Kukal som nejaké katalógy a vraj sa to volá ložisko bez klietky s plným počtom valivých telies, značené ako V, na jednom ložisku to tuším vidno, pred označením krytia.
The code “V” is used to designate a full complement of balls. This type of bearing has no cage, but a maximum number of balls. These bearings have a filling slot in either the outer or inner ring (sometimes both) so they can only take a thrust load in one direction. This type is suitable for high radial loads, high axial loads (one direction), but only with low to medium speeds.
Ano maju volu, dokonca to najzatazenejsie sa uz ani tocit nechce, vnutri uplne sucho.
BTW: Lacnejsie je ich raz za 4 roky vymenit, ako kazdorocne vyberat z ramu, servisovat a potom lisovat naspat pretoze na to nemam nastroje a nechat to vyberat a lisovat stoji asi tolko ako kupit nove. A ani dokonale servisovanie uplne nezabrani ich opotrebeniu.
WDcko, dekorodovac, cistic, susic, vazelinovac a dalsich par tisic
to znie na privela roboty a hlavne spiny... ak to vydrzi aspon tie 2 roky a vymena komplet vyjde tak do stovky, tak ma to ani nenapadne riesit inak ako vymenou za nove...
... ako kazdorocne vyberat z ramu, servisovat a potom lisovat naspat pretoze na to nemam nastroje a nechat to vyberat a lisovat stoji asi tolko ako kupit nove. A ani dokonale servisovanie uplne nezabrani ich opotrebeniu.
vyplacnut nejakym wd a namazat sa daju aj v rame, ale ako pises, nakoniec ich aj tak treba vymenit
to znie na privela roboty a hlavne spiny... ak to vydrzi aspon tie 2 roky a vymena komplet vyjde tak do stovky, tak ma to ani nenapadne riešit inak ako vymenou za nove...
to znie ako odpoveď lenivca, odšróbovanie a výplach ložisiek v ráme s vazelinou nestojí nič, len 1-2h roboty... je to len o postoji k biku
ved netvrdim ze nie som - resp na taketo prilezitostne prace si radsej niekoho zaplatim a svoj volny cas vyuzijem (mozno) zmysluplnejsie
Kazdy mame tu hranicu inde - niekto si centruje kolesa doma, druhy ide s dofukanim vidly do servisu.
Ja za seba mozem povedat ze vzivote nebudem rozoberat vidlu, tlmic ani akekolvek loziska, ani centrovat kolesa
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Dead.
The code “V” is used to designate a full complement of balls. This type of bearing has no cage, but a maximum number of balls. These bearings have a filling slot in either the outer or inner ring (sometimes both) so they can only take a thrust load in one direction. This type is suitable for high radial loads, high axial loads (one direction), but only with low to medium speeds.
Dead.
WDcko, dekorodovac, cistic, susic, vazelinovac a dalsich par tisic
Sú to ložiská od Enduro seria Max napríklad
Minikin- kolko si ich jazdil?
BTW: Lacnejsie je ich raz za 4 roky vymenit, ako kazdorocne vyberat z ramu, servisovat a potom lisovat naspat pretoze na to nemam nastroje a nechat to vyberat a lisovat stoji asi tolko ako kupit nove. A ani dokonale servisovanie uplne nezabrani ich opotrebeniu.
to znie na privela roboty a hlavne spiny... ak to vydrzi aspon tie 2 roky a vymena komplet vyjde tak do stovky, tak ma to ani nenapadne riesit inak ako vymenou za nove...
vyplacnut nejakym wd a namazat sa daju aj v rame, ale ako pises, nakoniec ich aj tak treba vymenit
to znie ako odpoveď lenivca, odšróbovanie a výplach ložisiek v ráme s vazelinou nestojí nič, len 1-2h roboty...
Kazdy mame tu hranicu inde - niekto si centruje kolesa doma, druhy ide s dofukanim vidly do servisu.
Ja za seba mozem povedat ze vzivote nebudem rozoberat vidlu, tlmic ani akekolvek loziska, ani centrovat kolesa