Cital som na pravde, ze piloti vyziadali plochu pre nudzove pristatie. A ze zacali klesat. Holt, na letisko uz nedoleteli
V tlačovke to dosť dôrazne popreli. Nelogické je aj to, prečo piloti nezatočili na Marseille, ktoré mali 5 minút letu po ľavoboku, namiesto toho leteli priamo do hradby Álp.
1.neexistuju snimace v kabine ako opto-zvukova-alarmova hlaska? cudne podla mna
2.nelogicky sa nemohli spravat,kedze zacali pekny plynuly zostup,s tym zabrzdenym myslenim by to nespravili v tom trende
3.po dosiahnuti o 6 minut 3km letovej hladiny uplynuli 3 minuty,takze to nebude chyba celého systemu lietadla
Pali65 takto to vyzerat nemohlo,kedze ten trend si protireci,co ty na to? navyse by som presne uvazoval ako ty s tym Marseillom,ktory mali poruke
to pseudo pristavanie by som opisal velmi peknou ucitelskou frazou calm landing
V tlačovke to dosť dôrazne popreli. Nelogické je aj to, prečo piloti nezatočili na Marseille, ktoré mali 5 minút letu po ľavoboku, namiesto toho leteli priamo do hradby Álp.
tiez som rozmyslal ze kde v tom smere mala byt ta plocha pre nudzove pristatie. jedine na ten smer su Turin Cuneo Levaldigi alebo Turin Caselle Airport ale to len za podmienky zeby preleteli hradbu alpskeho masivu.
...ako pisal Pali65, je nelogicke ze ak by bolo lietadlo a piloti ako tak v poriadku, tak preco by si na nudzove pristatie nezvolili Marseille Provence, pripadne v krajnom pripade "navrat" na Nice Cote d'Azur...ak vsak bolo lietadlo uz v tom case tazko ovladatelne, tiez by sa im tazko triafalo na ten umely ostrovcek v mori...ale asi lepsie ako to skusat v Alpach/cez Alpy
Trocha ina tema ale zaujimava, planovane zastaravanie, dnes na STV, link na utube: Žiarovková konšpirácia - Politika plánovaného zastarávaniaOtvoriť v novom oknethumb_up0thumb_down
ja som sa takej ani nechytil po prvej nematematickej skusenosti, ale kolegovia si pochvaluju velke tlacitka a velky display:)
ked som v skolskych casoch cosi vedel, tak to bola prave matematika, takze mna taketo ignorantske zariadenie priam uraza:)
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Effect of rapid decompression at FL450Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Všimnite si, že nezvláda nasadiť si masku, aj keď vie čo má robiť.
V tlačovke to dosť dôrazne popreli. Nelogické je aj to, prečo piloti nezatočili na Marseille, ktoré mali 5 minút letu po ľavoboku, namiesto toho leteli priamo do hradby Álp.
2.nelogicky sa nemohli spravat,kedze zacali pekny plynuly zostup,s tym zabrzdenym myslenim by to nespravili v tom trende
3.po dosiahnuti o 6 minut 3km letovej hladiny uplynuli 3 minuty,takze to nebude chyba celého systemu lietadla
Pali65
to pseudo pristavanie by som opisal velmi peknou ucitelskou frazou calm landing
tiez som rozmyslal ze kde v tom smere mala byt ta plocha pre nudzove pristatie. jedine na ten smer su Turin Cuneo Levaldigi alebo Turin Caselle Airport ale to len za podmienky zeby preleteli hradbu alpskeho masivu.
...ako pisal Pali65, je nelogicke ze ak by bolo lietadlo a piloti ako tak v poriadku, tak preco by si na nudzove pristatie nezvolili Marseille Provence, pripadne v krajnom pripade "navrat" na Nice Cote d'Azur...ak vsak bolo lietadlo uz v tom case tazko ovladatelne, tiez by sa im tazko triafalo na ten umely ostrovcek v mori...ale asi lepsie ako to skusat v Alpach/cez Alpy
ked som v skolskych casoch cosi vedel, tak to bola prave matematika, takze mna taketo ignorantske zariadenie priam uraza:)
http://www.aktuality.sk/clanok/272787/trufnete-si-na-maturitu-zo-slovenciny-otestujte-sa/
http://www.aktuality.sk/clanok/272829/trufnete-si-na-maturitu-z-anglictiny-otestujte-sa/
kalkulacka, ktora nedodrzuje zakladne matematicke pravidla moc mudra nie je:) tej je to teda jedno, hlupy je ten, kto ju naprogramoval.