642
Co hovotite na toto cudo??
http://www.bikepro.sk/kategoria/bicykle/mtb-celodpruzene-29/focus-super-bud-1-0-factory-29-2015/
Podla mna je v pohode, je to zaujimavy bike a celkom pekny. Reba nie je zla vidla a v 100mm zdvihu je viac nez postacujuca. Pohon je rarita (v tejto cenovej hladine) a Alex ma dobry point, nie kazdemu sadne 1x11. Ale na pretekarsky bike je ok. Teleskopka na taktomto biku je tiez rarita ale za mna je to dobra vec. Tiez som ju mal na 100mm biku a vyuzival som ju. Podla mna coraz viac XC bikov bude mat teleskopku ako standardnu vybavu, uz su aj karbonove 272 teleskopky.
Brzdy su podla mna slaby clanok vybavy, mal som Magury MT4 a moc ma neohurili, brzdit brzdili ale inak nic moc. Ale na bezne jazdenie budu ok, casom sa mozu vymenit. Akurat kolsea (aj teleskop) su otazne akej su kvality, je to ich vlastna znacka a netusim na kolko su spolahlivove, ale tak na to je zaruka, keby nieco.
Geometria je tiez ok, taky moderny pretekar. Akurat sa mi zda tazky, 1x11 pohon a 12.9 kila je vela, aj ked nepisu v akej velkosti. Ale 13kg maju biky s vyssim zdvihom. Mozno sa setrilo na kolesach, tie su skoro vzdy slaby clanok vybavy (tazke).
http://www.kaktusbike.sk/aspect-910-14145
http://www.kaktusbike.sk/acid-29-12658
https://www.canyon.com/sk/mountainbikes/bike.html?b=3642
Ludkovia,prosim Vas,viete mi poradit,ci je citelny rozdiel mat vpredu len dvojpilu oproti troj...
Zevraj je to viacmenej bajk hlavne do lesa,ze na dlhsie cesty to nebude ideal...
Odjazdim s tym vklude aj asfalt,alebo sa nadrem ako kon??
Jízda s dvojpřevodníkem je určitě i dost pocitová záležitost. Řazení je bez diskuse jednodušší a tím i pocit z jízdy. Systému se přitom nemusí bát ani běžný, jen trochu zdatnější milovník terénní jízdy. Je ovšem pravda, že čím kvalitnější a lehčí kolo a čím zdatnější jezdec, tím bude výsledný efekt lepší. Tím víc se začnou projevovat výhody 20 převodů na úkor případných nevýhod. Dvojpřevodník bych proto doporučil spíš technicky i fyzicky zdatnějším jezdcům. Nebo pak naopak těm, kteří mají minimální nároky, nehoní se tolik z kopce, nepotřebují vyjíždět závratná stoupání a rádi ocení jednodušší řazení.
Potreboval by som pomoct pri vybere, co sa tyka vyberu, som absolutny lajk..
Mam zaujem kupit bike do ~800euro...Chcel by som bike s ktorym sa da rozumne jazdiť aj po ceste (nie dlhe trate ale skratka aby som sa netrapil ked pojdem s priatelkou sa previesť) ale je vhodny do lesa aj do "narocnejsich terenov"...
Mam zalusk na tento http://www.kaktusbike.sk/spark-2-0-12086 ale príde mi nie moc vhodny prave do lesa...