tie slovenske otazky su uplny nezmysel, pretoze polovica z nich sa netyka Slovenskeho jazyka, ale Literatury. A ta podla mna nema na maturite co robit.
CVR data has been read. It seems structural failure (windshield? not determined yet)..It was quick... sound of cracks,but crew initiated emergency descent by autopilot and then they weren't heard anymore. Autopilot was on during whole descent, but disconnected automatically shortly before impact when GPWS alerts appeared.
Hlasový záznamník bol prečítaný. Vyzerá to na štrukturálne zlyhanie (predné okno? - musí sa ešte určiť)... Bolo to rýchle... zvuky praskania, posádka začala núdzový zostup a potom ich už nebolo počuť. Autopilot bol zapnutý počas celého zostupu ale automaticky sa vypol, keď sa objavili varovania GPWS. (Systém, čo hlási nebezpečenstvo kolízie s terénom).
Keďže to je anonymný zdroj, treba to brať s rezervou.
Odporúčam si pozrieť toto: hypoxiaOtvoriť v novom oknethumb_up0thumb_down
a toto: Pilot Declares Emergency Because Of Extreme HypoxiaOtvoriť v novom oknethumb_up0thumb_down
Ide o skutočnú nahrávku, kedy ATC svojím dôrazom a profesionalitou zachránila posádku cargo lietadla pred istou smrťou. V nahrávke je aj iný pilot, ktorý pomáhal prenášať správy. Perfektne vidno, ako je pilot omámený, jeho kolega bol vtedy už v bezvedomí.
no a potom tu este mame nieco z nemeckeho Spieglu...
Podle německého serveru Spiegel Online odmítají někteří piloti nastoupit do služby zjevně kvůli skutečnosti, že havarovaný letoun byl v pondělí v Düsseldorfu na několik hodin odstaven kvůli technickému problému na dvířkách příďového podvozku. Lufthansa však tvrdí, že problém byl už v pondělí dopoledne odstraněn.
a tu si mozete precitat take zakulisne info o servisoch A320 :
No, existuje jeden solidní důkaz, že to s tou bezpečností a udržovatelností starých Airbusů (nemyslím klasické A300/A310, ale sérii A318/319/320/321) není zase tak růžové. Co se stává s olétaným B737-300? Prodá se do afriky nebo se přestaví na cargo a létá dál v civilizaci. Co se stane s olétaným A320? Jde do šrotu... Nikomu se nechce pouštět do údržby starých řídících systémů atd. Taky vím od mechaniků od A320, že u těch starších kusů lezou při nočních servisních odstávkách z diagnostiky nekonečné seznamy různých drobných chyb elektroniky a to ještě v závislosti na teplotě okolí a dalších podmínkách. Jsem si zcela jistý, že starý Airbus A320 je prostě znatelně rizikovější, než stejně starý a stejně udržovaný Boeing 737.
no a tu je fotka z Col d Allos kde som povedal ze je to raj na Zemi...a ta hradba vlavo hore je hreben ktory uz A320 nepreletel
mam prosbu o radu, hlavne niekto, kto vuziva tmel na lepenie, potrebujem dost narychlo zohnat tmel na lepenie, samozrejme v dobrej cene, co by ste mi odporucali? co sa tyka mnozstva, staci na dva kolesa na cestaku, neskor si kupim viac, ide len o vyskusanie
zatial naj som nasiel na stranke suncycle,ale niesom si isty svojim vyberom
Martinelli ten tufo extreme zalepí pichnutu galusku, ked je to mala diera aj ked tlakujes na 12 bar, najlepšie je ho aplikovať rovno cez dieru injekčnou striekačkou.
To myslis vazne, ze tmel na cestak? Trochu pochybujem, ze zvladne tlak 8 barov.
10 zvladol mne na dalsie jazdenie
so stastnym koncom
Dopravné lietadlo typu Boeing 737 ruských aerolínií UTair Aviation so 73 pasažiermi a šesťčlennou posádkou dnes núdzovo pristálo na medzinárodnom letisku v ruskom meste Petrohrad. Dôvodom bolo zlyhanie jedného z motorov, informovala agentúra Reuters.
Chces ho natlacit preventivne? Asi by aj mohol, je tam toho celkom dost, ale priznam sa, ze som ho pouzival stale, uz iba ked bolo zle, takze preventivne neviem kolko treba presne doliat, aby sa naozaj dostal vsade.
Mne včera večer tak prebehol mráz po chrbte keď som si predstavil že niekto si na flightradar len tak pozeral lietadielka a zrazu sa mu nad alpami jedno stratilo....pravdepodobne to len zavrel a pomyslel si že nejaká chyba na intenete. O ptri hodinky si ale v správach vypočul o páde lietadla...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ked je kalkulacka ucena na jednoduche vypocty s jednym operatorom a dvoma operandami, zodpovednost za spravne zretazenie operatorov je na tebe
http://www.aktuality.sk/clanok/272787/trufnete-si-na-maturitu-zo-slovenciny-otestujte-sa/
http://www.aktuality.sk/clanok/272829/trufnete-si-na-maturitu-z-anglictiny-otestujte-sa/
slovenčina 13/17
angličtina 10/11
anglictina 10/11
tie slovenske otazky su uplny nezmysel, pretoze polovica z nich sa netyka Slovenskeho jazyka, ale Literatury. A ta podla mna nema na maturite co robit.
Hlasový záznamník bol prečítaný. Vyzerá to na štrukturálne zlyhanie (predné okno? - musí sa ešte určiť)... Bolo to rýchle... zvuky praskania, posádka začala núdzový zostup a potom ich už nebolo počuť. Autopilot bol zapnutý počas celého zostupu ale automaticky sa vypol, keď sa objavili varovania GPWS. (Systém, čo hlási nebezpečenstvo kolízie s terénom).
Keďže to je anonymný zdroj, treba to brať s rezervou.
hypoxiaOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
a toto:
Pilot Declares Emergency Because Of Extreme HypoxiaOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Ide o skutočnú nahrávku, kedy ATC svojím dôrazom a profesionalitou zachránila posádku cargo lietadla pred istou smrťou. V nahrávke je aj iný pilot, ktorý pomáhal prenášať správy. Perfektne vidno, ako je pilot omámený, jeho kolega bol vtedy už v bezvedomí.
inak vcera ma napadla presne tato varianta ked som si spomenul na let 5390 British Airways...ze ci sa nestalo nieco podobne a ci netreba hladat pilotov o par kilometrov inde...
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10158090296-letecke-katastrofy/207382540560003-muz-ktery-prezil-svou-smrt/
no a potom tu este mame nieco z nemeckeho Spieglu...
Podle německého serveru Spiegel Online odmítají někteří piloti nastoupit do služby zjevně kvůli skutečnosti, že havarovaný letoun byl v pondělí v Düsseldorfu na několik hodin odstaven kvůli technickému problému na dvířkách příďového podvozku. Lufthansa však tvrdí, že problém byl už v pondělí dopoledne odstraněn.
a tu si mozete precitat take zakulisne info o servisoch A320 :
No, existuje jeden solidní důkaz, že to s tou bezpečností a udržovatelností starých Airbusů (nemyslím klasické A300/A310, ale sérii A318/319/320/321) není zase tak růžové. Co se stává s olétaným B737-300? Prodá se do afriky nebo se přestaví na cargo a létá dál v civilizaci. Co se stane s olétaným A320? Jde do šrotu... Nikomu se nechce pouštět do údržby starých řídících systémů atd. Taky vím od mechaniků od A320, že u těch starších kusů lezou při nočních servisních odstávkách z diagnostiky nekonečné seznamy různých drobných chyb elektroniky a to ještě v závislosti na teplotě okolí a dalších podmínkách. Jsem si zcela jistý, že starý Airbus A320 je prostě znatelně rizikovější, než stejně starý a stejně udržovaný Boeing 737.
no a tu je fotka z Col d Allos kde som povedal ze je to raj na Zemi...a ta hradba vlavo hore je hreben ktory uz A320 nepreletel
zatial naj som nasiel na stranke suncycle,ale niesom si isty svojim vyberom
so stastnym koncom
Dopravné lietadlo typu Boeing 737 ruských aerolínií UTair Aviation so 73 pasažiermi a šesťčlennou posádkou dnes núdzovo pristálo na medzinárodnom letisku v ruskom meste Petrohrad. Dôvodom bolo zlyhanie jedného z motorov, informovala agentúra Reuters.
Chces ho natlacit preventivne? Asi by aj mohol, je tam toho celkom dost, ale priznam sa, ze som ho pouzival stale, uz iba ked bolo zle, takze preventivne neviem kolko treba presne doliat, aby sa naozaj dostal vsade.